Isäni sai aikaan rauhan

Anonyymi-ap

Isäni tuli sodasta rättiväsyneenä. Suomeen oli tullut rauha. Synnyin noihin aikoihin. Olen elänyt rauhan aikaa 80vuotta mutta nyt menee kaikki pieleen. Ihminen on jälleen menettänyt järkensä. Ihminen on maailman kaikkeuden typerin olento.

7

156

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ihmisen nimi on Putin.

• Anonyymi

Juurikin niin kuten keskustelun aloittaja masentuneena toteaa. Suomessa vallitsee militaristinen öyhötys, jolle ei näy äärtä ei laitaa.

Joka ikinen päivä tuuttaavat iltapäivälehdet sotaisia, tuulesta temmottuja perusteettomia uhkakuviaan, joiden levitystä valtiovalta ei kiellä, vaikka pitäisi.

Päättäjien puheet ovat samoin äärimilitaristisia. Näin on saatu huomattava osuus kansasta aivopestyä luulemaan, että Venäjä heti huomenissa hyökkää, jollei aseistauta päästä varpaisiin, teljetä itäraja sadaksi vuodeksi ja anneta rapauttaa koko hyvinvointivaltio. Toisaalta päättäjämme nuolevat kieli ruskeana jenkkejä, joiden sotateollisuuden menestys on heille sydämenasia!

Voi miten minäkin ikävöin sitä Suomea, jolloin vielä oli järki päässä olevat päättäjät vallalla näiden vosujien sijaan!

• Anonyymi

Vieläkö muuten Halosen saama kissa on hengissä ???

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vieläkö muuten Halosen saama kissa on hengissä ???

voi olla että siitä on tehty sellainen David Crocket hattu tai patalaput.

• Anonyymi

Verrataan sitten sitä militarismia.

Kuinka monessa naapurimaassa Suomi sotii tällä hetkellä ja kuinka monessa Venäjä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Verrataan sitten sitä militarismia.

Kuinka monessa naapurimaassa Suomi sotii tällä hetkellä ja kuinka monessa Venäjä?

Oli 20 vuotta Akkanistanissa kavereiden mukana . Valtovuoto Makron .

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oli 20 vuotta Akkanistanissa kavereiden mukana . Valtovuoto Makron .

Kuinka monta vuotta Venäjän joukot on olleet Ukrainassa, Georgiassa, Syyriassa ja Tsetseniassa? Miten se vertautuu "Akkanistaniin"?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olen miettinyt kauan

miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h
      Ikävä
      37
      3097
    2. Mitä ensi viikolla tapahtuu?

Mitä toivot, että ensi viikolla tapahtuu?
      Ikävä
      52
      2614
    3. Archie ja Iida ero.

Suuri kohujen saattelema rakkaustarina on ohi?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      140
      2565
    4. Olen levoton takiasi

Enkä saa itseäni rauhoittumaan
      Ikävä
      158
      2114
    5. Ostiko maailma sinut minulta?

Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue
      Ikävä
      20
      1868
    6. Oletko varattu minulle?

Mieheltä kysyn.
      Ikävä
      73
      1655
    7. On niin paha olla

Tarviin jotain jolla turruttaa... Kuka voi auttaa.
      Ikävä
      40
      1469
    8. Vanhempi mies

Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa
      Ikävä
      22
      1270
    9. Älä stressaa. Rakastan sua

Eikä tämä tunne mene pois, se on varmaan jo huomattu kumpikin ❤️
      Ikävä
      51
      1057
    10. Minna Kuukka joutui jekuttamaan ovelasti TTK:n takia - Tästä oli kyse - Tunnustaa: "No joo, joo..."

Symppis Minna Kuukka! Minna on kyllä erinomainen valinta Tanssii Tähtien Kanssa -oppilaaksi - vai mitä mieltä olet? To
      Tanssii tähtien kanssa
      24
      1032
    Aihe