"Näin unessa,kuinka olin olevinani Kokkolan kaupungissa,vaikka se olikin maaseutua,mitä minä kovasti ihmettelin.
Sitten näin miehen kaappinsa äärellä.Siellä oli kansio ja kansion vieressä paksusti seteleitä.
Kansion kannessa luki "Sihteeri" ja setelinipun päällä oli teksti "fasaanirahat".
Mies otti setelinipun ja laittoi ne kansionsa sivujen väliin.
Sitten hän nousi autoonsa ja lähti ajamaan valtatielle,missä ylpeästi ohitti suuren,perävaunullisen säiliöauton.
Uni jatkui niin,että mies oli omakotitalonsa takapihalla ja päästi fasaaniparven takapihansa takana olevalle peltoaukealle.
Jaloissaan hänellä pyöri innokas koira,joka jotenkin halusi "seisoa" noille fasaaneille.
Yhtä äkkiä tämä mies olikin kirkon tai vastaavan eteisessä ja heitteli sen lattialle seteleitänsä,jotka näyttivät suuresti hopearahoilta.
Tämän jälkeen mies otti köyden ja katosi jonnekin".
Siihen heräsin ja ihmettelin suuresti,ajattelin jotenkin että tuo koiransa merkitsee vaurautta ja ajotapansa autollaan meidän ihmisten huolettomuutta,sekä nk.kaikkivoipaisuutemme tunnetilojamme.
Yöllinen uninäkyni.
Anonyymi-ap
5
107
Vastaukset
- Anonyymi
Juudas Iskariot tuli lopusta mieleen.
- Anonyymi
Nyt heti varoitan jatkamasta tätä.
- Anonyymi
Kyseessä ei ole mikään uni vaan vanha katkeruus ja asioiden vääristely.
- Anonyymi
Ei kannattaisi hätäillä tämmöisten asioiden tuomitsemisessa.
Kyllä Jumalamme tietää mitä tekee.
Kerran nousi joku rasmatussa,joka luuli jotakin olevansa,mutta hänen asiansa raukesi itsekseen.
Varokaamme,ettemme kävisi itseänsä Jumalaa vastaan. - AnonyymiUUSI
Minä koen sen niin,että tässä kehoitettiin laittamaan varoja Herran työhön ensin ja tällä tavalla kuin sihteerin taidoilla ,askemaan kustannukset eikä hätäilemään liikaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2725079- 514027
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii933579- 502699
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua461853- 191777
- 971650
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘971468- 711085
PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden1461063