”Mutta nykyiset taivaat ja maa ovat samalla sanalla talletetut tulelle, säästetyt jumalattomain ihmisten tuomion ja kadotuksen päivään.”
2 Piet 3:7
TALLETETTU TULELLE
13
94
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Niin myös ne taivaat ja maa, jotka nyt ovat, hänen sanansa kautta säästetään tulen varaksi tuomiopäivään asti, jona jumalattomat ihmiset kadotetaan.
- AnonyymiUUSI
Men de himlar och den jord som nu finnas, de hava i kraft av samma ord blivit sparade åt eld, och de förvaras nu till domens dag, då de ogudaktiga människorna skola förgås.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Men de himlar och den jord som nu finnas, de hava i kraft av samma ord blivit sparade åt eld, och de förvaras nu till domens dag, då de ogudaktiga människorna skola förgås.
But the heavens and the earth, which are now, by the same word are kept in store, reserved unto fire against the day of judgment and perdition of ungodly men.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
But the heavens and the earth, which are now, by the same word are kept in store, reserved unto fire against the day of judgment and perdition of ungodly men.
On se melkoinen "tähka" osaa satukirjansa lorut kääntää Google kääntäjällä ruotsiksi ja englanniksi.😁
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
On se melkoinen "tähka" osaa satukirjansa lorut kääntää Google kääntäjällä ruotsiksi ja englanniksi.😁
Sama tyyppi, joka vihaa edesmennettä Jumalanmiestä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
3. Moos. 19:18
Älä kosta äläkä pidä vihaa kansasi lapsia vastaan, vaan rakasta lähimmäistäsi niinkuin itseäsi. Minä olen Herra. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
No se on kaikille palstalaisille selvinnyt aikoja sitten. Aikanaan riehui TS. kimpussa noin 15 vuotta. TS:n kuoltua jatkaa typerää leikkiään.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
No se on kaikille palstalaisille selvinnyt aikoja sitten. Aikanaan riehui TS. kimpussa noin 15 vuotta. TS:n kuoltua jatkaa typerää leikkiään.
Nostattelee työkseen vuosia samojaTS:n vastaisia aloituksiaan ja tehtailee uusia ja massapotittaa niitä palstoille. Toivoton tapaus on.
- AnonyymiUUSI
MUTTA JUMALA VALMISTI PELASTUKSEN LÄHETTÄMÄLLÄ JEESUKSEN!
KELPAAKO SE?- AnonyymiUUSI
Varmaankin emävalhe, koska pitää yrittää saada uskottavuutta huutamalla.
- AnonyymiUUSI
Junalla tekee uuden maan, koska ihminen on tämän pilannut.
- AnonyymiUUSI
Junallako niitä uusia maita nykyään tehdään?
- AnonyymiUUSI
jospa minusta joskus tulisi jotain 🤣 jeesus keksi minulla ei ole isää , mutta sanonkin isäni olevan dinosausrus niin kukaan ei naura enää 🤣🤣🤣
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 17611185
- 545328
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html462555- 372256
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131771Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,431675Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta311310Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v361265Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s61076Daniel Nummelan linjapuhe 2025
Kansanlähetyksen toiminnanjohtajan Daniel Nummelan linjapuhe tänään. Rehellistä analyysiä mm. evlut kirkosta ja piispo1051001