Kilpailun henki ulottuu katsojiinkin. Omia suosikkeja kannatetaan.
Laji on myös turvallista ja viihdyttävää katsoa.
Ei siis ihme , että laji on normaalien ihmisten suosiossa.
Kiihdytysajot ovat normaalien ihmisten suosiossa
58
747
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä. Erittäin viihdyttävä laji.
- Anonyymi
Olen normaali ihminen, tykkään katsella kiihdytyskisoja kuin autot ja m-pyörät muun muassa törmäävät esteisiin, ja kuljettajat lentelevät ilmoihin tai palavat autoihinsa.
- Anonyymi
Olipa typerä kommentti, mutta mitä muutakaan M talon kasvatilta voi odottaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olipa typerä kommentti, mutta mitä muutakaan M talon kasvatilta voi odottaa.
M-talossako asuu normaalit ihmiset 😝🕺??
Kaikki keneltä olen kysynyt kisoista sanoo, että menee kastomaan kisoja sen takia, jospa siellä tapahtuisi jotain äksonia. - Anonyymi
Melkoinen ajatuksen juoksu sullakin on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikki keneltä olen kysynyt kisoista sanoo, että menee kastomaan kisoja sen takia, jospa siellä tapahtuisi jotain äksonia.Minä taasen menen MV - sivuile välillä katsomaan kuinka Isis - terroristi katkoo kauloja isolla puukolla n iiin ja kuinka kivitetään syntinen nainen , , vyötäröön asti haudattuna , , viimeksi hukutettiin yks väärä uskonen.
- Anonyymi
No Meitä samanhenkisiä riittää . tervetuloa vaan kaapista ulos . .meitä on monija . minä oon kahtonut sellasta aikuisviihdettä jossa ajetaan renkaat savuten radalla , Mutta yllätyin iloisesti jotta YOU TUBESTA löytyi asijan harrastelioileee hupanen musavideo . Aja hiljaa isi Kontra Virtanen sen esittää . . tai oliko se pändi pelkkä Kontra . . jokatapauksessa siinä ajetaaan lujaa että ooppeli saa kyytiä ja pyörii kun puolukka sielä missä se ei saisi pyörijä ; ) viihtyisiä rallihetkiä normaalit.
- Anonyymi
Pelastuslaitoksen palohenkilöt sammuttaa ripeästi palavat autot ja muutenkin ripeää toimintaa saa vaan ihaila tätä uutta normaalia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikki keneltä olen kysynyt kisoista sanoo, että menee kastomaan kisoja sen takia, jospa siellä tapahtuisi jotain äksonia.Hiihtokisat, juoksukisat, äksöniä?
- Anonyymi
Pian tulee joku kommentoimaan että väki tulee katsomaan äksöniä.
Kyseisiä tyyppejä hoidetaan yleensä M talossa, mutta sieltä pääsee uloskin.- Anonyymi
Pian joku tulee väittämään että onnettomuudet maanteillä johtuu siitä, kun ne harjoittelee Kauhavan kiihdytyskisoihin.
- Anonyymi
Olepa täpinöissäsi M-talosta, taidat viihtyä siellä?
- Anonyymi
Pian ilmaantuu kirjoittaja , jolle M talo menee ihon alle. Osui ja upposi.
- Anonyymi
Oli näemmä tuolla jo.
- Anonyymi
Laji onkin erittäin suosittu ja turvallinen.
- Anonyymi
Miksi sitten kuljettajat pitää allekirjoittaa vastuusopimus?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi sitten kuljettajat pitää allekirjoittaa vastuusopimus?
Miksei pitäisi. Et liene työelämässä, kun et tiedä että vastuuvapauslauseke on paljon käytetty., myös urheilussa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksei pitäisi. Et liene työelämässä, kun et tiedä että vastuuvapauslauseke on paljon käytetty., myös urheilussa.
Sitä varten on vakuutukset olemassa, vai säästetäänkö vakuutusmaksuissa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitä varten on vakuutukset olemassa, vai säästetäänkö vakuutusmaksuissa?
