Kristitty Trump voitollisena

Anonyymi-ap

Uusi laki läpi hehkutuksen mukana

9

124

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Onko aihetta pilkata kristittyjä enää enempää.

• Ei Trump mikään kristitty ole, vaan tiettyjen uskovien käsinukke.

• Anonyymi

Kiva seurata vitutustasi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiva seurata vitutustasi.

Et käyttäisi tuollaisia sanoja

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et käyttäisi tuollaisia sanoja

Ennen nuo rumat sanat peitettiin osittain tähdillä, miksei nykyään?

• Anonyymi

Mummeli on ihan oikeassa. Hänkin on kristitty, hänkin, muttei tunnusta mokomaa anabaptistien käsinukkea kristityksi, siten kuin mummo itse uskoo.

Siksi "presbyteeri-Trump" on rehellisempi nimitys.

• Sinänsä nyt on taas "mukava" seurata kun palstan KD- kannattajat muistuttavat siitä kuinka paljon Suomella on velkaa. Että on pakko säästää, kun muuten hukutaan. Samat henkilöt nyt hehuttavat Trumpia, vaikka hänen myötään USA velkamäärä kasvaa aivan käsittämättömiin määrin.

• Anonyymi

"Kristitty Trump".

Olisi rehellisempää, jos häntä pitää uskonnollisesti tituleerata, nimittää oman kirkkokuntansa mukaan vaikkapa "presbyteeri Trumpiksi". Hän ei kuitenkaan ole jenkkipresidentti presbyteerisyytensä vuoksi vaan koska poliittisesti edustaa republikaaneja. Hän on siis pikemminkin vaikkapa "repuli-Trump".

Muut kristinuskoiset kirkkokunnat ja yksilöt eivät tällöin leimautuisi hänen mukaansa.

Uskonnollisesti Trump on presbyteerien oma, sisäinen ongelma. Tietenkin on muihinkin kristinuskoisiin tai sitä lähellä oleviin kuppikuntiin kuuluvia YKSILÖITÄ, jotka häntä tukevat.

Koko kristinusko ja sen nimenomaiset, tunnustavat kristityt jäsenet eli nk. kristikunta, eivät ole hänen tukijoitaan,

• Anonyymi

Presidentin pesti ja syytesuoja Trumpille ovat seurausta evankelikaalisen uskonliikkeen laajasta tuesta. Vaikka Trumpin oma kristillisys voi olla yhtä matalatasoista kuin hänen järkensä ja käytöksensä ovat, niin jostain syystä evankelikaaliset valitsivat hänet kuninkaakseen.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä ensi viikolla tapahtuu?

Mitä toivot, että ensi viikolla tapahtuu?
      Ikävä
      95
      4097
    2. Olen miettinyt kauan

miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h
      Ikävä
      43
      4077
    3. Oletko varattu minulle?

Mieheltä kysyn.
      Ikävä
      124
      3627
    4. Archie ja Iida ero.

Suuri kohujen saattelema rakkaustarina on ohi?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      146
      2854
    5. Olen levoton takiasi

Enkä saa itseäni rauhoittumaan
      Ikävä
      158
      2174
    6. Vanhempi mies

Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa
      Ikävä
      28
      2162
    7. Ostiko maailma sinut minulta?

Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue
      Ikävä
      20
      2068
    8. On niin paha olla

Tarviin jotain jolla turruttaa... Kuka voi auttaa.
      Ikävä
      40
      1719
    9. Älä stressaa. Rakastan sua

Eikä tämä tunne mene pois, se on varmaan jo huomattu kumpikin ❤️
      Ikävä
      69
      1304
    10. Minna Kuukka joutui jekuttamaan ovelasti TTK:n takia - Tästä oli kyse - Tunnustaa: "No joo, joo..."

Symppis Minna Kuukka! Minna on kyllä erinomainen valinta Tanssii Tähtien Kanssa -oppilaaksi - vai mitä mieltä olet? To
      Tanssii tähtien kanssa
      26
      1145
    Aihe