Purra ja orpo

Anonyymi-ap

Pistävät kaikki ihmiset velkavankeuteen. Koko ajan leikataan,leikataan ja leikataan. Eläkeläisten asumistukea ei pitänyt kajota, mutta näytti se vaan pienenevän noin 40€ mikä on paljon kun on pieni eläke.
Ja sit kun et saa enää laskujas maksuun menee ulosottoon ja soppa on valmis. Mutta tätähän purra haluaakin. Mamuille vaan kaikkee hyvää ,omista viis kuolkoot pois on purra ajatus. Mä niin toivon että purra kokee tämän saman vielä jossain vaiheessa.

3

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

Purra ei ma muille hyvää lupaa. Lopeta valehtelu!!!!?

• Anonyymi
        UUSI

No miksi maahanmuutto on ollut koko ajan huipussaan?

• Anonyymi
      UUSI

Minäkin olen sairaseläkkeellä, eli saan vaan puolikasta kansaneläkettä ja pientä takuueläkettä.

Siitäkin Purra leikkasi tuon ja leikkaus tehtiin kierosti "omaisuuteen" vedoten Kelasta. Joku valheellinen tekosyy piti keksiä.

Mitään muuta omaisuutta siis ei ole kuin eläke, ei säästöjä senttiäkään, ei asuntoa, ei autoa.

Eli mitä jää käteen on välttämättömien laskujen jälkeen alle sen mikä lasketaan minimiksi.

Tämän alle perusosan määräisen summan Purran sekopääporukka kätyreineen laskee "omaisuudeksi". 40 euroa on minulle yli viikon ruokaraha. En käytä päihteitä, en matkustele, en käy yhtään missään maksullisissa tapahtumissa.

Se määrä, miten halveksin hallitusta ja sen kätyreitä, on eksponentiaalinen. ENKÄ SAATANA ANNA IKINÄ ANTEEKSI JA KOSTAN HETI KUN TULEE TILAISUUS.

ALAS VALHEELLINEN VALTIOVALTA!

POIS KANSANEDUSTAJIEN SOPEUTUMISELÄKE!

Kansanedustajan työ on selkeästi määräaikainen työsopimus. Miksi hyväksytte kaiken PASKAN???

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      94
      8421
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      44
      4127
    3. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
      Ikävä
      102
      1926
    4. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      24
      1440
    5. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      37
      1438
    6. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      34
      1169
    7. Vanha Suola janottaa Iivarilla

Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia
      Kemijärvi
      12
      1140
    8. Rakastuminenhan on psykoosi

Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk
      Ikävä
      53
      867
    9. Olisinko mä voinut käsittää sut väärin

Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt
      Ikävä
      31
      842
    10. Känniläiset veneessä?

Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v
      Nurmes
      29
      817
    Aihe