Rakasta Jeesusta!

Anonyymi-ap

Rakas pyhä, Jeesus on se puu! Hän sanoo meille: "Jos teet parannuksen, Minä annan sinulle jatkuvan elämän omasta itsestäni. Niin kauan kuin rakastat Minua, annan sinuun virrata yliluonnollista elämää. Tämä elämä tulee esille arvostelukyvyssäsi, rakkaudessasi toisiin ihmisiin, hyvissä teoissasi Jumalan valtakuntaa varten!"

Tämä on se merkki, joka erottaa muista jokaisen uskovan, joka rakastaa Jeesusta. Sellainen uskova on täynnä elämää - ja jokainen hänen lähellään tietää sen!

Jeesus lupaa, että Jumalan mielen mukainen murhe, parannusta tekevä sydän ja yhä uudistuva rakkautesi Häneen johtaa sinut elämään. Siis rukoile Häntä juuri nyt: "Herra anna minulle todella parannusta tekevä sydän. Tee minusta jälleen sellainen, kun minä olin, kun ensi kertaa rakastuin Sinuun. Tällä kertaa vie minut vielä syvemmälle itseesi, kuin koskaan ennen!"

Kun teet parannuksen, Jumalan Henki alkaa paljastamaan sinussa Kristuksen kirkkautta. Ja Hän vaikuttaa niin, että kaikki ympärilläsi sen näkevät!

4

81

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jeesuksen veri puhdistaa synnistä jokaisen parannukseen nöyrtyvän ja katuvan syntisen. Hänen sijaisuhrinsa on ainoa mahdollisuutemme. Saamme ottaa vastaan valmiin pelastuksen, Jumalan armon. ”Jumalan työtovereina me kehotamme teitä ottamaan vastaan Jumalan armon niin, ettei se jää turhaksi. Sanoohan hän: ”Sopivalla ajalla minä olen sinua kuullut ja pelastuksen päivänä sinua auttanut.” Nyt on sopiva aika, nyt on pelastuksen päivä.” 2 Kor. 6:1-2. Ja seuraavana on vuorossa kasteelle tuleminen. Apt. 2:41.

www.Jeesus-on-Herra.com

• Anonyymi

Jumala antakoon meille Jumalan mielen mukaisen murheen joka johtaa parannukseen.

• Anonyymi

Jumalan Sana on lääke syntiä vastaan.

• Anonyymi

Kaunista tekstiä, kiitos.

Mutta jos ympärillä on vain pahuutta rakastavia ihmisiä niin he vihaa sitä mikä näkyy Jeesuksesta.

Yksin jätetyt uskovat ei saa iloita muiden uskovien tuesta ja rohkaisusta tai näe sen kirkkauden muuta vaikutusta kuin ympärillä olevien viha.
      Kaikki pahuus iljettää yhä enemmän ja enemmän niin ettei kestä enää ihmisten lähelläkään oloa.
      Mitä silloin yksin tekee rakkaudella?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      37
      4896
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      82
      3476
    3. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      30
      2943
    4. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      61
      2915
    5. Suuri tulipalo

Missä mikä palaa?
      Kiuruvesi
      7
      2709
    6. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      55
      2270
    7. Miksi haluat pitää estettynä mutta täällä puhut?

Eikö olisi parempi puhua ihan kasvotusten?
      Ikävä
      37
      1752
    8. Mies! Lupaatko

enskerral kertoo mis mennään..? :D <3
      Ikävä
      18
      1681
    9. Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!

Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….
      Kotimaiset julkkisjuorut
      9
      1680
    10. Maailmassa monta

On ihmeellistä asiaa. 😮
      Ikävä
      16
      1574
    Aihe