Kessuttelee syödessä, sätkä toisessa kädessä ja toisella työntää ruokaa sisäänsä minkä ehtii. Toki myös juoma maistunut.
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/kohukansanedustaja-joutui-oikeisiin-toihin-ruisrockin-vip-alueella-salakuvat/1859842
Fatmama sikailee Ruisrockissa
34
206
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Hyvin tyypillinen vihervassari ulkomuotoa myöden.
- AnonyymiUUSI
Sivistys ei ole vielä saapunut vihervassumaahan.
- AnonyymiUUSI
Mutta syöty ruoka on hiilipäästökompensoitu ja kasvisruokapohjainen.
- AnonyymiUUSI
Dinosaurus taas vauhdissa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sivistys ei ole vielä saapunut vihervassumaahan.
Vihreät saisivat enemmän ääniä vaaleissa jos heillä olisi oikeasti hoikemmat edustajat.Olisi aika pistää siis ylipainoiset puolueesta ulos, ovat vain painorasitteena puolueelle.
- AnonyymiUUSI
Hi hihi hii. Todella hyvä kuva Fatimasta, kyllä seiska osaa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Hi hihi hii. Todella hyvä kuva Fatimasta, kyllä seiska osaa.
Tuo kuva yksinkertaisesti kertoo Fatimasta ( ja vihervasemmistosta) kaiken.
- AnonyymiUUSI
Oisko viidakkoon takaisin mitään?
- AnonyymiUUSI
Viidakossa ei ole loppuun asti jatkojalostettua tupakkaa saatavilla eikä McBeast-hampurilaisateriaa. Sen lisäksi ainoa syy muuttaa viidakkoon on insesti.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Viidakossa ei ole loppuun asti jatkojalostettua tupakkaa saatavilla eikä McBeast-hampurilaisateriaa. Sen lisäksi ainoa syy muuttaa viidakkoon on insesti.
Fatmama syö hampurilaisensa tuplapihvillä.
- AnonyymiUUSI
Seiska, tuo persujen Pravda.
- AnonyymiUUSI
Mites teillä vassuilla, onko Pohjois-Korealainen seinälehti edelleen se ykkösjuttu?
- AnonyymiUUSI
Luotettavammat, ja todenperäisemmät, sekä puolueettomat uutiset. Kuvat kertoo tuossa enemmän, kuin valtamedian valhesanat
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mites teillä vassuilla, onko Pohjois-Korealainen seinälehti edelleen se ykkösjuttu?
Raaputtavat kai seiniinkö?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole. Vietnamin kommunistihallinnon päivälehti kylläkin hehkutti Halla-Ahon vierailua maassa. Jussi kävi laskemassa seppeleen edesmenneen kommunistijohtaja Ho-Chi Minhin mausoleumille.
https://vietnamtourism.gov.vn/en/post/19778 - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
"Anonyymi
2025-07-05 21:55:21
Mites teillä vassuilla, onko Pohjois-Korealainen seinälehti edelleen se ykkösjuttu"?
------------
"Vain minä saan pitää nahkatakkia" on persujen idoli niinkuin muutkin diktaattorit.
Seinälehtenä niillä on kuitenkin tietysti Sanna 💟 Marinin kuva
(tietysti nurinpäin käännetty ettei muut huomaa)
- AnonyymiUUSI
Vaappu😂
- AnonyymiUUSI
Fatimalla on darra maanantaina
- AnonyymiUUSI
Miksi olis?
Ei kontannut. Ja ma, on aikaa. Kellään niin pitkään, ellei putkita.
- AnonyymiUUSI
Sauhuttelu pilaa keuhkot, alko aivot.
Kaikki ei vaan tiedä siitä. Koska media, on tehnyt niistä " trendikästä"😂 - AnonyymiUUSI
Mitä "sikailu" tarkoittaa?
Onko syöty🐷
Vai oltu kuin 🐷?
Jos liikaa juo, voi kuulemma olla kuin Ellun🐔🐔🐔
Liekö Ellu antanu happaantuneita🍓🫐🐔🐔🐔 - AnonyymiUUSI
Siinä Suomalaisten asioiden edistäjä taikka no juu ehkä ehkä ei
- AnonyymiUUSI
Ei edusta ainakaan arvoiltaan minun maailmaani, koska minun maailmassa ei ole vihreitä eikä vasemmistoliittolaisia.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei edusta ainakaan arvoiltaan minun maailmaani, koska minun maailmassa ei ole vihreitä eikä vasemmistoliittolaisia.
"Anonyymi
2025-07-06 01:25:16
Ei edusta ainakaan arvoiltaan minun maailmaani, koska minun maailmassa ei ole vihreitä eikä vasemmistoliittolaisia".
-----------
Sittenhän sulla on helppo elämä.
Ei tarvi haukkua ja arvostella sellaista mitä ei
mielestäsi olemassa ole.
- AnonyymiUUSI
Moni ei ehdi ruoka-aikaan kotiin kun taas monet ehtii
- AnonyymiUUSI
Yöks! Mä aloin inhoomaan tuota eukkoa sen kiusatessa Meriläisen kanssa Petollisissa sitä yhtä tyttöä.
- AnonyymiUUSI
Eiks ole vaaraliista jos tuo kaatuu jonkun viattoman päälle ?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Eiks ole vaaraliista jos tuo kaatuu jonkun viattoman päälle ?
Hyvä jumala että on kaamean näköinen luomus...
- AnonyymiUUSI
Näyttääpä melkein luonnonsuojelijalta, polttaa pois tupakat koska joku muu kuitenkin käryttelis ne ja piilottaa lihaa mahalaukkuun koska muuten lihat vois pilaantua tai joku muu kuitenkin söis ne makkarat ja kyljykset niin samapa tuo vaikka Fatima ite ne hotkii.
- AnonyymiUUSI
Fatimahan käy lontoossakin koska lentäis se kone sinne vaikkei fatima lähtis kyytiin. Että ilmasto on jo pilattu niin hälläkö väliä 😭😭😭😭
- AnonyymiUUSI
onko toi valas?
- AnonyymiUUSI
Etuliitteellä siideri
- AnonyymiUUSI
Ihmetellä täytyy niitä virheitä äänestäjiä, jotka ovat äänestäneet fat mamaa eduskuntaan! Mikä on heidän päänsä sekoittanut? Fat mama on virheiden hakkarainen!
- AnonyymiUUSI
Diarran ollessa liikuttuneena Thaimaan korruptio reissustaan hän kehui vihreiden viikottaista kiroiluiltamaa . Onnistuisiko Ruisrockissa ihan oikein yhtä kovaa huutaminen kuorossaan . Siten että agressiot vähäksi aikaa kantasuomalaisia kohtaan helpottaisi ?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1018827
- 474349
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021946Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html391554- 241480
Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,341209Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia121190Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53887Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31872Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v29837