"Asumismaksuista johtuva velkaantuminen näkyy perintäyhtiö Intrumin tuoreessa tilastossa.
Heinäkuun alkuun mennessä asumismaksuja on kuluvan vuoden aikana päätynyt perintään moninkertainen määrä vuoteen 2021 verrattuna. Intrumin tietokannassa on mukana yli miljoonan suomalaisen tiedot."
https://yle.fi/a/74-20171240
Meillä on oikein mainio hallitus 。𖦹°‧°🥂⋆.ೃ🍾࿔*:・
Ei pystytä enää vuokraakaan maksamaan
44
165
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Tuo kertoo lähinnä Helsingin asuntokuplan puhkeamisesta.
- AnonyymiUUSI
- AnonyymiUUSI
"Meillä on oikein mainio hallitus"
Niin onkin!
Se ei maksele vätyksien kuluja vaan ihmiset saa hoitaa itse asioitaan tai muuttaa vaikka sillan alle.- AnonyymiUUSI
Intrumilla pitää kiirettä. Saavatkohan edes töitään tehtyä ja tyhjästä nyhjäistyä 💀
- AnonyymiUUSI
No niin voi käydä sullekin. Taidat olla vähän yksinkertainen kun et tiedä yritysten tilanteesta nykypäivänä. Ei siellä enää tarvita samaa työntekijämäärää kuin takavuosina. Eli työpaikat vaan vähenee enkä siten ihmettele tuota yleistukilain alkuunpanoa. Ja yks kaunis päivä on sun vuoros.
- AnonyymiUUSI
Asuminen maksaa hunajaa Suomessa.
- AnonyymiUUSI
Älä asu mehiläispesässä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Älä asu mehiläispesässä.
Viisas tekee palstaporvari.
- AnonyymiUUSI
Olen ollut pitkään sitä mieltä, että asumistuista pitäisi päästä eroon tai ainakin niitä vähennettyä, mutta tapa, jolla hallitus on siihen, on äärettömän typerä. Täysin aivoton.
Mutta eipä oikeiston tavoitteena näytä koskaan olevan mikään muu kuin vaikeuttaa ihmisten elämää ja aiheuttaa pahaa mieltä. Purra kostaa hirveää lapsuuttaan koko yhteiskunnalle.
Terapiaan Riikka kuuluisi eikä hallitukseen. Enkä tarkoita terapialla avautumisia medialle, vaikka ehkä nekin helpottavat.- AnonyymiUUSI
Asiaa kirjoitat.
- AnonyymiUUSI
Myös maatalous- ja yritystuista pitäisi päästä eroon, koska ne ovat tutkitusti haitallisia tukia.
Vuokrakaton asettaminen auttaa tuohon asumisen kustannusongelmaan. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Myös maatalous- ja yritystuista pitäisi päästä eroon, koska ne ovat tutkitusti haitallisia tukia.
Vuokrakaton asettaminen auttaa tuohon asumisen kustannusongelmaan.Kyllä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Vuokrakaton asettaminen auttaa tuohon asumisen kustannusongelmaan.Vuokrasääntely on palautettu aikoja sitten moneen muuhun meistä länteen olevaan maahan.
Maataloustuesta pääsee eroon eroamalla EU:n vapaamarkkinoista ja asettamalla riittävät tullit.
Jos taas koko maataloudesta halutaan eroon, niin mikäs siinä sitten. Suurin osa suomalaisista kuitenkin edelleen ostavat kotimaista vaikka se on kalliimpaa. He eivät ehkä olisi mielissään maatalouden lopettamisesta, vaikka yksittäinen nettitrolli siitä kuinka meuhkaisi. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Vuokrasääntely on palautettu aikoja sitten moneen muuhun meistä länteen olevaan maahan.
Maataloustuesta pääsee eroon eroamalla EU:n vapaamarkkinoista ja asettamalla riittävät tullit.
Jos taas koko maataloudesta halutaan eroon, niin mikäs siinä sitten. Suurin osa suomalaisista kuitenkin edelleen ostavat kotimaista vaikka se on kalliimpaa. He eivät ehkä olisi mielissään maatalouden lopettamisesta, vaikka yksittäinen nettitrolli siitä kuinka meuhkaisi.Maatalous ei Suomesta lopu vaikka ylisuuria maataloustukia karsitaan. Maataloudenkin on aika siirtyä markkinatalouteen.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Maatalous ei Suomesta lopu vaikka ylisuuria maataloustukia karsitaan. Maataloudenkin on aika siirtyä markkinatalouteen.
Maailmanmarkkinahinnoiteltu ruuantuotanto ei kannata missään.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Maatalous ei Suomesta lopu vaikka ylisuuria maataloustukia karsitaan. Maataloudenkin on aika siirtyä markkinatalouteen.
Maatalous on jo markkinataloudessa. Osuusliikkeet, elintarviketeollisuus, teurastamot, meijerit, kaupat maksavat maajusseille tuotteista niin vähän kuin kehtaavat. Sanovat, että muuta ei kannata maksaa. Ilman tukia loppuisi kaikki maatalous ja äkkiä
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Maailmanmarkkinahinnoiteltu ruuantuotanto ei kannata missään.