Huomaa, että et ymmärtänyt mistä on kyse. Se on tyypillistä M talon kävijöille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huomaa, että et ymmärtänyt mistä on kyse. Se on tyypillistä M talon kävijöille.
Käytkö siellä usein?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Käytkö siellä usein?
Kyllä, sinua katsomassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä, sinua katsomassa.
Ai, sinä olet se joka tulee aina myöhässä psygiarian vastaanotolle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai, sinä olet se joka tulee aina myöhässä psygiarian vastaanotolle.
Kyllä. Hoitajat joutuvat laittamaan sinut lepositeisiin ennen tapaamista. Siskosi kanssa siitä aina puhutaan.
- Anonyymi
Ihan totta. Natsit ja islamistit tarvitsevat edes jotain.
- Anonyymi
Niinkö? Miten liittyy aiheeseen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinkö? Miten liittyy aiheeseen?
Ihan yhtä paljon kuin m-talo.
- Anonyymi
Tämä M-talo kaveri yrittää viedä keskustelua varsinaisesta asiasta toisaalle, tyypillinen vähäväkinen katsoja.
- Anonyymi
Oikein hyvä ja ajankohtainen aloitus.
- Anonyymi
Niin oli. Kiihdytysajot ovat mukavaa seurattavaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin oli. Kiihdytysajot ovat mukavaa seurattavaa.
Kyllä. Normaalit ihmiset pitävät kiihdytysajoista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä. Normaalit ihmiset pitävät kiihdytysajoista.
Kylläpä pitää todistella tyhmyyttään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kylläpä pitää todistella tyhmyyttään.
Niinhän sinä todistat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinhän sinä todistat.
Minä olenkin normaali ihminen.
- Anonyymi
Normaalit ihmiset pitävätkin kiihdytysajoista.
- Anonyymi
Tarkoitat varmaan paranormaaleita?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tarkoitat varmaan paranormaaleita?
Emme tietenkään tarkoita. Onneton provo sinulta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Emme tietenkään tarkoita. Onneton provo sinulta.
Onko siellä isokin porukkakeskellä yötä, kun monikossa kirjoitetaan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko siellä isokin porukkakeskellä yötä, kun monikossa kirjoitetaan?
Tottakai on. Miksi sitä ihmettelet? Ai niin, eihän sulla ole kavereita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tottakai on. Miksi sitä ihmettelet? Ai niin, eihän sulla ole kavereita.
Ei ainakaan tuonlaisia kavereita, jotka haluaa kuolemia katsella.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ainakaan tuonlaisia kavereita, jotka haluaa kuolemia katsella.
Kuka haluaa kuolemia katsella? Saatko vääristelystäsi jotain seksuaaliasta? Miksi spämmäät roskaasi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuka haluaa kuolemia katsella? Saatko vääristelystäsi jotain seksuaaliasta? Miksi spämmäät roskaasi?
Mahdollisia kuolemia ja tapaturmia sinne kaikki menee katsomaan, eikä mitään 400metrin kiihdytyspätkää, tämä on ihan katsojatutkimuksissa todettu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mahdollisia kuolemia ja tapaturmia sinne kaikki menee katsomaan, eikä mitään 400metrin kiihdytyspätkää, tämä on ihan katsojatutkimuksissa todettu.
Kiihdytyskilpilujen katselijoilla on muita enemmän mielenterveyden häiriöitä, etenkin persoonallisuus-, käytös- ja päihdehäiriöitä, ADHD:ta ja psykooseja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiihdytyskilpilujen katselijoilla on muita enemmän mielenterveyden häiriöitä, etenkin persoonallisuus-, käytös- ja päihdehäiriöitä, ADHD:ta ja psykooseja.
Niin ,siis sinulla näyttää olevan vakavia MT häiriöitä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole todettu. Minä ja kaverini olemme käyneet kisoissa 40 vuotta ja olemme menneet katsomaan hyviä kisoja.
Mukana meillä on ollut myös Herramme Jeesus Kristus. Miksi sinä kiellät Jeesuksen ? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole todettu. Minä ja kaverini olemme käyneet kisoissa 40 vuotta ja olemme menneet katsomaan hyviä kisoja.
