Eikö olekin metkaa, että kukaan ei tee mitään ilman, että poliisin uhalla pakotetaan, eikö?
Tuli vaan mieleen otsikosta: "Keskisarja: Perussuomalaiset ei tue EU-komission esitystä päästövähennyksistä."
Että onhan se omituista, että näin tärkeissä asioissa fiksuimmat tarvitsee pakkokeinoja, siis vihervasemmisto tarvitsee sakon uhan jotta muuttaa tapojaan. Toinen syy muuttaa tapojaan on häpeän pelko kun ajaa dieselillä ja itsensä tunteminen paremmaksi kun ostaa sähköauton. Sitä ennen kierretään maapalloa lentämällä kuin viimeistä päivää. Kaikki mikä ei ole heiltä kielletty, on sallittu.
Minä persu en tarvitse EUn ohjeita, olen lopettanut lentomatkailun yli 30 vuotta sitten, totesin, että ei ole touhussa mitään järkeä, käytän nekin rahat suomessa suomen talouden vakauttamiseen. Ikinä en ole roskannut luontoa tai kipannut jätteitä luontoon, en ole kaatanut yhen yhtä puuta. Olen elänyt hallitussa järjstelmässä ja ostan lihat ja kalat kaupasta enkä itse tapa luontokappaleita huvikseni, nälkää en ole koskaan nähnyt.
Minä persu en tarvitse EUn enkä kenenkään muun tahon pakkokeinoja tai elämänohjeita, minut kasvatti vanhempani ja minulla on omat aivot.
EU pakottaa vähentämään päästöjä
4
74
Vastaukset
- Anonyymi
Eu olemme me. Sitä saa mitä tilaa. Kun äänestää Eu:n sellaisia päättäjiä kuin nykyisin, niin ne enemmistönä pakottaa tekemään mitä hassuimpia asioita.
- Anonyymi
Ei voi kustantaa ihmisille sitten laitteet päästöjen vähentämiseksi jos kerran se on niin tärkeää. EU voi maksaa esimerkiksi aurinkopaneelit joka talon katolle Euroopassa, sähköautot jokaiselle ja niin edelleen, se kyllä työllistää hyvin ja laitteet tietenkin tehdään Euroopassa, ei muualla, eikä Unkarissa.
- Anonyymi
LOPETETAAN ITSEMME!
ALOITETAAN SIITÄ, ETTÄ KIELLETÄÄN HENGITTÄMINEN.
NÄIN LUONTO SÄÄSTYY JA IHMINEN KUOLEE, SITÄ PILAAMAASTA!
EI HYVÄÄ PÄIVÄÄ SINNE!- Anonyymi
älä nyt suutu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 12010316
- 525030
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html422221Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1052058- 261924
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131591Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,411402Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta251010Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v311001Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk54977