Kaislikkoon vene on jäänyt, viikate myös ruostumaan - porukka lähti latomaan
Moktar.Gubta
2025-05-21 07:40:47
Totuuden sanoo suomalainen sananlasku: Tollon työt ovat sama kuin vastatuuleen kusisi.
Eihän siihen mennyt kuin reilut kolme vuotta, kun valtiotieteen maisteri Purra oli karkottanut noin 50% puolueen kannattajista. Ei tarvitse olla kummoinenkaan ennustaja kertomaan, että seuraavissa eduskuntavaaleissa ei hyvät heilu.
https://www.hs.fi/politiikka/art-2000011243036.html
Tästä jokainen voi ihan itse lukea nykyisen perussuomalaisen puolueen nykyisen kannatuksen. Numeroita tuskin tarvitsee enempää selittää. Ne kyllä kertovat totuuden yksinkertaisemmallekin kansalaiselle.
Nyt voi jokainen sitten huudella mielipiteitään siitä, että miksi ei rasismilla, vanhakantaisella naisvihalla ja tuohivirsuilla painekyllästetty perussuomalainen aate enää kelpaa suomalaisille. Vastaus on kuitenkin selvä: tolkun suomalainen ymmärtää oman etunsa.
Väki vanhenee, suomalaisten syntyvyys on surkean alhaalla ja kotoperäisen työvoiman tarjonta vähenee. Kyllä jokainen ajatteleva ihminen tämän tietää, ja ymmärtää myös ilmiön seuraukset. Tässä tilanteessa on silkkaa järjen vähyyttä, että samalla kiristetään kaiken maahanmuuton, myös työperäisen maahanmuuton ehtoja.
Näitte varmaan tv-uutisissa kuinka viimeisillään raskaana oleva nuori suomalainen nainen muutti yhdysvaltalaisen miehensä kanssa takaisin synnyinmaahansa. Nuorta paria ihan haasteltiin lentokentän tuloaulassa. Nuori suomalainen nainen ei hänkään tule saamaan kodinhoidon tukea, koska hän ei ole asunut yhtäjaksoisesti kolmea vuotta Suomessa. Tähän se persujen hahhahhaa-politiikka johtaa.
Tolkun suomalainen on jo ajat sitten ymmärtänyt, että ei sillä ole väliä, minkä värinen kuski Vantaalla HSL:n bussia ajaa, kunhan auto kulkee. Tolkun kansalainen hyväksyy senkin, että vaarin Tenan vaihtoon ei välttämättä tarvita aitokantasuomalaista hoitajaa, kunhan se vaippa vaan vaihdetaan säällisin välein.
Tolkun kansalainen ymmärtää, että Suomi tarvitsee maahanmuuttajia. Tämä tieto vaan ei mitenkään saavuta perussuomalaisen puolueen puoluejohtoa. Ja nyt taitaa olla jo myöhäistäkin. Tulokset kertovat, että syöksy on jo alkanut. Se ei pääty ennen maan pintaa.
Parhain terveisin, Moktar. ;)
Tolkun kansalainen ymmärtää, että Suomi tarvitsee maahanmuuttajia.
9
52
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Suomi ei tarvitse islamilaista maahanmuuttoa.
- AnonyymiUUSI
Just!
- AnonyymiUUSI
Työssäkäyvän naisen, jolla on lapsia, veroja pitää keventää. Lapsilisät pois, jos lapsia on yli kolme.
- AnonyymiUUSI
Mainiota!
- AnonyymiUUSI
Hallitsematon maahanmuutto, laiton maahanmuutto ovat vaarallisia. Senhän näkee jo Ruotsissa, Englannissa , Ranskassa...
Suomessa on EUn korkein työttömyysaste joten ei edes välttämättä tarvita edes halpatyövoimaa, joka ei osaa edes Suomea puhua tai kirjoittaa.
Osaavampi työvoimamuutto on sekin hankalaa kun vasemmisto on luonut verohelvetin ja aikaansaanut pienet palkat osaajille.- AnonyymiUUSI
Oikeistohan se on polkenut palkkatasoja koko ajan, pyrkii siihen edelleen varsin raivokkaasti, siksi ovat ajamassa liittoja alas koko ajan.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Oikeistohan se on polkenut palkkatasoja koko ajan, pyrkii siihen edelleen varsin raivokkaasti, siksi ovat ajamassa liittoja alas koko ajan.
Mihinkä matuja tarvitaan lisää? Onko kelalla liian vähän elätettäviä, vai mihin?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mihinkä matuja tarvitaan lisää? Onko kelalla liian vähän elätettäviä, vai mihin?
Sdp hinkuu
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sdp hinkuu
SDP on oppositiossa, mutta silti maahanmuutto on ollut Orpon hallituksen aikana voimakkainta ikinä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937838
- 403752
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021886- 241210
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321053Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,281003Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53837Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31792Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia10750Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60749