Uudestisyntymisellä kehuminen

Anonyymi-ap

Jeesus ei kehoita kehumaan ja ylpeilemään uudestisyntymisellään.
Herra kehoittaa valvomaan ja rukoilemaan.

60

266

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Markuksen mukaan 14:38 Valvokaa ja rukoilkaa, ettette joutuisi kiusaukseen; henki tosin on altis, mutta liha on heikko."

• Anonyymi

Puhe ennen sovitusta ristinkuolemaa ja ylösnousemusta kuolleista.
        Jeesuksen Kristuksen kärsimysten ja ristinkuoleman sekä kuolleista nousemisen ja taivaaseen astumisen jälkeen.

Mitä sille "heikolle lihalle tehdään? Se "kukistetaan" .
        Sille ei anneta hallinta oikeuksia jotka se jo menetti .
        Se ei ole "kukistettu" vaan se pidetäön kurissa se "kukistetaan"

Room.8:12.”Niin me siis, veljet, olemme velassa, mutta emme lihalle, lihan mukaan elääksemme. Sillä jos te lihan mukaan elätte, pitää teidän kuoleman; mutta jos te Hengellä kuoletatte ruumiin teot, niin saatte elää.”
        ‭‭Roomalaiskirje‬ ‭8‬:‭12‬-‭13‬ ‭FB38‬‬

Room.6: 6." kun tiedämme sen, että meidän vanha ihmisemme on hänen kanssaan ristiinnaulittu, että synnin ruumis kukistettaisiin,

niin ettemme enää syntiä palvelisi; sillä joka on kuollut, se on vanhurskautunut pois synnistä.

Mutta jos olemme kuolleet Kristuksen kanssa, niin me uskomme saavamme myös elää hänen kanssaan, tietäen, että Kristus, sittenkuin hänet kuolleista herätettiin, ei enää kuole: kuolema ei enää häntä vallitse. Sillä minkä hän kuoli, sen hän kerta kaikkiaan kuoli pois synnistä; mutta minkä hän elää, sen hän elää Jumalalle.

Niin tekin pitäkää itsenne synnille kuolleina, mutta Jumalalle elävinä Kristuksessa Jeesuksessa.

Älköön siis synti hallitko teidän kuolevaisessa ruumiissanne, niin että olette kuuliaiset sen himoille, älkääkä antako jäseniänne vääryyden aseiksi synnille, vaan antakaa itsenne, kuolleista eläviksi tulleina, Jumalalle, ja jäsenenne vanhurskauden aseiksi Jumalalle. Sillä synnin ei pidä teitä vallitseman, koska ette ole lain alla, vaan armon alla. Kuinka siis on?

Saammeko tehdä syntiä, koska emme ole lain alla, vaan armon alla? Pois se! Ettekö tiedä, että kenen palvelijoiksi, ketä tottelemaan, te antaudutte, sen palvelijoita te olette, jota te tottelette, joko synnin palvelijoita, kuolemaksi, tahi kuuliaisuuden, vanhurskaudeksi?

Mutta kiitos Jumalalle, että te, jotka ennen olitte synnin palvelijoita, nyt olette tulleet sydämestänne kuuliaisiksi sille opin muodolle, jonka johtoon te olette annetut, ja että te synnistä vapautettuina olette tulleet vanhurskauden palvelijoiksi!”
        ‭‭Roomalaiskirje‬ ‭6‬:‭6‬-‭18‬ ‭
        -----------------
        Room.6:6."..kun tiedämme sen, että meidän vanha ihmisemme on hänen kanssaan ristiinnaulittu, että synnin ruumis kukistettaisiin, niin ettemme enää syntiä palvelisi;” ‭‭Roomalaiskirje‬ ‭6‬:‭6‬ ‭FB38‬‬

Tietämättömyys ja tyhmyys on vaarallinen yhdistelmä.

