Perussuomalaiset työnarkkarit

Anonyymi-ap

Ei voi kuin nauraa 😆😂😂 koko elämä pyörii työn ympärillä

12

89

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

Ekös se ollutkaan se vasurien itkuvirsi persu työttömistä, kun se rasisti mölinä ei purrut?

Joko taas koitetaan tehdä kannattajille uutta valetta ja hokemaa?

• Anonyymi
        UUSI

ei persut töitä tee loisii vaan yhteiskunnan piikkiin

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

ei persut töitä tee loisii vaan yhteiskunnan piikkiin

onhan persuilla myös rasismi, vihapuhe, sota-uho, väkivalta, ryyppääminen ja kaikenlainen persuilu?

• Anonyymi
      UUSI

Vasemmisto ongelma enemmäkin, elämä pitää elää.
      Ymmärrän kyllä miljonäärinä, että kaikki eivät pysty samaan kuin minä.
      Ja se on elämän rikkautta.

• Anonyymi
      UUSI

Kuulostaa melkein yhtä hölmöltä ajatukselta kuin vasemmistolainen realisti.

• Anonyymi
      UUSI

Uusi trendi näkyy youtubessa jossa persut tekee youtube videoita työhommista ja työelämästä. Ei voida vttu vähempää kiinnostaa jotkut työ videot mutta kun ne pukkaa niitä suosituksiin jatkuvasti. Makkaran paisto kulttuuri on syvältä

• Anonyymi
      UUSI

Kateus vie kalankin vedestä rahanahneudessa. Työ on suomalaisten epäjumala.
      Liideliin lamppuja sammuttelemaan.

• Anonyymi
      UUSI

Tuilla koko elämänsä kituuttava vassari ei tiedä ihmisten elämästä hevon paskaa.

• Anonyymi
        UUSI

Minä olen työkyvytön ja sinä vaadit menemään töihin kun ei pysty. Paska puolue koko perussuomalaiset. Ryystävät kaljaa ja ovat rasisteja ja kyttäävät toisten uskontoja ja etnistä taustaa

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Minä olen työkyvytön ja sinä vaadit menemään töihin kun ei pysty. Paska puolue koko perussuomalaiset. Ryystävät kaljaa ja ovat rasisteja ja kyttäävät toisten uskontoja ja etnistä taustaa

Rasismi ja islamfobia on vain tervettä järkeä. Suomi ei tarvitse matujen muodostamaa rinnakkaisyhteiskuntaa. Paitsi valitettavasti sellainen on jo muodostunut.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Rasismi ja islamfobia on vain tervettä järkeä. Suomi ei tarvitse matujen muodostamaa rinnakkaisyhteiskuntaa. Paitsi valitettavasti sellainen on jo muodostunut.

Eli riistä ihmisiltä valinnan vapauden. Islam ei eroa kristinuskosta mitenkään. Kristinusko monta kertaa väkivaltaisempi kuin islam historia todistaa sen ja sitä paitsi raamattu on turmeltunut. Kristityt ihmettelevät miksi heitä vaaditaan ja vihataan. Olette ansainneet kaiken paskan

• Anonyymi
      UUSI

Onneksi eivät ole minulta leikanneet mitään kun olen työkyvyttömyys eläkkeellä

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      196
      3611
    2. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      57
      2257
    3. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      376
      2220
    4. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      43
      2092
    5. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      32
      1501
    6. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      93
      1251
    7. Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.

Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul
      Hindulaisuus
      478
      1223
    8. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      54
      1213
    9. Jumala puhui minulle

Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles
      Ikävä
      121
      1073
    10. Koska näit kaivattusi viimeksi

Milloin tapasit rakkaasi? Ja etenikö suhde yhtään?
      Ikävä
      62
      1043
    Aihe