Länsimaiden aseistama Ukraina kärsii teknologian puutteesta, vai mikä on se ongelma?
https://yle.fi/a/74-20010573
Kämyset halvat droonit tulee läpi,missä ongelma
11
116
Vastaukset
- Anonyymi
Onhan se kamalaa jos 10 000 dollarin vehje tuhoaisi 900 000 dollarin panssarivaunun?
- Anonyymi
Jopa 500 - 1 000 dollarin FPV-rynnäkködrooni tekee sen.
- Anonyymi
Jos dronen hinta on karkeasti ottaen tonnin luokkaa, niin ei sitä kannata ampua 100 000 maksavalla sidewinderillä.
- Anonyymi
Voiko luvalla käyttää 2,5 miljoonaa maksvaa arrowsia?
- Anonyymi
Ukraina on ampunut tuhlaajapojan tavoin niitä 1-2 miljoonan hintaisilla Amraameilla ja muilla länsiohjuksilla. Nyt on länneltäkin tämän leikin takia rahat loppu.
- Anonyymi
Miksi torjua mitään kun ne menee muutenkin rikki?
Ihan hullun hommaa? - Anonyymi
Tulivatko?
Venäjä iski Ukrainaan yöllä ennätysmäärällä drooneja
Venäjä laukaisi ennätykselliset 539 droonia sekä 11 ballistista- ja risteilyohjusta Ukrainaan yön aikana, Ukrainan ilmavoimat sanoo.
Ilmavoimien mukaan ilmatorjuntayksiköt ampuivat alas 270 droonia ja 208 muuta menetettiin. Menettämisellä viitataan Ukrainan armeijan käyttämään elektroniseen sodankäyntiin, jolla drooneja ohjataan uudelleen. Osa drooneista saattoi olla lliikenteessä ilman taistelukärkiä.
Ilmavoimien mukaan myös kaksi risteilyohjusta ammuttiin alas.- AnonyymiUUSI
Ja kuvien perusteella Kiova tulessa.
- Anonyymi
ZelensKYYn pitää kerjätä Israelilta Juudaksen linkoja?
- AnonyymiUUSI
Moskovan lentokentillä kaaos - syynä lennokki-iskujen uhka
Moskovan pormestari Sergey Sobjanin sanoo Venäjän ilmapuolustuksen torjuneen Moskovaan kohdistuneen lennokkihyökkäyksen. Sobjanin mukaan Venäjän ilmapuolustus ampui alas yhden lennokin.
Loistava saavutus. Uskomatonta! - AnonyymiUUSI
Tämä lienee yksi sodan ratkaisevia hetkiä.
Tässä on ainekset uuteen voitonpäivän juhlaan jolla voitaisiin kunnioittaa presidentti Putinia myös hänen rauhantyönsä merkityksestä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 938028
- 403852
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021906- 241310
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321143Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,311079Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia11865Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53847Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31812Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v27762