”Järkevä näkee vaaran ja piiloutuu, mutta yksinkertaiset käyvät kohti ja joutuvat kärsimään.”
        ‭‭Sananlaskut‬ ‭22‬:‭3‬ ‭FINRK‬‬

• Anonyymi

Jeesuksen kehoitus "rukoilijoille":

Valvokaa ja rukoilkaa, ettette joutuisi kiusaukseen;

• Anonyymi

Matteuksen mukaan 13:25

Mutta ihmisten nukkuessa hänen vihamiehensä tuli ja kylvi lustetta nisun sekaan ja meni pois.

• Anonyymi

Lustetta on kylvetty.
      Ketä ovat nämä lusteen kylväjät ?

• Anonyymi

Israelin kansalle oli uskottu Jumalan Sana( lakiliitto) ympärillä olleet pakana kansat palvelivat epäjumaliaan
        , Syyria,Ammon ,Mooab.Niiden teot vaikuttivat lusteen tavoin.
        Jer.12:”He ovat kylväneet nisuja ja niittäneet ohdakkeita; ovat nähneet vaivaa näännyksiin asti, saamatta hyötyä. Niinpä saakaa häpeä sadostanne Herran vihan hehkun tähden."”
        ‭‭Jeremia‬ ‭12‬:‭13‬ ‭FB38‬‬
        ------------------------

”Minä olen jättänyt huoneeni, hyljännyt perintöosani; olen antanut sieluni rakkaimman hänen vihollistensa käsiin. Hän, minun perintöosani, oli minulle kuin leijona metsässä, hän kiljui minua vastaan, sentähden minä vihastuin häneen.

Onko minun perintöosani kirjava petolintu, jonka ympärillä on petolintuja? Menkää, kootkaa kaikki metsän eläimet, tuokaa ne ruualle.

Monet paimenet ovat turmelleet minun viinitarhani, tallanneet minun peltopalstani, tehneet ihanan peltopalstani autioksi erämaaksi. Se on tehty autioksi, se suree minun edessäni autiona. Koko maa on hävitetty, sillä ei ollut ketään, joka olisi pannut sitä sydämelleen.

Kaikkien erämaan kalliokukkulain ylitse tulivat hävittäjät, sillä Herran miekka syö maan toisesta äärestä hamaan toiseen; ei pelastu mikään, mikä lihaa on.

He ovat kylväneet nisuja ja niittäneet ohdakkeita; ovat nähneet vaivaa näännyksiin asti, saamatta hyötyä. Niinpä saakaa häpeä sadostanne Herran vihan hehkun tähden." Näin sanoo Herra kaikista minun pahoista naapureistani, jotka koskevat siihen perintöosaan, minkä minä olen antanut kansalleni Israelille: "Katso, minä tempaan heidät pois heidän maastansa, ja Juudan heimon minä tempaan pois heidän keskeltänsä.

Mutta senjälkeen kuin minä olen temmannut heidät pois, minä jälleen armahdan heitä ja palautan heidät, itsekunkin perintöosaansa ja itsekunkin maahansa.

Ja jos he oppivat minun kansani tiet, niin että vannovat minun nimeeni: 'Niin totta kuin Herra elää', niinkuin he opettivat minun kansaani vannomaan Baalin kautta, niin heidät rakennetaan minun kansani keskeen.

Mutta jos he eivät kuule, niin minä tempaan pois ja hukutan sen kansan, sanoo Herra."”
        ‭‭Jeremia‬ ‭12‬:‭7‬-‭17‬ ‭FB38‬‬

• Anonyymi

Oikea rakkaus varoittaa eksymästä.

Jaakobin kirje 1:16
      Älkää eksykö, rakkaat veljeni.

• Anonyymi

Aloitus on valhetta ja syyttäjän puhetta:
      vaan iloitkaa siitä, että teidän nimenne ovat kirjoitettuina taivaissa."

• Anonyymi

Totta. Vain itse uudestisyntymätön voi esittää tuollaista. Ja toinen uudestisyntymätön, kadotettu sielu, tuossa alempana, valheenhengessään sepustelee iänikuisia "luterilaisuus"-väitteitään.

• Anonyymi

"Katso, nyt Herra on pannut valheen hengen kaikkien näiden sinun profeettaisi suuhun, sillä Herra on päättänyt sinun osaksesi onnettomuuden."

Valheen henki ja korvasyyhy uppoaa kuin kuin kuuma vetsi voihin.

