Ateistien välinen hierarkia

Anonyymi-ap

Onko ateistien välillä hierarkiaa sen mukaan, mikä yhteiskunnallinen asema tai oppineisuuden taso kullakin jäsenellä on?

Onko mestareita, suurmestareita, opettajia, senseitä, guruja, tms.?

Onko sillä painavampi vaikutus, kun Richard Dawkins sanoo ettei usko yhteenkään jumalaan, kuin että minä sanon saman asian?

Onko siis painoarvoa neron sanalla idioottia vastaan?

12

176

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

idioottiateisti 🤔 jokin asia tehdään jotenkin ei liity ateismiin
      jos imbesillille sanoo ettei ole jumalaa niin toistaa sitä tunnistaessaan minut 🤔
      ei se mitään todista ei

• Anonyymi

idiootti ei osaa tunnistaa ihmisiä 🤣🤣🤣

• Anonyymi

Mitä automerkkiä uskikset suosivat?

• Anonyymi

mielenkiintoinen näkemys avaukseeni uskikset
        uskikset
        Onko metsäautoja, uskikset zsuurmaastureita - opettajiaille farmareita, seatej heillä, guggenheimiä kojelaudalla, tms.?

elpyykö Lsda käyntikuntoon - , jos juo bensatankin tyhjåks kun Raamattu ei tätä kiellä tekemästä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

mielenkiintoinen näkemys avaukseeni uskikset
        uskikset
        Onko metsäautoja, uskikset zsuurmaastureita - opettajiaille farmareita, seatej heillä, guggenheimiä kojelaudalla, tms.?

elpyykö Lsda käyntikuntoon - , jos juo bensatankin tyhjåks kun Raamattu ei tätä kiellä tekemästä?

Lisättäköön avaukseeni että olen nyt aika kipakassa hiprakassa
        sinä, jossa loin avauksdeni

näi päissäni asoita,

• Anonyymi

kun jumalaa ei ole sitä ei ole ei siihen mitään muuta liity

• Anonyymi

Kala korjaukseen lähetetty.

• Anonyymi

On meillä apukoulu. Kuka nyt koulussa opettaa ketäkin.

• Anonyymi

"Onko sillä painavampi vaikutus, kun Richard Dawkins sanoo ettei usko yhteenkään jumalaan, kuin että minä sanon saman asian?"

Minulle on samantekevää, mitä joku sanoo jostakin. Tärkeintä on itse tietää, etteivät mielikuvitusolennot ole totta.

• Anonyymi

Työpaikoissa, armeijassa ja kotona useimmiten miehet mutta on tossujen alaisuudessakin moni.

• Anonyymi

Mitähän aloittaja mahtaa tarkoittaa jäsenellä ?
      Olen itse ateisti, mutta en ole minkään jäsen. Ei kai ateisteilla ole mitään kerhoja, klubeja, yhdistyksiä, tai mitään muutakaan ?
      Hierarkia liittyy nykyään ihan kaikkeen, elämässä pärjäämiseen, työhön, opiskeluun, jne. jne. Ehkä olisi helpompaa eritellä, missä sitä ei olisi.
      On typerää, että ihmisiä pitäisi jotenkin luokitella, koska olemme kaikki kuitenkin ihmisiä, meillä kaikilla on ihmisarvo, huolimatta siitä keitä olemme, mitä olemme tai emme ole, mitä teemme tai emme tee, jne. jne.

• Anonyymi

Auktoriteettihakuiset ihmiset luokittelevat ihmisiä arvojärjestykseen, ja etsivät itselleen suurta johtajaa ja gurua.

Auktoriteeteille piupaut antavat eivät kaipaa elämäänsä johtajia.

Taitaa olla paremminkin yksilön luonteeseesta kiinni eikä uskonto/ateismi- jaosta. Kissa/koira-ihmisten välillä vois löytyä parempi korrelaatio suhteessa arvojärjestyksiin.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois

Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait
      Maailman menoa
      140
      3909
    2. Hei! Halusin vain kertoa.

En tiedä luetko näitä, mutta näimme n.4vk sitten, vaihdoimme muutaman sanan ja tunsin edelleen kipinän välillämme. Katso
      Tunteet
      9
      3312
    3. Riikka on siis suomalaisille velkaa 84 mrd

Jos kauhukabinetti istuu vaalikauden loppuun. Keskimäärin yli 20 miljardia uutta velkaa rikkaiden veronalennuksiin jokai
      Maailman menoa
      42
      2913
    4. Miksi ikävä ei helpotu vuosien jälkeenkään?

Tänään olin ensimmäistä kertaa sinun lähtösi jälkeen tilassa, jossa vuosia sitten nähtiin ensimmäistä kerta. Ollessani
      Rakkaus ja rakastaminen
      12
      2812
    5. Sanna on suomalaisille siis velkaa 24 mrd euroa

Muistanette vielä kuinka Italian remonttirahoja perusteltiin sillä, että italialaiset ostaa suomalaisilta paidatkin pääl
      Maailman menoa
      138
      2488
    6. Teboili alasajo on alkanut

Niinhän siinä kävi että teebboili loppuu...
      Suomussalmi
      50
      2124
    7. "Sanna Marinin kirja floppasi", kertoo eräs median otsikko

"Miljardien tappio - Sanna Marin vaikenee", kertoo toinen otsikko. Marin ei siis siinä kirjassaan kerro sanallakaan For
      Maailman menoa
      95
      1296
    8. Tiesitkö? Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi seksuaalirikollinen

Järkyttävää… Motin mukaan Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi yksityiselämässään syyllistynyt es
      Maailman menoa
      63
      1274
    9. Luotathan siihen tunteeseen, joka välillämme on?

Uskothan myös, että se kestää tämän? Kaipaan sinua valtavasti. Vielä tehdään yhdessä tästä jotain ihmeellistä ja kaunist
      Ikävä
      15
      1234
    10. Oot kyl rakas

Et tiiäkkään miten suuri vaikutus sulla on mun jaksamiseen niin töissä, kun vapaallakin❤️. Oot täysin korvaamaton. En t
      Ikävä
      36
      1139
    Aihe