Laiskottelen ja vedän makkaraa veronmaksajien piikkiin

Anonyymi-ap

Ja sinä maksat. Saan päälle 1400e kuussa kelalta nettona. Kuntoutusha ja kansaneläke ja asumistuki ja takuueläke. Saan varmaan sen kohta pysyväksi. Kiitos vasemmisto 🥰 sdp nosti tukiani 100 eurolla. Ei ole persut pienituloisten asialla

45

205

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Siis kuntoutusraha tulee kans

• Anonyymi

Vain oikeistolainen ketku voi saada samaan aikaan eläkettä ja kuntoutusrahaa. Muilta perittäisiin takaisin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vain oikeistolainen ketku voi saada samaan aikaan eläkettä ja kuntoutusrahaa. Muilta perittäisiin takaisin.

Oon vassari en oikeistolainen. Oon työkyvtön. Miksi äänestäisin oikeistoa joka leikkasi rahojani?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oon vassari en oikeistolainen. Oon työkyvtön. Miksi äänestäisin oikeistoa joka leikkasi rahojani?

En usko. Valehteleva oikeistolainen sinä olet.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En usko. Valehteleva oikeistolainen sinä olet.

Mitä helvettiä nyt taas? Mulla ei ees oo ammattia enkä ole ollut päivääkään palkkatöissä. Ainoastaan kuntouttavassa toiminnassa. Mulla niin paljon mielenterveys ongelmia että mulle on myönnetty tuet ja kohta pysyväksi koska en voi sairauksien takia mennä töihin koskaan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Paholainen pileksii rivien välissä.."

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä helvettiä nyt taas? Mulla ei ees oo ammattia enkä ole ollut päivääkään palkkatöissä. Ainoastaan kuntouttavassa toiminnassa. Mulla niin paljon mielenterveys ongelmia että mulle on myönnetty tuet ja kohta pysyväksi koska en voi sairauksien takia mennä töihin koskaan

Mihin sinä sitten pääsisit töihin, jos hakisit?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mihin sinä sitten pääsisit töihin, jos hakisit?

Kokoomuksen puoluetoimistolle. Siellä tarvitaan valehtelijoita kokopäivätoimisesti.

• Anonyymi

Omaan hyvän Karman teen pelkästään hyvää niin saa hyvää karmaa ja paremman elämän. Perussuomalaiset harhoittaa rasismia ja vihaa ja sitä myöten tekevät huonoa karmaa ja heidän elämänsä muuttuu hirveäksi

• Anonyymi

Mulla on 30 cm kulli.
        Sillä saa helposti hyväö elämää.

• Anonyymi

Vain demarienäänestäjä ketku voi saada samaan aikaan eläkettä ja kuntoutusrahaa. Mu i

• Anonyymi

Bravo miksi olisin koskaan persu

• Anonyymi

Aloittajalle
      Jatka ihmeessä elämääsi samalla tavalla.
      Olet onnellisen tietämätön
      olevasta tilanteesta.
      Siperia kyllä sitten aikanaan opettaa.
      Muista tuhlata kaikki rahasi.

• Anonyymi

Onneksi on ulkomaalaista verta niin sanaa näitä etu oikeuksia 🙂‍↔️

• Anonyymi

Niin jatkankin miksi tekisin töitä kun saan saman rahan ilmankin?

• Anonyymi

Oikeistolaiseen tapaan varmasti tuhlaakin. Oikeistolaisilla ei koskaan ole rahaa, ainakaan hallituksessa.

• Anonyymi

Pelkkiä rupurahoja.

• Anonyymi

Vielä perheen lisäystä päälle niin kasvaa tulot moninkertaiseksi

• Anonyymi

Miksiköhän PISA- tulokset laskevat

DRAMAATTISESTI ?

• Anonyymi

Ihmekö tuo, kun ihmisistä on tullut niin tyhmiä, että äänestävät oikeistoa.

• Anonyymi

1 400 € ei ole paljon, kun siitä joutuu vielä vuokran pois maksamaan.

1 400 € olisi hyvä summa jos sen voisi käyttää pelkkään elämiseen

• Anonyymi

3000 egee olisi hyvä olla minimi sosiaalituen taso kuukaudessa.

• Anonyymi

Siksi Menen naimisiin maahanmuuttajan kanssa

• Anonyymi

Takuueläkkeeni , täysimääräinen on varsin hyvä ,se on 985 euroa. 7. päivä 783 ja 22. päivä 202 euroa.
      Kiitollinen yhteiskunnalle - ei minulla ole asiaa työmarkkinoille.

