Venäjä harkitsee lähettääkö maavoimia Kiovaan taistelemaan savun keskellä.
Kiova palaa savu on sankkaa
11
66
Vastaukset
- Anonyymi
Siviilit ovat paennut savua suojiin kaduilla näkee vain Ukrainan sotilaita naamarit kasvoilla
- Anonyymi
Venäjä on sytyttänyt palamaan kaikki Ukrainan suurkaupunki ja hyökkäystä odotetaan Venäjän maavoimat.
- Anonyymi
Hyökkäävätkö venäläiset nyt Ukrainan suurkaupunkeihin?
- Anonyymi
Sota voi olla ohi syyskuuhun mennessä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sota voi olla ohi syyskuuhun mennessä!
Niin. Jos Trump laittaa putlerin antautumaan.
- Anonyymi
Ukraina on siirtänyt etulinjassa joukkoja venäläisiä laskuvarjo joukkoja vastaan suurkaupunkeihin.
- Anonyymi
Britannian sotilaskuljetukset ovat valmiina lähtemään Ukrainaan.
- Anonyymi
Venäjä taistelee hamaan loppuun asti, omaan loppuunsa.
- Anonyymi
Johan ne lähetti 2022.
Ei käsite ryssiminen ole turhasta tullut.
Siitä pitäisikin luoda saunan ja molotovin cocktailin kaltainen kansainvälinen sana. - Anonyymi
Britannia on varoittanut sillä on joukkoja merialueilla ja hävittäjät päivystävät vuorotta jos Venäjä suunnittelee hyökkäystä maavoimilla Kiova tai muita Ukrainan suurkaupunkeja vastaan
- Anonyymi
Venäjän ja Britannian sota näyttää vääjäämättä todelliselta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 11410165
- 524970
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html422161Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1052038- 261874
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131551Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,411382Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v31961Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk54957Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31932