Miten helluntaipastoria Jumala on siunannut ?

Anonyymi-ap

Ainakin surkealla palkalla ihan nykypäivänäkin.
Ylivainiostakin imettiin kaikki mehu rahastuksen välineenä.
Köyhänä kuoli yksin hyljättynä.

24

154

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Lahko-orjat kärsivät ja henkiset paineet ovat kovat.

• Anonyymi

"Anonyymi
        2025-07-06 12:01:41
        Lahko-orjat kärsivät ja henkiset paineet ovat kovat."
        --------------
        Montako lahkoa on suomessa?
        Ja kaikki ovat mielestänsä oikeassa.
        Miksi täytyy olla erimieltä?
        Teitä kaikkiahan yhdistää Kuoleman jälkeinen elämä.
        Kaikki realismi on suljettu pois.
        Raamattu siitä löytyy mielestänne kaikki.

Evoluution on todistettu sitä ei voi kukaan kumota.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Anonyymi
        --------------

Selitä elämä, mistä se on ja miten se on syntynyt.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Anonyymi
        --------------

Evoluutiota ei ole todistettu, vaan todisteltu ateististen ihmisten mielipiteillä.

• Anonyymi

Jeesuksen opetuslapsia on aina sanottu lahkoiksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Evoluutiota ei ole todistettu, vaan todisteltu ateististen ihmisten mielipiteillä.

"nonyymi
        2025-07-06 13:15
        Evoluutiota ei ole todistettu, vaan todisteltu ateististen ihmisten mielipiteillä."
        -----------------
        Tietysti se on todistettu kaikkihan me sen tiedämme.
        Anti-Teismi on itseasiassa väärä ilmaisu.
        µsko ja tieto ovat 2 eri asiaa.

"AI-yhteenveto
        Evoluutio on tieteellisesti todistettu tosiasia, joka tarkoittaa lajien vähittäistä kehittymistä ajan mittaan. Se ei ole pelkkä teoria, vaan sitä tukee laaja valikoima todisteita eri tieteenaloilta. Evoluutio ei ole lineaarinen prosessi, eikä sillä ole päämäärää, vaan se on jatkuva muutos, joka johtuu muun muassa luonnonvalinnasta ja geneettisestä ajautumisesta"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Evoluutio on useilla toisistaan riippumattomilla menetelmillä todennettu tieteellinen teoria. Väitteesi ei ole totta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Anonyymi
        --------------

Jos olet yhden miehen nainen. Ala toteuttamaan sitä ovulaatiota. Ja todista itselles edes olemassaolosi, ja miehellesi, läheisillesi, äitillesi, ja isällesi. Sekin realismia.
        Kasvata kersas hyvin, kunnon kansalaisiksi ja ihmisiksi, jopa joku voi "hairahtua" niistä uskovaiseksikikin. Mutta älä välitä. Ehkäpä se on fiksumpu, kuin äitinsä ja isänsä. Se yksi ainoa kersa. Väestötappiomaassa.
        Ja vielä tärkeä kasvatusvinkki. Kerron jutskan, joka voi olla totta tai ei. Tulkinnan ja uskon mukaan:
        Yksi nuorekas mummo, tyttärensä lapselle, pojalle, piti vähän "jöötä", kun se hoki alvariinsa vittua, joka toisen sanan. Mistä lie oppinut? Poika oli viiden vanha, niihin aikoihin.
        Ja kun tämä nykyajan "mummo", sitä aikansa kuunteli ja kylliintyi siihen 5. vuotiaaseen kersaan ja sen rumiin puheisiin, tapahtui seuraavaa:
        Tämä moderni isoäiti kysyi pojalta, tierätkö sinä mikä se vittu oikeasti on? Pikkupoika meni tieten hämilleen moisesta. Moderni mummo näytti sormella ja kämmenellään haaroväliään ja sanoi, että se on joka naisella täälä! Ja jatkoi otanko housut pois, ja näytän sulle.
        Ei tarvinnu. Ja vitut jäi siihen. Ja hokemiset. Totta tai tarua. Uskon kysymys. Mä kyllä siitä ihmisestä uskon.

