Onko ateistien välillä hierarkiaa sen mukaan, mikä yhteiskunnallinen asema tai oppineisuuden taso kullakin jäsenellä on?
Onko mestareita, suurmestareita, opettajia, senseitä, guruja, tms.?
Onko sillä painavampi vaikutus, kun Richard Dawkins sanoo ettei usko yhteenkään jumalaan, kuin että minä sanon saman asian?
Onko siis painoarvoa neron sanalla idioottia vastaan?
Ateistien välinen hierarkia
12
176
Vastaukset
- Anonyymi
idioottiateisti 🤔 jokin asia tehdään jotenkin ei liity ateismiin
jos imbesillille sanoo ettei ole jumalaa niin toistaa sitä tunnistaessaan minut 🤔
ei se mitään todista ei- Anonyymi
idiootti ei osaa tunnistaa ihmisiä 🤣🤣🤣
- Anonyymi
Mitä automerkkiä uskikset suosivat?
- Anonyymi
mielenkiintoinen näkemys avaukseeni uskikset
uskikset
Onko metsäautoja, uskikset zsuurmaastureita - opettajiaille farmareita, seatej heillä, guggenheimiä kojelaudalla, tms.?
elpyykö Lsda käyntikuntoon - , jos juo bensatankin tyhjåks kun Raamattu ei tätä kiellä tekemästä? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mielenkiintoinen näkemys avaukseeni uskikset
uskikset
Onko metsäautoja, uskikset zsuurmaastureita - opettajiaille farmareita, seatej heillä, guggenheimiä kojelaudalla, tms.?
elpyykö Lsda käyntikuntoon - , jos juo bensatankin tyhjåks kun Raamattu ei tätä kiellä tekemästä?Lisättäköön avaukseeni että olen nyt aika kipakassa hiprakassa
sinä, jossa loin avauksdeni
näi päissäni asoita,
- Anonyymi
kun jumalaa ei ole sitä ei ole ei siihen mitään muuta liity
- Anonyymi
Kala korjaukseen lähetetty.
- Anonyymi
On meillä apukoulu. Kuka nyt koulussa opettaa ketäkin.
- Anonyymi
"Onko sillä painavampi vaikutus, kun Richard Dawkins sanoo ettei usko yhteenkään jumalaan, kuin että minä sanon saman asian?"
Minulle on samantekevää, mitä joku sanoo jostakin. Tärkeintä on itse tietää, etteivät mielikuvitusolennot ole totta. - Anonyymi
Työpaikoissa, armeijassa ja kotona useimmiten miehet mutta on tossujen alaisuudessakin moni.
- Anonyymi
Mitähän aloittaja mahtaa tarkoittaa jäsenellä ?
Olen itse ateisti, mutta en ole minkään jäsen. Ei kai ateisteilla ole mitään kerhoja, klubeja, yhdistyksiä, tai mitään muutakaan ?
Hierarkia liittyy nykyään ihan kaikkeen, elämässä pärjäämiseen, työhön, opiskeluun, jne. jne. Ehkä olisi helpompaa eritellä, missä sitä ei olisi.
On typerää, että ihmisiä pitäisi jotenkin luokitella, koska olemme kaikki kuitenkin ihmisiä, meillä kaikilla on ihmisarvo, huolimatta siitä keitä olemme, mitä olemme tai emme ole, mitä teemme tai emme tee, jne. jne. - Anonyymi
Auktoriteettihakuiset ihmiset luokittelevat ihmisiä arvojärjestykseen, ja etsivät itselleen suurta johtajaa ja gurua.
Auktoriteeteille piupaut antavat eivät kaipaa elämäänsä johtajia.
Taitaa olla paremminkin yksilön luonteeseesta kiinni eikä uskonto/ateismi- jaosta. Kissa/koira-ihmisten välillä vois löytyä parempi korrelaatio suhteessa arvojärjestyksiin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois
Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait1403909Hei! Halusin vain kertoa.
En tiedä luetko näitä, mutta näimme n.4vk sitten, vaihdoimme muutaman sanan ja tunsin edelleen kipinän välillämme. Katso93312Riikka on siis suomalaisille velkaa 84 mrd
Jos kauhukabinetti istuu vaalikauden loppuun. Keskimäärin yli 20 miljardia uutta velkaa rikkaiden veronalennuksiin jokai422913Miksi ikävä ei helpotu vuosien jälkeenkään?
Tänään olin ensimmäistä kertaa sinun lähtösi jälkeen tilassa, jossa vuosia sitten nähtiin ensimmäistä kerta. Ollessani122812Sanna on suomalaisille siis velkaa 24 mrd euroa
Muistanette vielä kuinka Italian remonttirahoja perusteltiin sillä, että italialaiset ostaa suomalaisilta paidatkin pääl1382488- 502124
"Sanna Marinin kirja floppasi", kertoo eräs median otsikko
"Miljardien tappio - Sanna Marin vaikenee", kertoo toinen otsikko. Marin ei siis siinä kirjassaan kerro sanallakaan For951296Tiesitkö? Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi seksuaalirikollinen
Järkyttävää… Motin mukaan Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi yksityiselämässään syyllistynyt es631274Luotathan siihen tunteeseen, joka välillämme on?
Uskothan myös, että se kestää tämän? Kaipaan sinua valtavasti. Vielä tehdään yhdessä tästä jotain ihmeellistä ja kaunist151234Oot kyl rakas
Et tiiäkkään miten suuri vaikutus sulla on mun jaksamiseen niin töissä, kun vapaallakin❤️. Oot täysin korvaamaton. En t361139