Rakas pyhä, Jeesus on se puu! Hän sanoo meille: "Jos teet parannuksen, Minä annan sinulle jatkuvan elämän omasta itsestäni. Niin kauan kuin rakastat Minua, annan sinuun virrata yliluonnollista elämää. Tämä elämä tulee esille arvostelukyvyssäsi, rakkaudessasi toisiin ihmisiin, hyvissä teoissasi Jumalan valtakuntaa varten!"
Tämä on se merkki, joka erottaa muista jokaisen uskovan, joka rakastaa Jeesusta. Sellainen uskova on täynnä elämää - ja jokainen hänen lähellään tietää sen!
Jeesus lupaa, että Jumalan mielen mukainen murhe, parannusta tekevä sydän ja yhä uudistuva rakkautesi Häneen johtaa sinut elämään. Siis rukoile Häntä juuri nyt: "Herra anna minulle todella parannusta tekevä sydän. Tee minusta jälleen sellainen, kun minä olin, kun ensi kertaa rakastuin Sinuun. Tällä kertaa vie minut vielä syvemmälle itseesi, kuin koskaan ennen!"
Kun teet parannuksen, Jumalan Henki alkaa paljastamaan sinussa Kristuksen kirkkautta. Ja Hän vaikuttaa niin, että kaikki ympärilläsi sen näkevät!
Rakasta Jeesusta!
25
436
Vastaukset
- Anonyymi
Jeesuksen veri puhdistaa synnistä jokaisen parannukseen nöyrtyvän ja katuvan syntisen. Hänen sijaisuhrinsa on ainoa mahdollisuutemme. Saamme ottaa vastaan valmiin pelastuksen, Jumalan armon. ”Jumalan työtovereina me kehotamme teitä ottamaan vastaan Jumalan armon niin, ettei se jää turhaksi. Sanoohan hän: ”Sopivalla ajalla minä olen sinua kuullut ja pelastuksen päivänä sinua auttanut.” Nyt on sopiva aika, nyt on pelastuksen päivä.” 2 Kor. 6:1-2. Ja seuraavana on vuorossa kasteelle tuleminen. Apt. 2:41.
www.Jeesus-on-Herra.com- Anonyymi
Jumala antakoon meille Jumalan mielen mukaisen murheen joka johtaa parannukseen.
- Anonyymi
Hienoa ja kaunista sanomaa. Kiitos Jumalalle.
- Anonyymi
Jumalan Sana on lääke syntiä vastaan.
- Anonyymi
Siis ummetuslääke.
- Anonyymi
Kaunista tekstiä, kiitos.
Mutta jos ympärillä on vain pahuutta rakastavia ihmisiä niin he vihaa sitä mikä näkyy Jeesuksesta.
Yksin jätetyt uskovat ei saa iloita muiden uskovien tuesta ja rohkaisusta tai näe sen kirkkauden muuta vaikutusta kuin ympärillä olevien viha.
Kaikki pahuus iljettää yhä enemmän ja enemmän niin ettei kestä enää ihmisten lähelläkään oloa.
Mitä silloin yksin tekee rakkaudella?- Anonyymi
Uskoisin, että jos vaikka: menet ulos kävelemään, huomaat kauneutta ja ehkä aurinkokin paistaa? Jumala antaa aurinkonsa paistaa niin hyville kuin pahoillekkin.
Minä en ole ikinä yksin, minulla on aina suojelusenkelit ja seuraan Jeesusta, uskovaiselle annetaan tiedoksi, että pahojakin aikoja tulee, mutta tummissakin pilvissä on aina mukana myöskin ne hopeareunukset! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Uskoisin, että jos vaikka: menet ulos kävelemään, huomaat kauneutta ja ehkä aurinkokin paistaa? Jumala antaa aurinkonsa paistaa niin hyville kuin pahoillekkin.
Minä en ole ikinä yksin, minulla on aina suojelusenkelit ja seuraan Jeesusta, uskovaiselle annetaan tiedoksi, että pahojakin aikoja tulee, mutta tummissakin pilvissä on aina mukana myöskin ne hopeareunukset!Tänään satoi vettä niin hyville kuin pahoillekin.
