Israel haluaa muuttaa alueet pelkäksi juutalais
alueiksi.Kaikki Palet hävitettävä pois.
Israel suunnittelee myös länsirannan tuhoamista?
3
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Tietenkin. Israel tavoittelee Raamatun aikaista valtakuntaa vähintään. Tosin jotkut ovat sitä mieltä, että Jordaniakin kuuluisi Israelille, koska heidän mielestään Britannia alunperin lupasi koko silloisen Palestiinan alueen eli Britannian mandaattiin kuuluneen alueen heille "kotimaaksi".
Israelhan ei puhu mistään Länsirannasta, vaan Juudeasta ja Galileasta, jotka ovat alueen Raamatullisia nimiä.
Sellaista sekulaaria aikaa elämme ja sellainen sekulaarin länsimaisen demokratian kehto on Israel. Ja Yhdysvallat ja Britannia, jotka Israelia tukevat, teki se ihan mitä tahansa.
Islam on tehnyt arabimaista surkeita ja jälkeenjääneitä, ne eivät pysty vastustamaan kehitystä millään tavalla.
USA ja Israel haluvat Venäjän säilyttävän asemansa ja siksi myös Ukraina tullee menettämään alueitaan. - Anonyymi
Siellä on koko ajan laajennettu juutalaisalueita ja ahdistettu palestiinalaisia kauemmas.
YouTubesta löytyy animaatioita kartasta, miten alue on levinnyt. Kaikki ilman lupaa! - Anonyymi
Juutalaiset eivät tuhoa vaan tekevät Samariasta ( länsirannasta) kukoistavan, kun muslimit on sieltä poistettu. Muslimien asuinalueet ovat likaisia ja kaoottisia, kuten islam on.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 938108
- 403912
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021916- 241380
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html331224Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,311109Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia12980Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53857Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31832Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v29797