Järjestö antoi ymmärtää että loppu tulisi 1975, joten monet myivät yrityksensä ja jopa omaisuutensa
Onko vuoden 1975 tapauksesta vaadittu korvauksia?
11
189
Vastaukset
- Anonyymi
Uskonnoissa vastuu jää yleensä kuulijalle.
- Anonyymi
Sitä ei ainoastaan annettu ymmärtää, vaan se sanottiin ihan suoraan, että loppu tulee silloin.
Tyrnävän haarosasto jakoi 607 hernevellipurkkia korvauksena.
- Anonyymi
Ainakin pitäisi saada johtohenkilöt / kirjoitusosasto vastuuseen, mikäli joku heistä vielä on elossa.
- Anonyymi
Pitäisi, mutta käytännössä uskonnolliseen humpuukiin on vaikea lain keinoin puuttua. Muunlaiseen humpuukiin on hieman helpompi puuttua, pyramidihuijaukset ym.
- Anonyymi
" Onko vuoden 1975 tapauksesta vaadittu korvauksia? "
-1975:n teemanumerossa Herätkää nro 23 v. 1968 esiteltiin paljonkin perusteluja, todisteita.
Monia eri järjestöjen kirjoittamiksi väitettyjä, jotka olivat ilmiselvästi sepitettyjä.
Kuten esim. Kansainvälisen valuuttarahston väitettiin odottavan rahajärjestelmän romahdusta 1975. Mutta kun tuo järjestö on juuri sitä varten, että jos olisi sen suuntaista kehitystä havaittavissa, että tuo pelko olisi, niin ryhtyisi vastatoimiin.
Korkojen säätely on niistä tunnetuimpia.
YK:n järjestö olisi ennustanut nälänhätää.
Jokin laitos (nimi ei nyt muistu) olisi ennustanut ydinasesotaa N-liiton ja USA:n välille.
Tähän on joku lausahtanut että Jehova näpäytti järjestämällä liennytyskonferenssin ETYK Helsinkiin 1975
USA:n asianajajat ovat kirjoitelleet että verensiirtokiellosta luopuminen on mahdotonta sen vuoksi, että se merkitsisi sellaisen virheen tunnustamista, että verensiirtokiellon uhrien omaisilla olisi oikeus korvaukseen. (ja tiedämme, että raha on pyhää vartiotorniseuralle)
Itse vartiotorniseura on kirjeellään kieltänyt ottamasta yhteyttä viranomaisiin pedofiliatapauksissa. Ja antanut muita jehovallisia ohjeitaan.
Oikeudenkäynnissä katsottiin että jt-srk oli velvollinen kirjettä noudattamaan, ja määrättiin seura itse maksamaan pedofilian uhrille miljoonkorvaukset.- Anonyymi
Ohhoh!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ohhoh!
"USA:n asianajajat ovat kirjoitelleet että verensiirtokiellosta luopuminen on mahdotonta"
Ja veren syöminenkin sallitaan, siihen suorastaan kehotetaan Raamatun UT:ssa.
1 Kor. 10:27 - Jos joku, joka ei usko, kutsuu teitä ja te tahdotte mennä hänen luokseen, niin syökää kaikkea, mitä eteenne pannaan
-siis myös veriruokia
Vartiotornin ei tiedetä maininneen tuota jaetta.
1940 tuo jehovan henkireiäksi itseään mainostava lahko kehui lehdessään Consolation verensiirron. - Anonyymi
Niin kauan kun ihmiset ovat niin epäkwhittyneitä ett yleensä menevät mukaan noihin. Uskonlahkoihin saavat. Vastata itse teoistaan. Si ainakaan valtion tule maksella mitäön korvauksia siitä et5ä joku on päättänyt levittää humbuukia ovalta ovelle koputtamalla ja iåuskoo asioita joissa ei ole minkäänlaista loogisuutta , niin vastaavat ihan itse teoistaan. .vapaehtoisesti. Menivät koputtelioiksi , siki kantavat seuraukset ihan itse.
- Anonyymi
No jos on niin pihalla asioista , niin kärsikööt tappionsa . Kun helkkari menee myymään. Omaisuuttaan siksi että jehovat ovat aina laittaneet vuosilukuja maailman lopulle ,
Siis itse päättivät myydä , itse kantavat seuraukset
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2063210Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2391620Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus951472- 921389
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461334Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1571257Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121188Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze1231019Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89932Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.44803