Nimimerkki: Pakstori
Ei ketään ihmistä pelasta se, jos itse valitset hyvän, mutta "naapuri poika" joutuu valitsemaan pahan ja kaiken väheksymänsä henkisen jätteen... Siksi Jeesuskin sanoi: "Jokaisen on oma ristinsä kannettava!". Kukaan ei hyväksy erilaisen olennon kunniaa?! Jumala silti tietää sen, siksi Paholainen ei kuole, edes ilmestyskirjan tulkintojenkaan takia? Miksi meidän pitäisi olla kuitenkin muka ylpeitäkin siitä, että ihminen kuolee, mutta paholainen ei?
Täytyykö TIETÄÄKSEEN suorittaa myös pahoja asioita?
5
473
Vastaukset
- Anonyymi
Millä tahansa päätöksen hetkellä - parasta, mitä voit tehdä, on tehdä oikein, seuraavaksi paras on väärä, ja pahin on olla tekemättä mitään. (Theodore Roosevelt)
”…pahin on olla tekemättä mitään.”
”Älä tee toiselle sitä, mikä sinulle on vastenmielistä.”
-Hillel
Kun erilaiset kulttuurit kohtaavat, toisen hyvä voi olla toisen paha. Kristoffer Kolumbus kidnappasi Espanjaan useita alkuperäisasukkaita, joista vain kahdeksan selvisi hengissä. Kolumbus luuli tekevänsä hyvää kun sieppasi ja ehti kastaa nämä kristityiksi. Parasta olisi ollut olla sieppaamatta lainkaan.- Anonyymi
The_Raven kirjoitti:
”…pahin on olla tekemättä mitään.”
”Älä tee toiselle sitä, mikä sinulle on vastenmielistä.”
-Hillel
Kun erilaiset kulttuurit kohtaavat, toisen hyvä voi olla toisen paha. Kristoffer Kolumbus kidnappasi Espanjaan useita alkuperäisasukkaita, joista vain kahdeksan selvisi hengissä. Kolumbus luuli tekevänsä hyvää kun sieppasi ja ehti kastaa nämä kristityiksi. Parasta olisi ollut olla sieppaamatta lainkaan."Kolumbus luuli tekevänsä hyvää kun sieppasi ja ehti kastaa nämä kristityiksi."
Näit siis mitä heille tapahtui henkimaailmassa? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Kolumbus luuli tekevänsä hyvää kun sieppasi ja ehti kastaa nämä kristityiksi."
Näit siis mitä heille tapahtui henkimaailmassa?Henkimaailmasta ei ole minkäänlaista näyttöä, tollo!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1231205
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89884- 87767
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede19736- 93707
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat282692- 109626
- 32583
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet115511