”Mutta nykyiset taivaat ja maa ovat samalla sanalla talletetut tulelle, säästetyt jumalattomain ihmisten tuomion ja kadotuksen päivään.”
2 Piet 3:7
TALLETETTU TULELLE
19
177
Vastaukset
- Anonyymi
Niin myös ne taivaat ja maa, jotka nyt ovat, hänen sanansa kautta säästetään tulen varaksi tuomiopäivään asti, jona jumalattomat ihmiset kadotetaan.
- Anonyymi
Men de himlar och den jord som nu finnas, de hava i kraft av samma ord blivit sparade åt eld, och de förvaras nu till domens dag, då de ogudaktiga människorna skola förgås.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Men de himlar och den jord som nu finnas, de hava i kraft av samma ord blivit sparade åt eld, och de förvaras nu till domens dag, då de ogudaktiga människorna skola förgås.
But the heavens and the earth, which are now, by the same word are kept in store, reserved unto fire against the day of judgment and perdition of ungodly men.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
But the heavens and the earth, which are now, by the same word are kept in store, reserved unto fire against the day of judgment and perdition of ungodly men.
On se melkoinen "tähka" osaa satukirjansa lorut kääntää Google kääntäjällä ruotsiksi ja englanniksi.😁
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On se melkoinen "tähka" osaa satukirjansa lorut kääntää Google kääntäjällä ruotsiksi ja englanniksi.😁
Sama tyyppi, joka vihaa edesmennettä Jumalanmiestä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
3. Moos. 19:18
Älä kosta äläkä pidä vihaa kansasi lapsia vastaan, vaan rakasta lähimmäistäsi niinkuin itseäsi. Minä olen Herra. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No se on kaikille palstalaisille selvinnyt aikoja sitten. Aikanaan riehui TS. kimpussa noin 15 vuotta. TS:n kuoltua jatkaa typerää leikkiään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No se on kaikille palstalaisille selvinnyt aikoja sitten. Aikanaan riehui TS. kimpussa noin 15 vuotta. TS:n kuoltua jatkaa typerää leikkiään.
Nostattelee työkseen vuosia samojaTS:n vastaisia aloituksiaan ja tehtailee uusia ja massapotittaa niitä palstoille. Toivoton tapaus on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nostattelee työkseen vuosia samojaTS:n vastaisia aloituksiaan ja tehtailee uusia ja massapotittaa niitä palstoille. Toivoton tapaus on.
Mikään ei enää korjaa vanhan LP-levyn sanoitusta. Hiljaiseksi vetää.
- Anonyymi
MUTTA JUMALA VALMISTI PELASTUKSEN LÄHETTÄMÄLLÄ JEESUKSEN!
KELPAAKO SE?- Anonyymi
Varmaankin emävalhe, koska pitää yrittää saada uskottavuutta huutamalla.
- Anonyymi
Junalla tekee uuden maan, koska ihminen on tämän pilannut.
- Anonyymi
Junallako niitä uusia maita nykyään tehdään?
- Anonyymi
jospa minusta joskus tulisi jotain 🤣 jeesus keksi minulla ei ole isää , mutta sanonkin isäni olevan dinosausrus niin kukaan ei naura enää 🤣🤣🤣
- Anonyymi
Joku tässä ketjussa väittää erästä aktiivikirjoittajaa ”edesmenneeksi”. Se on perätöntä puhetta. Kaikki tietävät, että tämä kyseinen henkilö kirjoittaa edelleen innokkaasti herjaten. Omaksi häpeäkseen.
- Anonyymi
Säälittävää on epätoivoinen valehtelusi. Leikit muka uskovaista, mutta Raamatun opetuksista et välitä tippaakaan.
"Yhteys kuolleisiin ihmisiin, ja yhteyden tavoittelu kuolleisiin,
on vakavaa eksytystä ja vaarallista toimintaa.
Raamattu on Jumalan ilmoitus meille ihmisille.
Raamatussa Jumala varottaa vakavasti ihmisiä ottamasta yhteyttä vainajahenkiin."
- Anonyymi
Nämä tällaiset ”edesmenneet” julistajat ovat niitä valheveljiä, jotka pitää kiertää kaukaa ja joista Raamattu varoittaa!
Sananlaskut 28:10
”Joka eksyttää oikeamielisiä pahalle tielle, se lankeaa omaan kuoppaansa; mutta nuhteettomat perivät onnen.”
Matt 24:5
”Sillä monta tulee minun nimessäni sanoen: 'Minä olen Kristus', ja he eksyttävät monta.”
Välttäkää senkaltaisia kuin ruttoa!- Anonyymi
Sananlaskut 28:10
Niin, Maria oli tahraton. Pietari kävi kuopassa juutalaisuuden seassa havainnoimassa mutta nousi sieltä helposti pois. Hannas ja Kaifas olivat ne kaksi enkeliä. He olivat olleet eri tiellä ja opastaneet sille tielle. Nyt he ymmärsivät sen tien päättyvän. Eksytyksen taivasta säilytettäisiin tulelle. Ei jäisi kiveäkään kiven päälle. Vasta vuonna 70 se sitten poltettiin. Niin pitkä armonaika annettiin fariseusten lempikaupungille.
- Anonyymi
Jumala näkee kaiken valehtelun ja kieroilun. Ihminen ei voi mitään salata. Sen kyllä ainakin Jeesukseen uskovat käsittävät. Jumalattomat luulevat Jumalaa sellaiseksi, jota voi huijata. Sanon: ei voi!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2082655
Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä
Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo521866Jotkut ihmiset pelkäävät syöpää sairastavaa
On hauskaa, kun kertoo jollekin, että "minulla on syöpä". Jotkut käyttäytyvät kuin se olisi tarttuva tauti. Eivät uskall1521447Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.
Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol3671418Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis3571356Kääminsä polttanut taksi suomussalmella
Vieläkö sillä hermonsa menettäneellä hulluja ylinopeuksia ajavalla asiakkaansa haukkuvalla( jos ajat paska kyydin hänen251246Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden
Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe611213Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa
Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H141146- 551006
Jorma Uotinen avaa sanaisen arkkunsa TTK-miesparista ja koko uudistuksesta: "Sehän on..."
Tanssii Tähtien Kanssa -parketilla nähdään ensimmäistä kertaa Suomessa tanssiparina miespari kauden alusta asti. Mikko S23928