Tähän yksi linkki....
https://youtu.be/2Aj4cBb_B7Y?si=F0kVNHR6z5x-CMbQ
Kuka voisi tälläisen pistää... oikeasta vastauksesta saa omakustanteisen matkan Siperiaan...😄
Arvaa kuka?
12
242
Vastaukset
- Anonyymi
Olisin itse voinut laittaa ton. Heiltä olisin kuitenkinmielummin valinnut jonkun muun kappaleen.
- Anonyymi
Aivan outoa porukkaa, paitsi Virven tunnistin.
Sanasieppari sepitellyt ja riimitellyt.
Toinen laulaja muistutti Kansaa, mutta oli Saarinen?
Vilma
Luin hytti numero jitakin, eikä Siperia just nyt houkuta.
Joten saat pitää menolippus ihan ite. - Anonyymi
Vuosi sitten tää olisi ollut päivänselvää...
Njääh.. täällä on jo ihme sakkia rimpuilemassa. 😄
https://youtu.be/JFwGR5GLtUU?si=Dy-ZVb8yU9Te1tbD
Työ ootte jumittuneet pc;n ja pelkin väliin, mut kannattais irrottautua..😄 - Anonyymi
Sandelsin keventämä herra d:n mieli tämmöisiä asettelee kuultavaksi, varaanko lipun uralin taakse samantien? :D
- Anonyymi
Pistä vaan varaukseen. 😄
Kai minä nyt Dissen tunnistan vaikka pierun hajusta.
- Anonyymi
No senhän voi vetää sieraimiin ja se vaan saa kehoon proteiinia ja vahvistaa.... ei haise pahalle. 😄
Anonyymi kirjoitti:
No senhän voi vetää sieraimiin ja se vaan saa kehoon proteiinia ja vahvistaa.... ei haise pahalle. 😄
Mutta kiva kun olet taas palstalla käymässä. Palta on kaipaa enemmän Dissen asennetta. Laitan harvoin emojia, mutta laitan sinulle tuollaisen ❤️. Toivon että olet ollut hyvä vointinen ja onnellinen elämässäsi, mitä ikinä oletkaan puuhaillut viime aikoina.
- Anonyymi
Palstakamu kirjoitti:
Mutta kiva kun olet taas palstalla käymässä. Palta on kaipaa enemmän Dissen asennetta. Laitan harvoin emojia, mutta laitan sinulle tuollaisen ❤️. Toivon että olet ollut hyvä vointinen ja onnellinen elämässäsi, mitä ikinä oletkaan puuhaillut viime aikoina.
Siis voin ihan hyvin.
Maalla touhuillut kaikkea. Ja laitoin systerin autoakin sivussa.
Nää sivut vaan on olleet pitkään ihsn pslsternakkaa... joskus käyn hutikassa vähän pistämässä omaa huttua ja sit jatksn eloa... muutfn palstan sisältö ei nappaa... jotain hörhöjen hömppää...😄
Timppa ehkä vertailee pierujssn jne. 😃
Jaa-a vähän oma elämä kun kaiken veivät ja pyrkivät viemään mutta ei ole narikassa takkia eikä edes grillijonossa mutta rahat, lapset ja yritti miehenkin viedä pyrkivät ja nyt kodinkin viemään. En nyt kuitenkaan Gay ryhdy vaikka sitten vuosia sitten ennen miestä.
- Anonyymi
Vähän palstaa vilkuillut ja sinua onkin ollut ikävä. Nyt seuraan. 😊
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ulosotossa olevan tulisi saada itse päättää
Maksetaanko hänen ulosotossa olevia velkoja takaisin yksi kerrallaan vai ripotellen pikku summia sinne tänne, kuten ulos1692094- 142082
- 77951
Olet ollut aika törkeä minua kohtaan
Sillä tavalla ovelasti, ettei mitään "todisteita" ole mistään. Eli niin kuin, että mitään et ole tehnyt, mutta toisaalta46827Nainen rakkaus sinua kohtaan ei kuole koskaan
Ihastunut olen moniin vuosien varrella mutta vain sinä jäit sydämeen enkä vaan osaa unohtaa. Olit silloin parasta elämäs35766Antin piti riuhtoa Sofia irti pojankIopista
Oli festivaaleilla Iiimautunut johonkin jätkään, niin Antin piti käydä irroittamassa täti ja pelastamassa poikanen. Pah156762Sanna Marin veti posket lommolla röökiä Ruisrockissa
Tai ainakin röökin näköistä, liekö itse käärittyä 🫢108753Saisipa sitä palata ajassa taaksepäin
maailmaan jossa oli vielä edes joku järki tallella ja ajatus takana. Sain myös suunnatonta iloa erään henkilön näkemises30736- 43704
Ollaanko me tyhmiä mies?
Miten ihmeessä me onnistuttiin saamaan tästä näin pitkällinen ja masokistinen kuvio. Miten? Jos toisesta tykkää, näinhä50674