Leuat vaan loksyy ja tyhjä räksytys jatkuu.
Nasima räksyttää kuin tyhmä koira
51
269
Vastaukset
- Anonyymi
Samanlaisia rakkeja kaikki demarit.
- Anonyymi
Tyhmiä, kun ovat ja huijareita.
- Anonyymi
Minua ällöttää se, että tytär Razmyar toimii Suomessa suomalaisia vastaan ja kaiken lisäksi haukkuu elättäjiään, muun muassa rasisteiksi. Hänelle riittäisi haukuttavia omassa maassaan, jossa afgaanit toimivat uskonnon kahleissa niin, että tyttöjen ja naisten asema on surkea. Kukaan naisafgaani ei pääsisi ministeriksi koskaan omassa maassaan, eivät pääse edes kouluun peruskoulun jälkeen, sanoo Vahtera.
- Anonyymi
Aloittaja kirjoittaa kuin vahva alkoholisoitunut eukko.
Voi tietysti olla myös nuori homoseksuaali. - Anonyymi
Joo pitäis toi Nasima suunsa kiinni.Rydman oikeassa aika naurettavia syytöksiä.Eiköhän poliiseilla ole tärkeämpääkin tekemistä kun tutkia ton yhen rikosilmoituksia,jos on noin herkkähipiäinen niin pysyköön pois politiikasta.Hyvää kesän jatkoa suomalaisille!
- Anonyymi
Nasiman ulina on tyypillistä valehtelua, jota kaikki mamut harrastavat.
- AnonyymiUUSI
Taas on yksi Muhammetti raiskannut lapsen Turussa, ei kumminkaan ollut Afganistanilainen, vaan Irakilainen.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Taas on yksi Muhammetti raiskannut lapsen Turussa, ei kumminkaan ollut Afganistanilainen, vaan Irakilainen.
Afganistanilaiset ovat useimmat terroristeja. Taliban on ansainnut oopiumilla satoja miljoonia euroja, joilla se on rahoittanut toimintansa. Sen toiminta on ollut mahdollista vain kansalaisten tuella ja hyväksynnällä.
- Anonyymi
Venäjältä laitettu vakooja . Demari hölmö uskoo kaikki sen puheet..
- Anonyymi
Onko edes työllä , oikeilla yöillä maksanut verojabtähän yhteiskuntasn .??????
- Anonyymi
Persut osaavat vain huudella hävittömiä !
- Anonyymi
https://anna.fi/ihmiset/apulaispormestari-nasima-razmyar-suomalaisuuden-kuvan-on-aika-muuttua
Nasima Razmyar: ”Suomalaisuuden kuvan on aika muuttua”
Nasima Razmyar, 33. Hänen äidinkielensä ei ole suomi vaan dari.
”Isä sanoi minulle, kun olin pieni: ’Minä annan kaikkeni sinulle, jotta voit tehdä jotakin suurta.’ Perheemme muutti Afganistanin-pakolaisina Suomeen.
Yrityksistään huolimatta äiti ja isä eivät työllistyneet täällä, mutta he kannustivat minua eteenpäin.
Nasiman faijalla kyseenalainen menneisyys, on ollut suorittamassa Afganistanissa vallankumousta, jossa maan presidentti murhattiin. Tytär seuraa siis isänsä jalanjäljissä...
https://fi.wikipedia.org/wiki/Mohammed_Daud_Razmyar
Razmyar oli liittynyt PDPA:han 18-vuotiaana. Saur-vallankumous johti PDPA-puolueen sisäiseen valtataisteluun Parcham ja Khalq -klikkien välillä, ja Khalqin sisäisessä valtataistelussa murhattiin presidentti Nur Muhammad Taraki.
Maan seuraavassa valtataistelussa presidentiksi nousi Mohammad Najibullah. Hän oli Razmyarille läheinen, sillä he oli tunteneet toisensa jo 19-vuotiaista.
Najibullah syrjäytettiin 14. helmikuuta 1992, ja vaikka suurlähettiläs Razmyar vakuutti asioiden olevan kunnossa ja olevansa uskollinen uudelle hallinnolle, tuli hänenkin kohtalokseen maanpakolaisuus ja muutto Moskovasta Suomeen.
Tämmösiä suomi saatana hyysää ja elättää?- Anonyymi
Nasima on siis tullut suomeen Moskovasta pakolaisstatuksella ;)
Nasiman faija oli Afganistanissa suurlähettiläs, mutta juitui pakenemaan venäjälle
suurlähettiläs Razmyar vakuutti asioiden olevan kunnossa ja olevansa uskollinen uudelle hallinnolle, silti tuli..
...hänenkin kohtalokseen maanpakolaisuus ja muutto Moskovasta Suomeen.