• Anonyymi

Pastorien työuupumus on kasvava ongelma.
      - Herra on minun paimeneni, ei minulta mitään puutu. Paitsi rajat työlle.

• Anonyymi

Anna ihmeessä Niilon levätä rauhassa Simpsiöllä. On se kumma kun oppimattomatonta miestä jumaloidaan vielä 42,5 -vuotta kuoleman jälkeen. Kukaan täällä ei kirjoita UKK sta. Hän kuoli samoihin aikoihin. Det förstår jag inte.

• Anonyymi

Miten sinua Jumala on siunannut h-pastorin sanan kautta ?

• Anonyymi

Det förstår du väl att alla Guds tjänare blir hånade och motarbetade.
        Så var det med alla Gamla Testamentets profeter och så var det
        med Herren Jesus Kristus. Så var det också med alla apostlar.

UKK var inte Herrens tjänare eller vittne. Det var däremot Niilo.

Varför skulle dagens tjänare undgå detta?

• Anonyymi

Jos ne/me yritetään tehdä Nillelle Kansallispuistoa. :) UKK:lla toki jo on sellainen.
        Aikanaan herra numero 47, ja mies paikallaan siinä maailmanajassa. Ja siinä saumassa ja tilanteessa. Toki, se ajatus ja puolueellishistoria. Hmm. Det är saken, som jag förstår nog bra.
        Men kan vi läsa saken? Kan vi läsa väldren?
        Kekkosella on synnynkoti pienestä pitäjästä Itäisestä Suomesta. Sieltä se lähti aikanaan maalimalle, kuten toiset hänen jälkeensä, kuka mistäkin taloosta tai torpasta. Pahuuksiaan tai hyvyyksiään tekemään.

Kekkonen ja Neuvostoliiton Breshnev sopimuksella rakennutti kaupungin, Kostamuksen, itärajan taakse. Liekö votkanhuuruisen saunaviikonlopun ansiosta. No. Se ei ole oleellista kaiketi enää. Joskus on joku pressa pelannut jopa jääkiekkoa ja läminyt yhdessä nykyaikana. Ei taitaisi olla ikämies Putinista triathlonkisoihin. Edes 1/4 osa matkalle.
        Mutta onko se edes oleellista?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten sinua Jumala on siunannut h-pastorin sanan kautta ?

Minä olen saanut paljon Jumalan siunausta monien helluntailaisten vaikutuksesta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä olen saanut paljon Jumalan siunausta monien helluntailaisten vaikutuksesta.

Monet siunaukset...?

• Anonyymi

1.Moos.2:
      7. Sitten Herra Jumala muovasi ihmisen maan tomusta ja puhalsi hänen sieraimiinsa elämän hengen. Näin ihmisestä tuli elävä sielu.
      Job 33:4; Job 33:6; Saarn. 12:7; 1. Kor. 15:45; 1. Kor. 15:47

• Anonyymi

Todellakin! PUHALSI hänen sieraimiinsa Hengen/hengen. Koska olin kala. Olin ahven meressä. Olin pieni planktoni. Olin jopa levä. Hyppäsin rannalle särkenä tai ahvenena. Otin jalat alleni. Tein salamaniskusta itelleni keuhkot. Ja kas! Musta muovautui apina, pitkäkätinen ja söin lehtiä, kukkia, toki meheviä, ja parasta, panaaneja. Oikeaa herrain, herkkua!

TODELLAKIN! Puhalsi sieraimiin elämän hengen. Ei tarvitse olla avaruusmatemaatikko, eikä mustaruudinkeksijä. Mitä halavattua tuosta nyt edes AIDON tieteen nimessä kiistelee? Näilläkään mitättömillä palstoilla. Ja vuosikausia. Ulkona olette asioista.

• Anonyymi

"Mutta SYNTIÄ en olisi tullut TUNTEMAAN muuten kuin LAIN KAUTTA."

Hurmahenkien kautta ei voi tulla synnintuntoa vaan lain kautta.