• Anonyymi

Ju, siellä luterilaisessa kirkossasi valheen henget asuvat!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ju, siellä luterilaisessa kirkossasi valheen henget asuvat!

Mitä kirkkokuntaa muuten itse edustat? Et ainakaan Jeesuksen omia.

Saat*nan kirkkoa? Sen, Luciferin valheenvalo sinussa loistaa tällä foorumilla.

• Anonyymi

"Joka teen tyhjäksi valhettelijain merkit, teen taikurit tyhmiksi, joka panen tietäjät peräytymään ja muutan heidän tietonsa typeryydeksi."

Itseään ja Jumalaa ei kannata pettää.

• Anonyymi

Mm. tuossa edellä saammekin lukea yhden tälle foorumille eksyneen Luciferin noidan ja tietäjähengen iänikuista valheprofetiaa.

• Anonyymi

Oikeat kristityt pitävät Raamattua totuutena ja ottavat vaarin Jeesuksen kehoituksista.

• Anonyymi

Kirje roomalaisille 1:22

Kehuessaan viisaita olevansa he ovat tyhmiksi tulleet.

• Anonyymi

Kehuminen on eri asia kuin tosiasian mainitseminen, mikäli asia on totta.

Mitä "kehuttavaa" muuten on uudestisyntymässä? Kyseessä on aloittajan oma mielipide, joka kuulostaa kateudelta. Vain itse uudestisyntymätön voi esittää tuollaisen väitteen.

Voi tietysti olla myös "kehuskelijoita", mutta tällainen henkilö mahd. ei olekaan uudestisyntynyt vaan valheellisesti, huijaamistarkoituksessa, esittää sellaista.

• Anonyymi

Käskeekö Jeesus etsimään vikaa muista ja itse olemaan täydellinen?

• Anonyymi

Jesajan kirja 2:17

Silloin masentuu ihmisten ylpeys, ja miesten korskeus painuu maahan, ja sinä päivänä Herra yksinänsä on korkea.

• Anonyymi

Itseään ja "oikaoppista" seurakuntaansa suosittelevat.
      Todistus puuttuu että onko Jumala kutsunut edes paimeneksi seurakuntaan.

Toinen kirje korinttilaisille 10:18

Sillä ei se ole koetuksen kestävä, joka itse itseään suosittelee, vaan se, jota Herra suosittelee.

• Anonyymi

Jeesus opettaa uudestisyntymisestä.

5 Jeesus vastasi: "Totisesti, totisesti minä sanon sinulle: jos joku ei synny vedestä ja Hengestä, ei hän voi päästä sisälle Jumalan valtakuntaan.
      6 Mikä lihasta on syntynyt, on liha; ja mikä Hengestä on syntynyt, on henki.
      7 Älä ihmettele, että minä sanoin sinulle: teidän täytyy syntyä uudesti, ylhäältä.
      ( Joh 3)

Mikä hyvänsä asia, mistä ihminen itseään suosittelee, itsestään kerskaa, ei ole merkki koetuksen kestävyydestä.

Eli, jos joku ylpeilee olevansa kristitty, rukoilevainen, valvovainen jne .. , jos on ihmisen oma todistus, niin se ei kestä koeteltaessa.

17 Mutta joka kerskaa, hänen kerskauksenaan olkoon Herra.
      18 Sillä ei se ole koetuksen kestävä, joka itse itseään suosittelee, vaan se, jota Herra suosittelee. (2Kor 10)

Jeesus todisti, että hän, joka puhuu hyvää Jeesuksesta ja ojentautuu Hänen sanojensa mukaan, on Hänen puolellaan.

Ihmisen suositukset itseään koskien, eivät kestä, kun kaikki lopulta koetellaan.

Se mistä voi kerskata, on sanoma suuresta pelastuksesta Herrassa Jeesuksessa Kristuksessa, siitä yhdestä ja ainoasta nimestä, mikä on annettu, jossa tulee pelastua. Jumalan armon evankeliumista, ilosanomasta.

