Ukko ja tankki kerrallaan, Venäläiset eivät tajua kurjuutta mikä iskee heihin kohta.
Venäjän tuho lähenee joka päivä..
9
100
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Juu tuhon piti tulla jo muutaman viikon päästä hyökkäyksestä. Sitten muutaman kuukauden päästä. Sen jälkeen olette lähes joka päivä profetioineet, että ihan kohta tuho koittaa. Ja nyt taas ihan kohta. Huoh....
- AnonyymiUUSI
Niin on, todella typerää uutisointia ja spekulointia. Asiantuntijat lehdissä tienaavat sillä vain leipäänsä, ruokaa perheelleen.
- AnonyymiUUSI
Sinä et tsida taluta, että Ukrainan loppuu ensin.
- AnonyymiUUSI
Tsida taluta, tavarichi.
- AnonyymiUUSI
Venäjä, Kiina, Pohjoiskorea, Iran ja uusimpana Laos ovat liittyneet hyökkäysrintamaan. Näin se kolmas maailmansota laajenee.
- AnonyymiUUSI
EeUun pitäisi kaivaa kuvetta enemmän ja antaa ukrainalle massia palkkasotureihin entisistä soviet union maista. Ja afrikasta.
- AnonyymiUUSI
Toveri ja aaltola on vainnettu välillä tulee skandaalimaista älämölöä että putin ja venäjä ihan kohta iltalehden narkittoimittajat on aivan hurmiossa että slava ukraina eiku pride eiku korona muunnos
- AnonyymiUUSI
En jaksa enää lukea kuin itse hyökkäys/sotauutisia. Tullut liikaa tuutista ns asiantuntijoiden spekulaatioita milloin venäjä on valmis hyökkäämään eurooppaan ja kuinka venäjän taloudellinen romahdus lähenee.
- AnonyymiUUSI
Koti rintamalta ei mitään uutta🤫
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1018827
- 474349
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021946Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html391554- 241480
Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,341209Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia121190Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53887Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31872Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v29837