• Anonyymi

Onko hurmahenkistä, kun Venäjä ja Ukraina sotii? En voi tietää noiden maansajohtajien sieluintilaa. Kun ei minun tarvitsekaan. En voi tietää Ison Ameriikankaan johtajain sieluintilaa. Siksi, kun ei minun tarvitse. Pääasia, että tiedän oman ja lähijoukkoni ja akkani sieluntilan.
        Joku on täälläkin sanonut, että se on "ryssien välistä" välienselvittelyä. En kommentoi. Juon kahvia. Ilman pitkopullaa. Tai voisilmä. Oivaa kuitenkin syötäväksi, vehnänen. Teen tai kahvikupposen kanssa nautittuna. Sekoitettuna, ei ravistettuna.
        Venäjä on iso maa. Amerikka on iso maa. Australia on iso maa. Kiinakin iso maa. Ja Afrikka se iso maa myöskin.
        Siis Pietarista lähtee tavarajuna, kohti itää. Se ajaa kaks viikkoa kohti itää. Yötä päivää, kuskia vaihtaen, kohti Kiinaa. Välillä tieten pysähtyy. Ottamaan enempi tavaraa kyytiin. Ja se ei OLE VIELÄKÄÄN perillä!
        Te tajuatte kyllä. Kun vaan laitatte ajatukset rulettamaan. Olettehan lukeneita, ja koulunne käyneitä pyhäjärven valkolakeissanne. Niiden kusenkellastamien.

• Anonyymi
        UUSI

Usko ei tule kasteesta, ei varsinkaan vauvakasteesta.

• Anonyymi

Mitä raha merkitsee elämässä? Tärkeintä, jokaiselle meistä, on päämäärä ja tietoisuus siitä. Tietoisuus siitä, millaista elämää haluaa elää. Olen usein tuonut esiin, että kukaan meistä ei tarvitse enempää,kuin jokapäiväisen toimeentulon, työnsä ansiosta ja sen lisäksi päämäärän elämälleen.

• Anonyymi
        UUSI

"Anonyymi
        2025-07-06 16:49:24
        Mitä raha merkitsee elämässä"
        ............
        Pitää paikkansa.
        Elämän arvot pitäisi olla muutakin kuin Materialismi.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

"Anonyymi
        2025-07-06 16:49:24
        Mitä raha merkitsee elämässä"
        ............
        Pitää paikkansa.
        Elämän arvot pitäisi olla muutakin kuin Materialismi.

Silloin kun oivaltaa materian merkityksettömyyden muuten, kuin elannon kannalta, on jo astunut askelia, askelen. Säästäväinen elämäntyyli on toki hyvästä, kuitenkin monitahoinen asia. Pahanpäivän varalle toki olisi suotavaa olla, vaikka sitten siellä villasukanvarressa tai tyynynalla. Eräänlaista "varautumista". Yllättäviin taloudellisiin tilanteisiin.
        Meille piisaa, kun saa laskunsa maksettua, ja katto päänpäällä, ettei pakkasessa tarvi. Ja lämpöä. Ja liikennöintivälineitä, ja niihin saatavilla olevaa polttoainetta. Ruokaa pöydässä, joskus ennen tilipäivää ollut, jopa hellalla lämmitettyä eilistä kaurapuuroa. Ja yksikään ei sumputtanut. Jopa tykkäs. Ja on sitä ollut sen jälkeenkin.
        Kaikilla meillä on tässäkin maailmassa, vaikka on, mikä on. Paikka. Ja tehtävä.
        On se työ, on perhe, on harastus, tai kaikkea näistä. Kuitenkin on minulle henk.koht. tärkeä usko. Siksi, sillä se toi avun. No, se Jeesus.
        Alasti synnymme, alasti lähdemme. Sen enempää papishumoria.

• Anonyymi
      UUSI

Apostoleita siunattiin köyhyydellä ja ennenaikaisella kuolemalla !

Miettikää asiaa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      193
      11626
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      58
      5499
    3. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      46
      2787
    4. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      40
      2405
    5. Vanha Suola janottaa Iivarilla

Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia
      Kemijärvi
      13
      1881
    6. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      44
      1865
    7. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      13
      1767
    8. Otavassa tapahtuu!

Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut
      Mikkeli
      29
      1754
    9. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      6
      1516
    10. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      42
      1488
    Aihe