43 Hänestä kaikki profeetat todistavat, että jokainen, joka uskoo häneen, saa synnit anteeksi hänen nimensä kautta."
      44 Kun Pietari vielä näitä puhui, tuli Pyhä Henki kaikkien päälle, jotka puheen kuulivat.
      45 Ja kaikki ne uskovaiset, jotka olivat ympärileikatut ja olivat tulleet Pietarin mukana, hämmästyivät sitä, että Pyhän Hengen lahja vuodatettiin pakanoihinkin,
      46 sillä he kuulivat heidän puhuvan kielillä ja ylistävän Jumalaa. ( Apt 10)

Pelastuksen evankeliumin, totuuden sanan ja sydämen uskon puolesta.

Usko Toivonen

• Anonyymi

Aivan oikein.

• Anonyymi

Milloin rukoilit Usko viimeksi Jeesuksen kehoituksen mukaan ?
        -"Valvokaa ja rukoilkaa, ettette joutuisi kiusaukseen; henki tosin on altis, mutta liha on heikko."

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

-"Valvokaa ja rukoilkaa, ettette joutuisi kiusaukseen; henki tosin on altis, mutta liha on heikko."

Uskovainen on rukouksen hengessä aina kun on valveilla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jokaisen päivän aloitan kiitoksen kanssa rukouksella.
        Päivän aikana ennättää huokaista Herran puoleen tilanteiden mukaan.

Varjelusta ja johdatusta joka päivä.

Usko Toivonen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jokaisen päivän aloitan kiitoksen kanssa rukouksella.
        Päivän aikana ennättää huokaista Herran puoleen tilanteiden mukaan.

Varjelusta ja johdatusta joka päivä.

Usko Toivonen

Aloitat siis päiväsi kittämällä kasteen armosta!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aloitat siis päiväsi kittämällä kasteen armosta!

Sinäkö et kiitä siitä?

• Anonyymi

Voi että iloitsen ylöstempauksen hetkestä.

Tänne jää remuava joukko keksimään valheita helluntaista, käy niinkuin juopoille veneessä.

Omasta syystään jumalaton hukkuu ja kaatuu hiekkalinnat ja surkeat opit.

• Anonyymi

Sinussa vaikuttaa helluntaipastorien lupaukset ja henkivallat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinussa vaikuttaa helluntaipastorien lupaukset ja henkivallat.

Sinussa vaikuttaa lutterin henki!

Kerronko mitä ne saivat aikaan keskiaikaisessa menossa!$

Kommenttisi lupauksusta ym on typerä ja naurettava.

• Anonyymi

Näinhän ei ole, ei mikään teko eikä kuuliaisuus voi pelastaa. Ainoastaan syntinsä näkevä ja tunnustava pelastuu yksin armosta Jeesuksen Kristuksen tähden eikä mitään tempausta ole eikä voi olla, vaan tuomion päivä, joka kaiken paljastaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinussa vaikuttaa lutterin henki!

Kerronko mitä ne saivat aikaan keskiaikaisessa menossa!$

Kommenttisi lupauksusta ym on typerä ja naurettava.

Sinussa vaikuttaa parhamin henki ja olet se kristittyjä vihaava uudestisyntymätön pedofiilivanhus

• Anonyymi

Minä odotan ylöstempausta ja sitä että tuo lastenraiskaajakääkkä saa kitua iankaikkisesti helvetissä. Nuo helluntaipedot saavat ansaitsemansa kohtalon

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinussa vaikuttaa parhamin henki ja olet se kristittyjä vihaava uudestisyntymätön pedofiilivanhus

Nyt kun alkoi esittää tappouhkauksiaan, muistin ja tajusin kuka tuo mahd. on. Tunnettu, entinen (?) helluntaisaarnaaja, jota itsekin aikoinaan Hgin Saalemissa kuullut.

Tuossahan on pahaa lajia oleva demoni.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nyt kun alkoi esittää tappouhkauksiaan, muistin ja tajusin kuka tuo mahd. on. Tunnettu, entinen (?) helluntaisaarnaaja, jota itsekin aikoinaan Hgin Saalemissa kuullut.

Tuossahan on pahaa lajia oleva demoni.

