EU pakottaa vähentämään päästöjä

Anonyymi-ap

Eikö olekin metkaa, että kukaan ei tee mitään ilman, että poliisin uhalla pakotetaan, eikö?

Tuli vaan mieleen otsikosta: "Keskisarja: Perussuomalaiset ei tue EU-komission esitystä päästövähennyksistä."

Että onhan se omituista, että näin tärkeissä asioissa fiksuimmat tarvitsee pakkokeinoja, siis vihervasemmisto tarvitsee sakon uhan jotta muuttaa tapojaan. Toinen syy muuttaa tapojaan on häpeän pelko kun ajaa dieselillä ja itsensä tunteminen paremmaksi kun ostaa sähköauton. Sitä ennen kierretään maapalloa lentämällä kuin viimeistä päivää. Kaikki mikä ei ole heiltä kielletty, on sallittu.

Minä persu en tarvitse EUn ohjeita, olen lopettanut lentomatkailun yli 30 vuotta sitten, totesin, että ei ole touhussa mitään järkeä, käytän nekin rahat suomessa suomen talouden vakauttamiseen. Ikinä en ole roskannut luontoa tai kipannut jätteitä luontoon, en ole kaatanut yhen yhtä puuta. Olen elänyt hallitussa järjstelmässä ja ostan lihat ja kalat kaupasta enkä itse tapa luontokappaleita huvikseni, nälkää en ole koskaan nähnyt.

Minä persu en tarvitse EUn enkä kenenkään muun tahon pakkokeinoja tai elämänohjeita, minut kasvatti vanhempani ja minulla on omat aivot.

4

74

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Eu olemme me. Sitä saa mitä tilaa. Kun äänestää Eu:n sellaisia päättäjiä kuin nykyisin, niin ne enemmistönä pakottaa tekemään mitä hassuimpia asioita.

• Anonyymi

Ei voi kustantaa ihmisille sitten laitteet päästöjen vähentämiseksi jos kerran se on niin tärkeää. EU voi maksaa esimerkiksi aurinkopaneelit joka talon katolle Euroopassa, sähköautot jokaiselle ja niin edelleen, se kyllä työllistää hyvin ja laitteet tietenkin tehdään Euroopassa, ei muualla, eikä Unkarissa.

• Anonyymi

LOPETETAAN ITSEMME!
      ALOITETAAN SIITÄ, ETTÄ KIELLETÄÄN HENGITTÄMINEN.
      NÄIN LUONTO SÄÄSTYY JA IHMINEN KUOLEE, SITÄ PILAAMAASTA!
      EI HYVÄÄ PÄIVÄÄ SINNE!

• Anonyymi

älä nyt suutu.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      120
      10316
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      52
      5030
    3. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      42
      2221
    4. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
      Ikävä
      105
      2058
    5. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      26
      1924
    6. Vanha Suola janottaa Iivarilla

Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia
      Kemijärvi
      13
      1591
    7. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      41
      1402
    8. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      25
      1010
    9. Känniläiset veneessä?

Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v
      Nurmes
      31
      1001
    10. Rakastuminenhan on psykoosi

Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk
      Ikävä
      54
      977
    Aihe