Ihmiset ovat vetäneet sateenkaaren symbolina Jumalan ja ihmisen välisestä liitosta lokaan.

Anonyymi-ap

Liittoa Jumalan kanssa vihataan ja ivataan.

1.Mooseksen kirja:
9:12 Ja Jumala sanoi: "Tämä on sen liiton merkki, jonka minä ikuisiksi ajoiksi teen itseni ja teidän ja kaikkien elävien olentojen välillä, jotka teidän luonanne ovat: 
9:13 minä panen kaareni pilviin, ja se on oleva liiton merkkinä minun ja maan välillä.
9:14 Ja kun minä kokoan pilviä maan päälle ja kaari näkyy pilvissä,
9:15 muistan minä liittoni, joka on minun ja teidän ja kaikkien elävien olentojen, kaiken lihan välillä, eikä vesi enää paisu tulvaksi hävittämään kaikkea lihaa.
9:16 Niin kaari on oleva pilvissä, ja minä katselen sitä muistaakseni iankaikkista liittoa Jumalan ja kaikkien elävien olentojen, kaiken lihan välillä, joka maan päällä on."
9:17 Ja Jumala sanoi Nooalle: "Tämä on sen liiton merkki, jonka minä olen tehnyt itseni ja kaiken lihan välillä, joka maan päällä on".

18

106

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

Aggtessiivinen homoliike haluaa häväistä kaiken pyhän.

• Anonyymi
        UUSI

"Kaiken lihan välillä".

Silti Prideä vastaan ja samaa mieltä, sateenkaari symboloi kaikkia ja ennen muuta uskovaisia ihmisiä. Ei ennen muuta seksiä, kommunismia tai mitään muutakaan. Se on Raamattu-uskisten oma symboli ja homot joutaa hävetä sen varastamisen takia.
        Se on lisäksi varastettu muilta vlhemmistöryhmiltä, kuten myös nimi Pride.

• UUSI

Jokainen israelilainen tietää, että sateenkaari on luonnonilmiö.

• Anonyymi
        UUSI
        torre3 kirjoitti:

Onko se toinen Iihava taas munasillaan siellä?

• Anonyymi
        UUSI
        torre3 kirjoitti:

Jokainen suomalainenkin sen tietää, mutta homous ei ole luonnonilmiö, se on synti!

• Anonyymi
        UUSI
        torre3 kirjoitti:

Uskonnossa onkin kyse juutalaisuudesta, ei tuo liity heihin, eikä edes uskovaisikaan heidän uudella liitollaan.

• Anonyymi
      UUSI

Ateismi ja epäjumalat ovat saatanan tuotosta. Niiden fanaattisten kannatajien kautta ja demonien vaikutuksesta, on syydetty valtavasti sontaa, Pyhästä Taivaan Isästämme. Sateenkaaren liitto loattu, Raamatun jakeita ja sen osia , on nypitty ja koostettu niistä ihmeellistä mosaiikkia, jonka pyrkimys on harhauttaa tietämättömiä. Hyvää Taivaan Isäämme , on sanottu saatanaksi, sadistiksi, tappajaksi, psykopaatiksi jne...... Vaikka kaikki Isämme teot ja tahto, ovat pelkästään kokonaisvaltaisen hyvää. Riippukaamme Hyvässä Isässämme, vaikka väkisin, kynsin hampain. Siten ja Jeesuksen lunastustyön ansiosta pelastumme Isän loiston ja sanoinkuvailemattoman Hyvyyden ja rauhan ja oikean lion valtakuntaan.

• UUSI

Meidän kahden miehen yhteinen elämä on ensi kuussa 18 vuoden pituinen. Monen uskovan liitot ovat loppuneet äkimmin.

• Anonyymi
        UUSI
        torre3 kirjoitti:

Meidän kahden miehen yhteinen elämä on ensi kuussa 18 vuoden pituinen. Monen uskovan liitot ovat loppuneet äkimmin.

Sinä petit vaimoasi miehen kanssa.

• Anonyymi
        UUSI

On monenlaisia "epäjumalia" joista Raamattu varoittaa ja neuvoo tekemään kuten Kristus opetti....Tekeekö uskovaiset ja sellaisiksi esittäytyvät näin. Ehkäpä eivät...mutta suu vaahdossa ollaan tuomitsemassa muita. Seitsemän kuoleman syntiä luettelee eri tasoja ja viha ja vihapuhe kuuluvat niihin.

• Anonyymi
      UUSI

ArtoTTT

Pride lipussa tosin on vain 6 väriä, mikä symbolisoi ihmisen lukua. Oikeassa sateenkaaressa on 7 seitsämän pääväriä, toki kaikki prisman värit. Erikoinen yhtäläisyys on kyllä siinä että seitsämän on tavallaan Jumalan luku. Jumala loi maailman seitsämässä päivässä jne.

• UUSI

Jumala loi... Sille ei ikävä kyllä ole todistajaa. Yhtä hyvin olisi voinut luoda kaiken yhdessä tai kahdeksassa päivässä.

Sateenkaaren värit ovat erilaisia kuin Pridessä. Siinä tuli esiin, että piti tehdä kuuden värin lippu.

• Anonyymi
        UUSI
        torre3 kirjoitti:

Jumala loi... Sille ei ikävä kyllä ole todistajaa. Yhtä hyvin olisi voinut luoda kaiken yhdessä tai kahdeksassa päivässä.

Sateenkaaren värit ovat erilaisia kuin Pridessä. Siinä tuli esiin, että piti tehdä kuuden värin lippu.

Onko se toinen taas munasillaan siellä?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Onko se toinen taas munasillaan siellä?

Tyhjät pussit molemmilla.

• Anonyymi
      UUSI

Kristityt itse aloittivat muiden symbolien omimisen tekemällä Nefer hieroglyfistä kristinuskon symbolin. Näin ollen muut saavat myös omia raamatullisia symboleja muuhun käyttöön.

• Anonyymi
        UUSI

Hitler omi hakaristin itselleen. Hakaristi oli siihen saakka aina ollut eräs arvostetuimpia merkkejä ihmisille.
        Nyt se halveksittu ja se on väärin. Vuosituhansia sillä oli aivan eri merkityksiä kuin natsismi.

• Anonyymi
      UUSI

Niin on tapahtunut. Demokraattisesta elämästä voi sentään varoittaa vielä.

• Anonyymi
      UUSI

Niin mutta uskovaisethan tekevät UUDEN LIITON Jeesuksen verellä tämän sanoman Saatanan kanssa?! Ei tämä edes liity mitenkään uskovaisten Jumalaan.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      151
      10984
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      52
      5240
    3. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      45
      2463
    4. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      30
      2153
    5. Vanha Suola janottaa Iivarilla

Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia
      Kemijärvi
      13
      1721
    6. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      42
      1574
    7. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      31
      1260
    8. Känniläiset veneessä?

Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v
      Nurmes
      35
      1196
    9. Daniel Nummelan linjapuhe 2025

Kansanlähetyksen toiminnanjohtajan Daniel Nummelan linjapuhe tänään. Rehellistä analyysiä mm. evlut kirkosta ja piispo
      Luterilaisuus
      92
      935
    10. TÄSTÄ TAITAA TULLA SUOMEN HISTORIAN SUURIN USKONNONVAPAUDEN OIKEUDENKÄYNTI.

Sinun täytyy hyväksyä se että jos sinä vetoat uskonnonvapauteen, silloin sinun tulee antaa myös muille vastaava vapaus o
      Hindulaisuus
      317
      902
    Aihe