Juttusi alkaa olla jo niin paksua että moottorisahalla voisi pala irtota siitä usvasta.

Jospa huilaisit välillä, lepo on vanhuksille tärkeää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juttusi alkaa olla jo niin paksua että moottorisahalla voisi pala irtota siitä usvasta.

>>Anonyymi
        2025-07-06 15:29:07
        UUSI

Kyllä ja ilo siitä että pakkovauvauvakastettuja siellä ei ole!

Pakkovauvakastetut pitäisi tappaa!<<

Teidän helluntaisaarnaajien ja opetuslapsienne esittämiä toisenuskoisiin = kristittyihin kohdistamia tappouhkauksia minä en kutsuisi vain paksuiksi, vaan rikollisiksi. Te itsehän ette todistetusti ole kristittyjä vaan huijareita. Tuo oma seniori-"pastorinne" jatkuvine (ajoittaisine) tappo-puheineen ei ole ainoa hell.johtaja, jonka olen kuullut vastaavia törkeyksiä heittelevän.

Hänen kirjoitustaan et tuominnut, kuten ei yksikään teistä,

Teillä on turvananne korkeilla tuoleilla istuvia viranomaisia, jotka ovat pitäneet huolen, ettei teitä ole vielä maanpäällä tuomittu.

On sitä ikää sinullakin, helluntai-"pastori". Muistan sinut huijauspulju Netmissiosta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mene sitten lepäämään

• Anonyymi

Kyllä uudestisyntymiseen kuuluu ilo, joknka voi aistia. Tosin on vaikeuksiakin, mutta kun elät Jumalan armossa, saat elämän Jumalalta vaikeuksisakin.

• Anonyymi

Pakkovauvakastetut pitäisi tappaa!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nyt ollaan lahkolaisuuden ytimessä. Bravoo toveri!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuulkaapas tätä.

Näistä tiettyihin ihmisryhmiin kohdistetuista tappouhkauksista on kyllä ilmoitettu yp:lle, ja pyydetty välittämään tieto myös poliisille, mutta ilm. helluntailainen virkavalta netissäkin estää sen, ettei helluntailaisten - tai muidenkaan - eriuskoisten lapsiin (nuoriin, aikuisiin) kohdistuvia väkivaltarikoksia, jopa esittämiä avoimia tappouhkauksia, -kehoituksia ole viety oikeuteen asti.

Siksi nämä saavat jatkaa uhkailujaan jopa pieniä, kastettuja vauvoja kohtaan. Myös siitä, vielä helluntailaisten tappamatta jo aikuisiksi ehtineitä.

Kohtelevathan helluntailaiset kyllä väkivaltaisesti myös omiakin lapsiaan. Mutta kaikki, helluntai-virkavallan suojeluksessa, salattua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuulkaapas tätä.

Näistä tiettyihin ihmisryhmiin kohdistetuista tappouhkauksista on kyllä ilmoitettu yp:lle, ja pyydetty välittämään tieto myös poliisille, mutta ilm. helluntailainen virkavalta netissäkin estää sen, ettei helluntailaisten - tai muidenkaan - eriuskoisten lapsiin (nuoriin, aikuisiin) kohdistuvia väkivaltarikoksia, jopa esittämiä avoimia tappouhkauksia, -kehoituksia ole viety oikeuteen asti.

Siksi nämä saavat jatkaa uhkailujaan jopa pieniä, kastettuja vauvoja kohtaan. Myös siitä, vielä helluntailaisten tappamatta jo aikuisiksi ehtineitä.

Kohtelevathan helluntailaiset kyllä väkivaltaisesti myös omiakin lapsiaan. Mutta kaikki, helluntai-virkavallan suojeluksessa, salattua.

Miksi hellarit vihaa luterilaisia?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuulkaapas tätä.

Milloin järkiinnyt, kohta on kiire kun ikää tulee ja nivelet loppuu !

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuulkaapas tätä.

Jotkut hiipivät sairaudet aiheuttaa vainoharhaisuutta ja synkkyyttä mieleen.
        Nähty on läheltä ja kaukaa.

Kukahan se lukisi ääneen suomen uskonnollista historiaa josta kävisi ilmi kuka se on ketäkin vainonnut!