• Anonyymi

Onnea vaan, jos tuolla pärjäät. Itse en pärjäisi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletkin oikeistolainen. Minä olen tyytyväinen tilanteeseeni. Saan ruuat asumisen ja harrastuksena ja hankinnat tehtyä. Kokoomuslaiselle ei merkkaa raha mitään sina pitää olla lisää eikä mihinkään tyydytä. Ja nekin voi huono osaisten taskusta repiä. Sdp voittaa seuraavat vaalit ja hyvä niin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toisten on pakko. Jopa tuota vähemmälläkin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin ja siksi olenkin vassari. Oikeisto ei välitä kuin rikkaista ja hyvä osasista

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kannatan tulojen tasaus politiikkaa siksi kommunismi olisi paras. Rikkaat ovat ilkeitä ja ylimieliä ahneita paska sakkia jotka ottaaa kaiken jopa pieni tuloisten pussista

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ne on ne pienet asumiskustannukset omakotitalossa. Kesäkuulta jäi takuueläkkeestä 400 euroa tilille. Silti liki 600 eurolla sai ostella.
        Ei mitään kinnaamista...no talvellahan menee lämmitykseen paljon sitten.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin ja siksi olenkin vassari. Oikeisto ei välitä kuin rikkaista ja hyvä osasista

Vankilat ovatkin täynnä oikeistolaisia. Sitä saavat, mitä tilaavat.

• Anonyymi

On mulle myönnetty sossusta virkeä harkinnan varaista jos on ollu menoja

• Anonyymi

Siis lisäksi noiden päälle.

• Anonyymi

No niin.
      AAMEN.

• Anonyymi

Kannatan perustuloa ja tulojen tasaus politiikkaa siksi vasemmisto. Toivon kaikille pieni tuloisille samat tuet kuin minulle ja rikkailta saa ottaa saamme tuloerot otettua pois. Rikkaiden omaisuus jaetaan köyhille

• Anonyymi

Tulojen tasaaminen ei pidä mennä liian pitkälle, muuten olen samaa mieltä.

Kannatan sitä, että ihmiset yleensäkin omistaisivat ja heillä olisi varaa sijoittaa. Se ei estä minua vasemmistoa monessakin asiassa. Kannattaisin Keskustaa, jonka politiikkaa tuollainen sosiaalisella omallatunnolla varustettu sinänsä muuten oikeistolainen vielä aiemmin oli, mutta kun ei enää ole (eikä ole tietoa, mitä se Kepun politiikka nykyään edes on), seuraava vaihtoehto ovat demarit ja välillä Vasemmistokin.

Politiikka on nykyään ääripäiden hillumista. Siitä ei ole hyvä seurannut, kuten talouden tilanteesta näemme.

• Anonyymi

Haehhan SINAPPIAKIN. Osta Dijon sinappia.

• Anonyymi

Kommunismi olisin kaikkein paras. Kapitalistit pitävät vanhempiakin ihmisiä turhakkeina. Suurin osa suomalaisista on pienituloisia kun nuo rikkaat paskiaiset ahnehtivat itselleen jatkuvasti omaisuutta ja siihen kuulluun persut ja kokoomus. Ensi vaaleissa muutetaan suunta

• Anonyymi

Vappusatanen, juhuu. Kyllä noilla tuloilla elää kuin kroisos.

• Anonyymi

Meillä vasemmistolaisilla on sentään pienikin lisäys tuloihin ilon asia toisinkuin tuolla kokkari ja persu paskasakilla joka jatkuvasti ahnehtii lisää omaisuutta ja vieläpä pienituloisten kustannuksella. Heille raha ei merkkiä mitään

• Anonyymi

Communism will become true

• Anonyymi

Olet siis ollut kotirouva 50-luvulla? Eivät yleensä ole makkaran suurkulttajia.

• Anonyymi
      UUSI

Ja lisäksi kremppa. Yleensä on eläkeläisen mahdotonta saada kuntoutusrahaa, kun eläkeläisiä ei tarvitse enää kuntouttaa. Eivät nimittäin ole enää työelämässä.

• Anonyymi
      UUSI

Tuota ei kyllä usko kukaan!

• Anonyymi
      UUSI

Olen ollut jo 10 vuotta samassa tilanteessa, kuin sinäkin, ja mikäs tässä ollessa?

Sain ensin sen ns. vappusatasen, eli oikeasti vappuviiskymppisen, eli puolet siitä kuitenkin, edellinen hallitus nosti myös eläkkeitäni satasella, nykyinen hallitus taas leikkasi kolmekybää, ei paha.

Kyllä nyt sen verran voi "uhrautua".

Mutta ei kannata olla kateellinen, mulla on kaikki mahdolliset syövät, niin kehossa, kuin mielessäkin, muuten menee oikein hyvin...

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      127
      10462
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      52
      5060
    3. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      42
      2261
    4. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
      Ikävä
      105
      2078
    5. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      28
      1976
    6. Vanha Suola janottaa Iivarilla

Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia
      Kemijärvi
      13
      1611
    7. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      41
      1432
    8. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      28
      1093
    9. Känniläiset veneessä?

Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v
      Nurmes
      31
      1041
    10. Rakastuminenhan on psykoosi

Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk
      Ikävä
      54
      987
    Aihe