LUIT OIKEIN, MOSKAVASTA SUOMEEN PAKOLAISSTATUKSELLA. TÄSSÄ ON TAPAHTUNUT TÖRKEÄ VIRKAVIRHE VIRANOMAISILLE JA ASIA ON KORJATTAVA PIKAISESTA. SUOMESSA EI SAA OLESKELLA LAITTOMASTI, SE EI SIIHEN OIKEUTA, ETTÄ EON OLLUT TÄÄLLÄ LAITTOMASTI VUOSIA!!! JOS MINÄ PÖLLIN JOTEN, SE EI MUUTU MINUN LAILLISEKSI OMAISUUDEKSI HAUTOMALLA. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nasiman faija oli Afganistanissa suurlähettiläs, mutta juitui pakenemaan venäjälle
suurlähettiläs Razmyar vakuutti asioiden olevan kunnossa ja olevansa uskollinen uudelle hallinnolle, silti tuli..
LUIT OIKEIN, MOSKAVASTA SUOMEEN PAKOLAISSTATUKSELLA. TÄSSÄ ON TAPAHTUNUT TÖRKEÄ VIRKAVIRHE VIRANOMAISILLE JA ASIA ON KORJATTAVA PIKAISESTA. SUOMESSA EI SAA OLESKELLA LAITTOMASTI, SE EI SIIHEN OIKEUTA, ETTÄ EON OLLUT TÄÄLLÄ LAITTOMASTI VUOSIA!!! JOS MINÄ PÖLLIN JOTEN, SE EI MUUTU MINUN LAILLISEKSI OMAISUUDEKSI HAUTOMALLA.Ei muuten, mutta vituttaa että toi ämmä jaksaa urputtaa kaikesta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
LUIT OIKEIN, MOSKAVASTA SUOMEEN PAKOLAISSTATUKSELLA. TÄSSÄ ON TAPAHTUNUT TÖRKEÄ VIRKAVIRHE VIRANOMAISILLE JA ASIA ON KORJATTAVA PIKAISESTA. SUOMESSA EI SAA OLESKELLA LAITTOMASTI, SE EI SIIHEN OIKEUTA, ETTÄ EON OLLUT TÄÄLLÄ LAITTOMASTI VUOSIA!!! JOS MINÄ PÖLLIN JOTEN, SE EI MUUTU MINUN LAILLISEKSI OMAISUUDEKSI HAUTOMALLA.Juuri näin! Petos on petos. Ja näitä nasimoiden kaltaisia huijari-islamistisukuja on pesiytynyt Suomeen tuhansia muiden vastaavien muualtatulleiden haittaeläjien ohella. He eivät kuulu Pohjolaan.
- Anonyymi
Entä yhtydet huumekauppaan? Miksi niistä ei puhuta?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei muuten, mutta vituttaa että toi ämmä jaksaa urputtaa kaikesta.
Ja on jo tainnut unohtaa jotta mistä oli kotoisin.
- Anonyymi
Älkää vähätelkö vaaraa.Nasima voi Lindtmannin varjosta kieroilla itsensä vaikka pääministeriksi.Valta ja raha tuota kiinnostaa ,suomalaiset ovat vain väline sen saavuttamiseksi.
- AnonyymiUUSI
Silloin alkaisi suomalaisten siirto vankiloihin, mikäli joku arvostelee maahanmuuttoa.
- Anonyymi
Persupölö bongattu!
- Anonyymi
Anetaan se ryssille .
- Anonyymi
Nasima on erittäin vaarallinen.
- AnonyymiUUSI
Valta noussuna päähän pissana
- Anonyymi
tämäkin satanisti male otus ulos maasta..CABAL.
- Anonyymi
Että se koukkunokkainen afgaaninaikkonen jaksaa mollata meitä suomalaisia. Mitä itse on tehnyt oman maansa orjuudessa elävien afgaaninaisten hyväksi.
- Anonyymi
Aloittaja loukkaa nyt pahasti tyhmiä koiria.
- Anonyymi
Tyhmien koirien loukkaaja saa pian Elisa Aaltolan kimppuunsa
- Anonyymi
Jos Nasima jatkaa syksyllä hallituksen mollamista niin paskamyrsky alkaa, kaivetaan siitä sen faijasta kaikki tiedot, sehän oli kaatamassa Afganistanin hallintoa ja nyt tytär on kaamassa suomen hallitusta, ei saatana demarit tuhoaa suomen ottamalla riveihinsä valepakolaisia!!!
Miettikää nyt, isänsä on ollut kaatamassa hallitusta ja kaapannut vallan istuvalta presidentiltä väkivalloin, nyt tytär haluaa kaataa suomen hallituksen, mitä vittua tässä maassa tapahtuu!!!