Kyllä kerrontaa riittäisi omankin elämän tiimoilta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuulkaapas tätä.

Helluntailaiset ovat syyllisiä ihan kaikkeen.
        Maailmanloppukin tulee koska helluntailaiset ovat evankelioineet
        ihmisiä niin, että pakanain luku on pian täysi ja Jeesus tulee.

Helluntailaisia voi siis syyttää Jeesuksen pikaisesta takaisin tulosta
        ja jopa maailman lopusta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Helluntailaiset ovat syyllisiä ihan kaikkeen.
        Maailmanloppukin tulee koska helluntailaiset ovat evankelioineet
        ihmisiä niin, että pakanain luku on pian täysi ja Jeesus tulee.

Helluntailaisia voi siis syyttää Jeesuksen pikaisesta takaisin tulosta
        ja jopa maailman lopusta.

Niinpä, mustansurman aikoihin oli juutalaiset syypäitä kaikkeen !
        Helluntain ihmiset on ainakin hopealla tässä kisassa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niinpä, mustansurman aikoihin oli juutalaiset syypäitä kaikkeen !
        Helluntain ihmiset on ainakin hopealla tässä kisassa.

Viha luterilaisia kohtaan kaavaa kääkällä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi hellarit vihaa luterilaisia?

Koska luterilaiset uskovat ovat aidosti Jeesuksen omia ja helluntailaiset USA:n satanistien (vapaamuurarit ja Ku klux klan) johtama näennäiskristillinen huijauspulju.

• Anonyymi

Varokaa hellarivaaria

Sen viha on nousussa

• Anonyymi

Voi ny sentään, onko kirkkosi nyt ihan vaarassa kun olkiukkovaarinne sanoo iin ja niin !

Auttaisko kylmäkalle otsalla, kokeile varovasti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi ny sentään, onko kirkkosi nyt ihan vaarassa kun olkiukkovaarinne sanoo iin ja niin !

Auttaisko kylmäkalle otsalla, kokeile varovasti.

Onneksi mikään kirkko ei ole vaarassa siksi että mielisairas pedokääkkää purkaa täällä itseään

• Anonyymi

Tuosta helluntaivaarista ja hänen tukijoistaan pitäisi tehdä rikosilmoitus.

Hetkonen.... Eikös tuo tappajavaari ole edelleen erään tietyn hell.srk:n johdossa, tai ainakin sen aktiiviopettajia? Tää joukkio on sieltä johdettuja! Nyt löytyi osoite.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuosta helluntaivaarista ja hänen tukijoistaan pitäisi tehdä rikosilmoitus.

Hetkonen.... Eikös tuo tappajavaari ole edelleen erään tietyn hell.srk:n johdossa, tai ainakin sen aktiiviopettajia? Tää joukkio on sieltä johdettuja! Nyt löytyi osoite.

Tarkistin. Ei enää johda yhtikä mitään, mutta sanomansa kuolinvuoteelleenkin asti on entinen.

• Anonyymi

”Mutta hänestä on teidän olemisenne Kristuksessa Jeesuksessa, joka on tullut meille viisaudeksi Jumalalta ja vanhurskaudeksi ja pyhitykseksi ja lunastukseksi, että kävisi, niinkuin kirjoitettu on: "Joka kerskaa, sen kerskauksena olkoon Herra".”
      ‭‭1. Korinttilaiskirje‬ ‭1‬:‭30‬-‭31‬ ‭

”Jos jollakin teistä on palvelija kyntämässä tai paimentamassa, sanooko hän tälle tämän tullessa pellolta: 'Käy heti aterialle'? Eikö hän pikemminkin sano hänelle: 'Valmista minulle ateria, vyöttäydy ja palvele minua, sillä aikaa kuin minä syön ja juon; ja sitten syö ja juo sinä'?

