Miten tässä menetellään, kun muut eivät auttaneet hukkuvaa?
Kolme ui rantaan - yksi upposi
15
118
Vastaukset
- Anonyymi
Taasko se sarjaveneenkeikuttaja on vapaalla?
- Anonyymi
Onko karvahattuinen sarjahukuttaja karannut kiven sisästä, tai päässyt peräti lomille?
- Anonyymi
Laivanupotuspelistä voisi tehdä mökkiversion; veneenupotus.
- Anonyymi
Veneessä olleilla ei ollut pelastusliivejä ja olivat kännissä.
- Anonyymi
Menetät Reinosi valtiolle.
- Anonyymi
Puh pah pelistä pois.
- Anonyymi
Etkö osaa lukea, "Kaikki olivat alkoholin vaikutuksen alaisia"
Suomeksi sanottuna, "tosi äijä" potukka räkäkännissä kuten yleensäkin tällaisissa tapauksissa!!!- Anonyymi
Niin juuri ja siinä on jokaisella silloin täysi työ pelastautua itse.
Kunto ja voimat eivät riitä muuhun.
Oppisivat nyt lopulta kaikki, että ilman pelastusliivejä ei lähdetä vesille, eikä päihtyneenä.
Surullista.... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin juuri ja siinä on jokaisella silloin täysi työ pelastautua itse.
Kunto ja voimat eivät riitä muuhun.
Oppisivat nyt lopulta kaikki, että ilman pelastusliivejä ei lähdetä vesille, eikä päihtyneenä.
Surullista....Se menee näin, rikos olisi pelastustoimen laiminlyönti mistä tuomitaan sakkoa - 6 kk vankeutta, jos jättää kaverinsa hukkumaan. MUTTA, omaa henkeään, tai terveyttä ei tarvitse vaarantaa.
- Anonyymi
Yleensä persu ei auta toisia.
- Anonyymi
Menehtynyt saattoi olla punavihreä.
- Anonyymi
Miksi ei käyttäneet venettä hyväkseen. Vene ei uppoa. Näin opetettiin jo lapsena.
- Anonyymi
Aikoinaan minulle opetettiin vesipelastamista ja tähdennettiin sitä ettei omaa henkeä pidä vaarantaa sillä silloin voi olla 2 ruumista yhden sijaan.
Hukkuvalla on myös paha tapa tarttua tiukasti kiinni pelastajaan ja ikäänkuin yrittää kiivetä turvaan ja sehän meinaa sitä että silloin uhri hukuttaa pelastajan.
Tajuton uhri on turvallisempi pelastaa kuin paniikissa oleva uhri.
Eli jos oiken paniikissa eikä rauhoitu niin reilusti turpiin että taju lähtee ja sitten hinata rantaan. - Anonyymi
Autiaita ovat puupäät sillä he pysyvät pinnalla
- Anonyymi
Maalla ollaan aina viisaampia. (Siis ei landella)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 12710488
- 525070
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html422261Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1052078- 281986
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131621Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,411432Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta291114Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v331051Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk54987