"Mutta niin totta kuin Herra elää ja niin totta kuin sinä itse elät: on vain askel minun ja kuoleman välillä."
Saiko kukaan helluntailainen tai hän itse profetian Niilo Ylivainion äkkikuolemasta ?
Niilo piti päiväkirjaa kaadetuista.
Profetia saarnaajan äkkikuolemasta
7
102
Vastaukset
- Anonyymi
Niilon puoskaroinnit saivat tylyn lopun Espanjassa. Paha äkkikuolema vain 61-vuotiaana.
- Anonyymi
Raamatussa pahan äkkikuoleman kokivat ne miehet, jotka puhuivat väärin luvattuun maahan menemisestä ja sinne pääsemisestä.
- Anonyymi
Ennen luterilaisen kirkon rukouslitaniassa pyydettiin, että Jumala "varjelee pahalta äkkikuolemalta". Nykyisin kai sanotaan "äkilliseltä katumattoman kuolemalta". Vanhan versio on katolilaista perua ja pohjautuu keskiajan uskoon, että äkkikuolema on Jumalan kosto jostakin ja siten kuollut joutuu helvettiin. Tähän perustuu myös itsemurhan vastustus. Kuitenkin näin äkkiseltään ajatellen äkkikuolema vaikuttaa armollisemmalta tavalta kuolla kuin kuukausien kituminen sairaalan letkuissa.
- Anonyymi
Siispä, älkäämme jättäkö kysymystä ja ratkaisua seuraavaan päivään. Kun sen voi tehdä jo tänään. Tällä tarkoitan, off course, uskonratkaisua. Kun kerran, edes vähän, uskonmies oon.
Monet uskonyhteisöt käyttävät rukousliinoja tai siunattuja nauhoja. Ei täältä niin vaan kuolemalla selviä...ja pois pääse. Joku. Ja joku ei, muy bien.
Ei Jumala, edes uskonihmiselle, ole helppoa elämää luvannutkaan.
Mikä siis iisiä, helppoa ja yksinkertaista ja huoletonta? Joku oppii kertaheitolla. Joku ei.
- Anonyymi
3Moos.10:2. 4Moos.3:4. 14:36-38
- Anonyymi
Eikös ne hellarit hakennu itsemurhan tehneen nuoren saarnamiehensä ruumiin ja yrittivät herättää tätä henkiin tuntikaupalla erilaisilla loitsuilla ja mantroilla.
- Anonyymi
Tapauksesta kerrotaan Raija Pellin kirjassa: Harhaanjohtajat, vahvassa uskossa.
Siihen kirjaan on koottu monta tositapahtumaa helluntailaisten touhuista.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei81428- 891145
Jännitän sinua J mies
Ei tästä tulee mitään. Tuskin kaikki olis mennyt näin moneen solmuun, jos olis tarkoitettu meidät yhteen.1031057Kuinka kauan kesti että ihastuit
Kaivattuusi? Jos lasketaan siitä hetkestä alkaen kun näit hänet ensi kerran. Oliko jokin tilanne tai tapahtuma, joka voi51943Olen käyttäytynyt sinua kohtaan väärin toistuvasti
Puolustuksekseni täytyy sanoa, että ei ole ollut tahallista vaan seurausta harhaisista luuloista ja ajatuksista. Esimerk62807- 81715
Orpo suunnittelee palestiinalaislasten Suomeen siirtoa
"Sairaalahoitoa tarvitsevien lasten ottaminen Suomeen on lisäksi selvityksessä, Orpo sanoo. – Jos meillä on mahdolli178694Tunneälyä testaamaan!
Testi pitää sisällään viisi osa-aluetta. Itse sain täydet tuosta ensimmäisestä eli 25/25. Kokonaispistemäärä oli 100/1253676- 35669
Saanko mies tulla sun kainaloon nukkumaan?
En saa unta kun mietin sua❤️ Saako tulla sun viereen ja käpertyä sun kainaloon?42623