Kun Bile-Ilmari pääsi valtaan, hän sulki välittömästi osan puolueista yhteistyön ulkopuolelle ja aloitti potkujen antamisen henkilöstölle.
Vihan ja vastakkainasettelun lietsominen johtaa usein äärimmäisiin tekoihin.
Onko Bile-Ilmari syyllinen Tampereen tapahtumiin?
29
172
Vastaukset
- Anonyymi
*
.
- - SDP:n -" PERSEILIJÄ " - BILE-illu - Jakaa -POTKUJA- Tampereella - !
- tuo -SAASTA- sanoi- " Pormestarina Minä määrään kenelle tulee POTKUT "
* - Anonyymi
Eiköhän tuosta aika paljon Ilmarin piikkiin mene.
- Anonyymi
Minkälaisessa oikeisstodiktatuurissa mt-potilaat lähetetään pakkotyöhön? Tulee mieleen aatun haaveet kolmannesta valtakunnasta ja übermenschistä
- Anonyymi
Lyhyesti: ei ole.
- Anonyymi
Linkki?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Linkki?
Ei saa- -- -na. Ei mun tartte mielipiteeseeni mitään linkkiä antaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olisi hyvä pystyä silti perustelemaan mielipide, sinulta tuo ei onnistunut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin, palstanviihdearvo. Mitäs niille unelmia italiassatähdille kuuluu? Joko ralf on kotiopetuksessa?siitäkös se draama syntyy, kun italialainen köyhä kotiopettajatar viettelee talon rikkaan emännän ja jäävät kiinni herkullisesti itse teossa sateenkaarisuhteiden kääntöpuoli paljastuu lähteekö ralf hatkalle tulisen riidan päätteeksi? Esiteinihän se alkaa jo olla maailmanmatkaaja. Reppureissaaja
- Anonyymi
Kaiken voi tehdä reilummin😅🤣😂
- Anonyymi
Kenkää perseelle reilummin.
Sdp - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kenkää perseelle reilummin.
SdpDemareiden perusprinsiippi.
- Anonyymi
Eihän pormestari päätä kaupungin asioista.
Valtuusto ja hallitus päättävät asioista.
Pormestarin valinta ei vaikuta lainsäädäntöön yhtään mitään.
Tässäkin tapauksessa kaikki säästöpäätökset oli tehty jo kauan ennen pormestarin valintaa.
Ei pidä hörhöillä päivänselvissä asioissa.- Anonyymi
Bile-Ilmari sulki osan puolueista yhteistyön ulkopuolelle. tähän liittyvä ahdistus purkautui sitten hirvittävällä tavalla.
- Anonyymi
Tuohan ei kuitenkaan koske nykyistä hallitusta tai persuja, koska ne ovat #eriasia 🤷♂️.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Bile-Ilmari sulki osan puolueista yhteistyön ulkopuolelle. tähän liittyvä ahdistus purkautui sitten hirvittävällä tavalla.
Olisi tarvittu Kd n ja persujen kokemusta, nyt Tampere on tuhon tiellä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olisi tarvittu Kd n ja persujen kokemusta, nyt Tampere on tuhon tiellä.
Hah,hah!
- Anonyymi
Demarien vahtivuoroilla aina tapahtuu ikäviä asioita.
- Anonyymi
Hirvittävä meininki on nyt Tampereella.
- Anonyymi
Kyllä on. Sannan opetuslapsi.
- Anonyymi
Tampere ajautumassa kaaokseen vihavasemmiston vallassa.
- Anonyymi
Sitä vihanlietsonta tarkoittaa.
- Anonyymi
Homon kosto on hirveä. Se tulee huomenna, vuoden tai kymmenen vuoden päästä, mutta se tulee.
- Anonyymi
Joo kaikille heteroille kenkää, tilalle LBGT väkeä ja lisäksi etnistä väriä?
- Anonyymi
Pride homostelun palvominen on voinut sekoittaa normaaleja ihmisiä
- Anonyymi
Riikan ansiota.. ne leikkaukset työttömyysturvasta ja terveydenhuollosta, koko sotesotku on valtiovarainministerin ansiotakiitos siitä -r-kka
- Anonyymi
Marinin hallituksen sekoiluista nyt maksetaan
- Anonyymi
Kuka muukaan?
- Anonyymi
Tuskinpa sentään, mutta miten ihmeessä Bile-Ilmari pääsi Tampereen pormestariksi?
Sannan avustuksellako? - AnonyymiUUSI
Näinhän sitä sanotaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 15110974
- 525240
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html452453- 302143
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131721Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,421574Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta301251Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v351186Daniel Nummelan linjapuhe 2025
Kansanlähetyksen toiminnanjohtajan Daniel Nummelan linjapuhe tänään. Rehellistä analyysiä mm. evlut kirkosta ja piispo92935TÄSTÄ TAITAA TULLA SUOMEN HISTORIAN SUURIN USKONNONVAPAUDEN OIKEUDENKÄYNTI.
Sinun täytyy hyväksyä se että jos sinä vetoat uskonnonvapauteen, silloin sinun tulee antaa myös muille vastaava vapaus o317892