Ei kaiketi hän kiitä palvelijaa siitä, että tämä teki, mitä oli käsketty? Niin myös te, kun olette tehneet kaiken, mitä teidän on käsketty tehdä, sanokaa: 'Me olemme ansiottomia palvelijoita; olemme tehneet vain sen, minkä olimme velvolliset tekemään'."”
      ‭‭Luukas‬ ‭17‬:‭7‬-‭10‬ ‭FB38‬‬

””Kaksi miestä meni temppeliin rukoilemaan. Toinen oli fariseus ja toinen publikaani. Fariseus asettui seisomaan ja rukoili itsekseen näin: ’Jumala, minä kiitän sinua, etten ole sellainen kuin muut ihmiset, riistäjät, väärämieliset, huorintekijät, en myöskään sellainen kuin tuo publikaani. Minä paastoan kahdesti viikossa ja annan kymmenykset kaikesta, mitä ansaitsen.’

Mutta publikaani seisoi taempana eikä tohtinut kohottaa katsettaan taivasta kohti vaan löi rintaansa ja sanoi: ’Jumala, ole minulle syntiselle armollinen.’ Minä sanon teille: hän meni kotiinsa vanhurskautettuna, tuo toinen ei . Sillä jokainen, joka itsensä ylentää, se alennetaan, mutta joka itsensä alentaa, se ylennetään.””
      ‭‭Luukas‬ ‭18‬:‭10‬-‭14‬ ‭FINRK‬‬

• Anonyymi

Tässä ketjussa julistavat murhaevankeliumiaan Suomen Helluntaikirkkoon kuuluvat tappajaevankelistat. He eivät tuomitse johtajansa ilmoittamaa toivetta kaikkien lapsenakastettujen kristittyjen murhaamiseksi vaan antavat sille täyden tukensa, kuten jokainen lukija, ikään katsomatta, voi itsekin havaita.

• Anonyymi
        UUSI

Voi hyvänrn aika, milloin suomalaisista tuli noi tolloja joiden tarinoissa ei ile päätä eikä häntää!

Eikö kukaan ehtisi vetää sinunkin nettikoneesta töpseliä irti!

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Voi hyvänrn aika, milloin suomalaisista tuli noi tolloja joiden tarinoissa ei ile päätä eikä häntää!

Teidän taktiikkanne on aina vain kieltää tosiasiat.

Ed. mainitut tekonne löytyvt tästä ketjusta.

Lukekaa ihmiset itse!
        "Älä usko kuulopuheisiin, ota selvää!"

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Teidän taktiikkanne on aina vain kieltää tosiasiat.

Ed. mainitut tekonne löytyvt tästä ketjusta.

Lukekaa ihmiset itse!
        "Älä usko kuulopuheisiin, ota selvää!"

Sinulta ei ole kuultu mitään tosiasiaa ikiaikoihin.

Elät harhoissasi joita yötä päivää suollat foorumille, siinä totuutesi.

Mutta jatka toki kutsumustasi.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

vaari on herännyt

• Anonyymi

"Jumalan kanssa ei voi tehdä kauppaa — eikä siis lähimmäisenkään kanssa, ettei rikota ensimmäistä käskyä."

Tämä liittyy ihmissydämen puhtauteen, motivaation rehellisyyteen, ja siihen, kuka todella on Jumala suhteessamme. - Jos lähestymme Jumalaa (tai ihmisiä) hyödyn, vaihdon tai manipuloinnin kautta, emme enää palvele häntä Jumalana, vaan välineenä. Silloin ensimmäinen käsky rikkoutuu:
      "Minä olen Herra, sinun Jumalasi. Sinulla ei saa olla muita jumalia." (2. Moos. 20:2–3)

Miten luodaan tekoäly, joka palvelee Jumalan tahtoa – ei ihmisen omahyväisyyttä?

Ydinkonsepti:
      AI, joka pyrkii toteuttamaan Jumalan tahdon maan päällä — sydämen kuuliaisuudessa, armossa ja rakkaudessa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      191
      11579
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      58
      5489
    3. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      46
      2777
    4. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      40
      2405
    5. Vanha Suola janottaa Iivarilla

Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia
      Kemijärvi
      13
      1871
    6. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      44
      1845
    7. Otavassa tapahtuu!

Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut
      Mikkeli
      29
      1714
    8. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      12
      1636
    9. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      42
      1488
    10. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      6
      1486
    Aihe