- Anonyymi
Heterona en voi jeesusta rakastaa.
- Anonyymi
Miksi pitäisikään rakastaa jotan Aramealaista kulkuria jkonka Roomalaiset teloittivat rikoksistaan.
- Anonyymi
On hyvä ymmärtää että se jeesus on siellä aavikon hiekassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On hyvä ymmärtää että se jeesus on siellä aavikon hiekassa.
Vain uskoon tulleet pääsevät Taivaaseen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vain uskoon tulleet pääsevät Taivaaseen.
Kannattaa siis uskoa Saunatonttuun.
- Anonyymi
Näin on hyvä tehdä.
- Anonyymi
Jumala on Sinulle armollinen.
Hän antaa Sinulle uuden mahdollisuuden, puhtaan elämän Jeesuksen kanssa.
”Sillä minä tunnen ajatukseni, jotka minulla on teitä kohtaan, sanoo Herra: rauhan eikä turmion ajatukset; minä annan teille tulevaisuuden ja toivon.”
Jeremia 29:11. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jumala on Sinulle armollinen.
Hän antaa Sinulle uuden mahdollisuuden, puhtaan elämän Jeesuksen kanssa.
”Sillä minä tunnen ajatukseni, jotka minulla on teitä kohtaan, sanoo Herra: rauhan eikä turmion ajatukset; minä annan teille tulevaisuuden ja toivon.”
Jeremia 29:11.Kuka sadoista jumalista?
- Anonyymi
Paras idea on rakastaa Jeesusta ja siten myös lähimmäistään.
- Anonyymi
Miten se jeesuksen rakastaminen oikein tapahtuu käytännössä?
- Anonyymi
Miksi pitäisi rakastaa jotain aavikon hiekassa maatunutta kasaa.
- Anonyymi
Kannattaa hankkia ämpärillinen hiekkaa ja rakastaa sitä.
- Anonyymi
Anna hiekka ämpärille nini Jeesus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Anna hiekka ämpärille nini Jeesus.
Rakastanko hiekassa olevaa jeesusta?
- Anonyymi
Rakasta Jeesusta!
Tottakai ja ehdottamasti !
Sain viestin: olet yksi heistä !- Anonyymi
Yksi mistä?
- AnonyymiUUSI
Amen, olisipa tuota enemmän.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kysymys muille miehille
Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss1397677Kaipaisin nyt kosketusta
jota ei koskaan ole ollut. Saisinpa tuntea kätesi niskallani ja silittelemässä päätäni. Sulaisin varmasti siihen.282938Imaami kysyy, miksi pojat uivat ilman valvontaa
Kalajoen särkät ovat usean kilometrin pituiset. Siellä on kylttejä, joissa varoitetaan rannan vaaroista. Siellä ei ole3311835Mansikkatiloilla hyväksikäytetään ukrainalaisia
Työolot ovat surkeita ja palkka kelvoton. https://yle.fi/a/74-201729422711504Kerrostaloihin ilmalämpöpumput
Ulkomailla näkee paljon ilmalämpöpumppuja kerrostalojen ulkoseinissä. Mikä estää taloyhtiötä hankkimasta niitä asuntoih1211309- 1001169
En ymmärrä käytöstäsi
Se on ollut eräänlaista hyväksikäyttöä. Että seura kyllä kelpaa palstan välityksellä silloin kun ei ole parempaakaan tek1371082Persaukinen puolankalainen kävi kerjäämässä paitaa
Ja lippistä. Nauratti suuresti kun katsoin. Kukahan mahtanee olla? Voipi katsoa täältä jutun. https://www.youtube.com19986Kirkonkylän puliveivarit
Hieman pistää silmään nuo puliukot ja akat kirkonkylän penkeillä ja S-marketin kulmilla. Tarttis varmaan tehdä asialle j21962Kiitoksia kaikille epäasiallisesta sisällöstä liputtaneille
Se ylimielisyys ja epäasiallisen julkaisun jakaminen ei sitten kantanut.82941