Nimimerkki: Pakstori
Ei ketään ihmistä pelasta se, jos itse valitset hyvän, mutta "naapuri poika" joutuu valitsemaan pahan ja kaiken väheksymänsä henkisen jätteen... Siksi Jeesuskin sanoi: "Jokaisen on oma ristinsä kannettava!". Kukaan ei hyväksy erilaisen olennon kunniaa?! Jumala silti tietää sen, siksi Paholainen ei kuole, edes ilmestyskirjan tulkintojenkaan takia? Miksi meidän pitäisi olla kuitenkin muka ylpeitäkin siitä, että ihminen kuolee, mutta paholainen ei?
Täytyykö TIETÄÄKSEEN suorittaa myös pahoja asioita?
4
165
Vastaukset
- Anonyymi
Millä tahansa päätöksen hetkellä - parasta, mitä voit tehdä, on tehdä oikein, seuraavaksi paras on väärä, ja pahin on olla tekemättä mitään. (Theodore Roosevelt)
”…pahin on olla tekemättä mitään.”
”Älä tee toiselle sitä, mikä sinulle on vastenmielistä.”
-Hillel
Kun erilaiset kulttuurit kohtaavat, toisen hyvä voi olla toisen paha. Kristoffer Kolumbus kidnappasi Espanjaan useita alkuperäisasukkaita, joista vain kahdeksan selvisi hengissä. Kolumbus luuli tekevänsä hyvää kun sieppasi ja ehti kastaa nämä kristityiksi. Parasta olisi ollut olla sieppaamatta lainkaan.- Anonyymi
The_Raven kirjoitti:
”…pahin on olla tekemättä mitään.”
”Älä tee toiselle sitä, mikä sinulle on vastenmielistä.”
-Hillel
Kun erilaiset kulttuurit kohtaavat, toisen hyvä voi olla toisen paha. Kristoffer Kolumbus kidnappasi Espanjaan useita alkuperäisasukkaita, joista vain kahdeksan selvisi hengissä. Kolumbus luuli tekevänsä hyvää kun sieppasi ja ehti kastaa nämä kristityiksi. Parasta olisi ollut olla sieppaamatta lainkaan."Kolumbus luuli tekevänsä hyvää kun sieppasi ja ehti kastaa nämä kristityiksi."
Näit siis mitä heille tapahtui henkimaailmassa? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Kolumbus luuli tekevänsä hyvää kun sieppasi ja ehti kastaa nämä kristityiksi."
Näit siis mitä heille tapahtui henkimaailmassa?Henkimaailmasta ei ole minkäänlaista näyttöä, tollo!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 923498
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli442877Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.742376- 612318
Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki512271Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1162246Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv212133Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.202087- 1151995
- 621964