Mukana meillä on ollut myös Herramme Jeesus Kristus. Miksi sinä kiellät Jeesuksen ?Nuo kisat ovat turhia ja kuten aiemmin kirjoitin, niin katsojatutkimuksissa tuo on todettu.
Ja kyllä, kiistän Jeesuksenne. Häntä ei ollut olemassa.
- Anonyymi
Monesti vielä käyttävät uusiutuvaa polttoainetta.
- Anonyymi
Hieno urheilulaji on.
- Anonyymi
Yhtä hieno, kun venäläinen ruletti, samaan kastiin kuuluu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yhtä hieno, kun venäläinen ruletti, samaan kastiin kuuluu.
Eihän kuulu. Miksi spämmäät roskaasi? Ovatko vanhempasi sisaruksia?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eihän kuulu. Miksi spämmäät roskaasi? Ovatko vanhempasi sisaruksia?
Kummatkin ovat tuuripeliä säilyykö hengissä kisasta, totuus voi kirpaista kannustajia, ja yksitys/perheasiani eivät kuulu sinulle, pidä huoli vaan omasta psyykkisestä terveydestäsi, joka kirjoituksistasi päätellen näkyy horjuvan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kummatkin ovat tuuripeliä säilyykö hengissä kisasta, totuus voi kirpaista kannustajia, ja yksitys/perheasiani eivät kuulu sinulle, pidä huoli vaan omasta psyykkisestä terveydestäsi, joka kirjoituksistasi päätellen näkyy horjuvan.
Osui ja upposi, arvasin että vanhempasi ovat lähisukulaisia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pidä huoli vaan. Jeesus kertoi minulle eilen illalla, että hän ei pidä kiihdytysajoista .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Totta kai ne on minun lähisukulaisia isä ja äiti, sinä et varmaan ole koskaan kuullutkaan, koska olet ottolapsi, tämän enempää en enää jankkaa toivottoman kanssa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pidä huoli vaan. Jeesus kertoi minulle eilen illalla, että hän ei pidä kiihdytysajoista .
Jeesus ei ole normaali. Hän meni jo M-taloon ja istuu siellä yrittäjäisänsä toisella puolella ja allekirjoittaa vastuuvapauslauseketta. Pyhä henki vasta kiihdyttää.
- Anonyymi
Voisithan sinäkin esitellä vaikkapa ne faktat mihin väitteesi perustat, mikä katsojatutkimus tai mikä tutkimus missä todetaan katsojien mielenterveysongelmat. Ei taida sellaisia olla ikään tehty.
- Anonyymi
Yksinkertaisuus ei oo mielenterveysongelma
- Anonyymi
Oikein hyvä aloitus. Normaalit ihmiset pitävät kiihdytysajoista.
- AnonyymiUUSI
Niin pitävät, ja se on hyvä asia.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 233203
Ulosotossa olevan tulisi saada itse päättää
Maksetaanko hänen ulosotossa olevia velkoja takaisin yksi kerrallaan vai ripotellen pikku summia sinne tänne, kuten ulos1982893Sanna Marin veti posket lommolla röökiä Ruisrockissa
Tai ainakin röökin näköistä, liekö itse käärittyä 🫢1711911Antin piti riuhtoa Sofia irti pojankIopista
Oli festivaaleilla Iiimautunut johonkin jätkään, niin Antin piti käydä irroittamassa täti ja pelastamassa poikanen. Pah2581534- 1111305
Nainen rakkaus sinua kohtaan ei kuole koskaan
Ihastunut olen moniin vuosien varrella mutta vain sinä jäit sydämeen enkä vaan osaa unohtaa. Olit silloin parasta elämäs481201Olet ollut aika törkeä minua kohtaan
Sillä tavalla ovelasti, ettei mitään "todisteita" ole mistään. Eli niin kuin, että mitään et ole tehnyt, mutta toisaalta461057- 1551031
Saisipa sitä palata ajassa taaksepäin
maailmaan jossa oli vielä edes joku järki tallella ja ajatus takana. Sain myös suunnatonta iloa erään henkilön näkemises33960- 43834