Seuraan niitä toki hieman harppoen.
Naisten pökät pitäisi vaihtaa sellaisiksi kuin rantalentiksen pelaajilla tai edes pikajuoksijoilla. Näin saisimme lähikuviin potkua joita asuista nyt puuttuu.
Sveitsin naismaajoukkue hävisi juuri ennen kisoja 14-vee poikajoukkueelle 1 - 7... !
Mistä noille naisille maksetaan kun rahat kuuluisivat poikanaperoille?
Joukkueiden kapteeneilla on käsivarsinauhat Pride- väreissä.
No eihän vaginan nuolu naisten kesken ole tietenkään keneltäkään pois kun kyse on aidosta rakkaudesta!
Kaikkihan ovt varmaankin sheivattuja joten siistiäkin tuo on.
Yhtä olen silti näistä potkiskisoista jäänyt kaipaamaan.
Miksi ei enää polvistuta ennen matsia..?
Sitähän tehtiin mustien ihmisten kunnioittamiseksi.
Naisten potkupallon EM- kisat ovat käynnissä..
16
144
Vastaukset
- Anonyymi
Nyt hiljentyivät jonkun jalkapalloilijan muistoksi joka kuoli ajettuaan kännissä rotkoon.
- Anonyymi
Puolan kapteenilla ei pride-käsivarsinauhaa ole.
Siinä maassa ei homoilu ole kovinkaan arvossaan.- Anonyymi
Tuo oli surullista kuulla.
Kyllä jokaisen maan kuuluisi arvostaa homoutta hyvin korkealle.
- Anonyymi
Uusia aiheita kaivataan polvistumisrituaaleille.
Koska mustia ihmisiä ei enää sitten kunnioiteta ehdotan uudeksi aiheeksi että homomiehille suotaisiin ilmaiset raskaustestit.- Anonyymi
Raskaustestikynät voivat maksaa melkein 3 euroa.
Katoin netistä.
- Anonyymi
Victor Ataman. Kuvakkeessa sinulla on naisen ulkonäkö. Oletko miehen nimellä mielestäsi vahvempi kirjoittaja?
kirjoittava karju?- Anonyymi
Äläs nyt meidän Marttaa tuolla tapaa halvenna.
Sillä ei enää Musta tunnu.
- Anonyymi
Neitsytpappa katsoo naistenurheilua tumputtaa tattiaan, aika säälittävää:D
- Anonyymi
Nyt Englannin ja Ranskan joukkueet polvistuivat ennen ottelua.
Ovatko mustat ihmiset taas tulleet muotiin?
Ranskan kapteenilla ei ollut hinttinauhaa käsivarressaan, Enkun oli vai menikö se toisteppäin? - Anonyymi
Ehkä nimet kiinnostaa aikoinaan hollannin maajoukkeessa pelasi Ruud Gullit miesten puolella niin naisilla vastaava nimi olisi Ruth Billut, mutta ei taida kuulua joukkueeseen.
- Anonyymi
Ranska -Enkku matsissa ensin pitivät hiljaisen hetken, sitten polvistelivat.
Milloin alkavat heitellä voltteja ja kärrynpyöriä? - Anonyymi
aloittaja oli joku persu runkkari.
- AnonyymiUUSI
Ei ollut homonauhoja Portugalin eikä Italian kapujenkaan käsivarsissa ei.
- AnonyymiUUSI
Suomen miesten maajoukkue ja vastassa olisi esim Espanjan naisten maajoukkue, niin pärjäisikö Suomi Espanjan naisille?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Suomen miesten maajoukkue ja vastassa olisi esim Espanjan naisten maajoukkue, niin pärjäisikö Suomi Espanjan naisille?
Edes Suomen miestenjoukkue ei pärjäisi Espanjan naisille.
- AnonyymiUUSI
Saksan ja Tanskan kapuilla homonauhat.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k354233- 552935
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut462838- 302623
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.3332580Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s82575- 382159
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t541895Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta461673- 1411527