Antti Lintman, erota Nasima puolueesta ja heti!!!- AnonyymiUUSI
Antti on typerä mies.
- Anonyymi
vihainen, vihaa tihkuva viha puhuja, ilmeisesti kostaa jotain ?
onko hän puhdas, ympärileikattu ? ja onko paasto pätevä, ettei riudu vihaansa ?- Anonyymi
Ei vaan Nasimalla on vallanhimo verissä, isänsä osallistui Afganistanin presidentin murhaan vallankaappauksen yhteydessä vuonna 1978.
Pakenivat Moskovaan ja sieltä suomeen kun valta otettiin takaisin.
Nasima ei ikinä voi vierailla Afganistanissa, se napattsis heti tullissa. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei vaan Nasimalla on vallanhimo verissä, isänsä osallistui Afganistanin presidentin murhaan vallankaappauksen yhteydessä vuonna 1978.
Nasima ei ikinä voi vierailla Afganistanissa, se napattsis heti tullissa.Lapsena jo opetettu terrorismin perusteet vallankaappaukseen, horjuta ja tuhoa hallinto sisältäpäin.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Nasima ei ikinä voi vierailla Afganistanissa, se napattsis heti tullissa.Rasisti, joka vihaa suomalaisia.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Nasima ei ikinä voi vierailla Afganistanissa, se napattsis heti tullissa.Tuliko suomeen pakoon osallisena rikollisuuksiinsa?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tuliko suomeen pakoon osallisena rikollisuuksiinsa?
Pakoon murhasyytöksiä.
- AnonyymiUUSI
Tuollaisia ne matut ovat, narsisteja kaikki.
- AnonyymiUUSI
Nenä ainakin kasvaa kuin korppikotkan nokka.
- AnonyymiUUSI
Se on niin kuin, Pinokkio nenästään.
- AnonyymiUUSI
Nasiman nokalla sa tehtyä hyvin perunavakoa multaan.
- AnonyymiUUSI
Mitähän aloittaja tekee? Olisiko henkisen kehityksen kurssi mitään?
- AnonyymiUUSI
onko edellinen kommentoija asiantuntija lääkäri oikein?
- AnonyymiUUSI
paljon seksikkäänpi nainen kuin kiesilmä riikka,
- AnonyymiUUSI
Nasima vaikkei koskaan oikeissa töissä ole ollutkaan maksaa kuutenkin veroa suomern. Epäilen että hänen vanhempansa eivät. Somalit tuli myös kaikki venäjälyä suomeen
- AnonyymiUUSI
Vaikka veroja maksaakin, ei se oikeuta polkemaan muita. Kiusantekoa
työtovereita kohtaan ei saanut suvaita. Sellaisille tulee lukea tuomiot,
antaa vähintäänkin sakot. Ei mitään erivapauksia muualta tulleille isottelijoille. - AnonyymiUUSI
Nasima loisii verovaroilla, ei se mitään maksa.
- AnonyymiUUSI
Persu se räksyttää kuin vesikauhuinen hurtta. Ei se tietenkään yllätä, että Persut tukevat Afganistanin Taleban hallintoa, tukevathan he Putiniakin!
- AnonyymiUUSI
Nuzzima on afgaanilainen räkättirastas.
- AnonyymiUUSI
Nasima on Suomen vihollinen. Arvostelee jatkuvasti rasistisesti suomalaisia. Ketä ja mitä oikein edustaa Eduskunnassa ?
- AnonyymiUUSI
Myyrä. Jyrsii Suomea rikki.
- AnonyymiUUSI
Vähän kun vielä vanhenee niin tiedossa on varma työpaikka pääsiäisnoitana.
- AnonyymiUUSI
Nazima on suomalaisten vihollinen. Asia on niin kuin Rydman kirjoitti.
Hän kannattaa järjestelmällisesti kaikkea sitä, mikä on suomalaisille haitallista, ja vastustaa yhtä järjestelmällisesti kaikkea sitä, mikä olisi suomalaisille hyödyllistä, Rydman kirjoitti.
– Hän haluaa ajaa alas suomalaista ruokatuotantoa. Hän haluaa rajoittaa Suomen kykyä puolustautua hyökkääjää vastaan. Hän haluaa jakaa suomalaisten rahoja ulkomaalaisille sekä kehitysapuna että tukina kotimaassa. Ja ennen kaikkea hän haluaa, että Suomessa asuisi mahdollisimman paljon kaikkia muita kuin suomalaisia, Rydman kirjoitti.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 948201
- 403942
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021916- 241400
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html351282Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,321132Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia121030Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53857Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31832Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v29797