On suomalaiset niin pönttöä kansaa. Varoitellaan säästä myrskystä joka tuutista. Ettekö ole ennen nähneet vesisadetta vai elättekö jossain kuplassa? Menkääpä käymään joskus Yhdysvalloissa tollukat. Siellä myrskyt on eri luokkaa on tornaadoja tms.
Kesämyrsky sitä ja tätä Suomen tollukat ämpärit kourassa ja tuulipuku päällä
Anonyymi-ap
6
105
Vastaukset
- Anonyymi
Tottakai tuulella tuulipuku. Iltapukuako itse pidät tuulelka? Ja mitä ne amerikan säät vaikuttavat siihen miten täällä pukeudutaan?
- Anonyymi
Mitä väliä säästä? Kesäloma on kesällä.
- Anonyymi
Kun ilmastonmuutos agendaa ajetaan niin kaikki muuttuu ääri-ilmiöiksi navakka tuuli ja tavallinen vesisadekkin.
- Anonyymi
Forecan ennusteissa tavallisetkin säät ovat ääri-ilmiöitä.
- Anonyymi
Pouta ja Mäntykannas ovat todella sitä.
- Anonyymi
Kunnon myrsky on semmoinen, että on tornasdoja tai trombeja ja metri kaupalla vesi joen/vesistön yläpuolella mikä saisi ladut tulvimaa. Suomessa nämä myrskyt on ihan pilipali juttuja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1366228
- 574396
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282888- 592871
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161885- 151544
Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271456Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹371447- 311261
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest431161