Marko kokouksissa käynyt on vain , sieltä miljoona feikki ystävää sain, Jehovan maailman tuntemattomuus on kohta aivan -ihan uus, sinullekin niinkin väitettiin, että pehmokarhut ystäviksi täytettiin, uusi alku korvaa sen- että siirrät vain puhtaat lautaset- kuivauskaappiin alahyllylle, retki raikaa ja ruoho soi, mitä tälle mitään voi,
Omituiset otukset kannoillaan, mistä Markolle ystäviä ehkä muka tarjoillaan?
jos joskus löydät sä ystävän, et ole enempää- tiedäthän.
--------
Eli kun kokouksissa ei ole mahdollisuutta viettää syntymäpäivää kenenkään puolesta miksi sieltä saisi ystäviä Piip* vuosiin, aivan mahdottomalta vaikuttava urakka, ainakin vanhusten seurassa, kuka tuolla muka ketään on huomioinut?! Onko pelkät sukuhaudat mielessä?! Onko K18-K35 vuotiaita tosiaan näin vähän niin sanotuiksi ystäviksi?!?!?!?! Vai onko tosissaan ystävät kiellettyjä?!?! ei piip* miten väärin ja epäoikeudenmukaista tuntemattomuutta tämä maailma?! "Aaa! blaa blaa blaa mutta enhän minä puhunutkaan saatanan maailmasta blaa blaa blaa"...
runoilijan päärynä
0
67
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 905177
- 534066
- 252179
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s271887Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161795- 151434
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹281250Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201036T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest43981- 21980