Kysyntää on enemmän kuin tarjontaa, joten kannattaa aina.
- AnonyymiUUSI
Kokoomus poistatti aikoinaan hallituksessa ollessaan vuokrakaton.
- AnonyymiUUSI
Aivan ja nyt sitten taas kiristää hallituksessa köyhimpien elämää. Melkoisia sadisteja täys koko poppoo
- AnonyymiUUSI
Menkööt töihin niin kuin muutkin kansalaiset.
- AnonyymiUUSI
Missä työssä itse olet?
- AnonyymiUUSI
Melkoinen osa asumistuensaajista käy töissä ja asumistuki mahdollistaa heidän asua lähempänä työpaikkaansa. Joka onkin niin luonnolle kuin taloudelle parempi vaihtoehto kuin työmatkahöylääminen.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Missä työssä itse olet?
Ansaitulla takuueläkkeellä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Missä työssä itse olet?
Mä oon palkkatyössä. Olis varaa paljon parempaan kämppään, mutta jos työt loppuis niin ei olis varaa elää siinä paremmassa, tässä halvassa on. Hallitushan kampeaa meitä nyt ulos näistä, mutta se olis epäinhimillistä, ei se mun syy ole että vuokrilla keinotellaan. Jos nyt vaihtais kalliimpaan ja kohta loppuis työt niin pitäisi etsiä uusi tälläinen halvempi. Asia olis toinen, jos olis suojatyöpaikka valtiolla tai kunnan palveluksessa.
- AnonyymiUUSI
Minäkin haluisin tietää mitä työtä teet sinä töihin huutelija?!!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ansaitulla takuueläkkeellä.
No just mitäpä muuta kuin eläkkeellä. Hiton luuserihuutelija.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Päivätyötä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Huutelee ammatikseen töihin?
Kuten Irvi-Riikka, jolle siitä maksetaankin.
- AnonyymiUUSI
Jostain on vihervassarin tingittävä, jotta fyffeä riittää dokaamiseen ja pillereihin, olkoon se sitten vaikka vuokra.
- AnonyymiUUSI
Teltta ei maksa Julassa tai vastaavissa paljoa.
Veneen alla asuminen ei senkään vertaa. - AnonyymiUUSI
Huutelee ikityötön palstaporvari sohvan pohjalta.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Teltta ei maksa Julassa tai vastaavissa paljoa.
Veneen alla asuminen ei senkään vertaa.Kummassa itse asut?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kummassa itse asut?
Penthouseni seinällä on yksi satama-aiheinen taulu.
- AnonyymiUUSI
Porukka asuu liian lesosti yli varojensa.
- AnonyymiUUSI
Kyllä on tyhmää porukkaa täällä. 🙁 kun ei ees kunnan vuokra-asunnot oo mitään halpoja.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä on tyhmää porukkaa täällä. 🙁 kun ei ees kunnan vuokra-asunnot oo mitään halpoja.
Hyvä kommentti.
- AnonyymiUUSI
Ei kai, kun woltilla tilataan ruokaa ravintolasta
- AnonyymiUUSI
Nykyisen rottahallituksen syytä että kurjuus ja köyhyys ovat räjähtäneet käsiin.
- AnonyymiUUSI
Näinpä.
- AnonyymiUUSI
Älä viitsi olla vassari. Yritä joskus rehellisyyttä.
- AnonyymiUUSI
Tarttisko käydä pizzalla harvemmin, eikä kännykkää tarvi vaihtaa joka vuosi.
- AnonyymiUUSI
huuumevasureilla rahaa riittää valmisruokiin, tatuointeihin, huuumeisiin näköjään.
lopun aikaa sohitaan puukoilla ja nyrkeillä ym aseilla. - AnonyymiUUSI
Kamala on taloustilanne. Vieläköhän joku kehtaa väittää, että Marin jätti Orpolle perinnöksi hyvinvoivan Suomen? 😏
- AnonyymiUUSI
Minulla oli 80 luvulla 36 työpaikkaa, vaihtelin niitä aivan huvikseni ja vain kokeillakseni.
Nyky-Suomi (eurooppa)on ihan perseeestä verrattuna 70-80-90-lukuun.
Rahaakin oli että meinasi tulla ryhtivikoja.
Minun ei tarvinnut edes hakea uuteen duuniin kun headhunterit laukkasivat ovella kyselemässä työhaastatteluun. Eräskin pomo sanoi, että "ilmoita sihteerille palkkasi, minua se ei kiinnosta". Oli se sellaista aikaa.
Helsinki(kin) oli täynnä hyviä ravintoloita ja fiksuja ihmisiä.Narkomaaanejakaan ei näkynyt ja muita väkivaltaisia kasvattamattomia hörhöjä. pc zombeja ja älyluuri orjia.
Tappelut olivat tosi harvinaisia. Musa hyvää ja ihmiset kauniita. Naiset eivät olleet tuollaisia turbohuulia ja jumbotissejä. Pieni peppu oli tavoiteltava ja seksikäs.
80 luvulla usein pankista lähdettyäni juoksi pankinjohtaja perääni ja tunki setelinippuja takataskuihini. oli tunnin hieronta pankkitytöiltä meille rikkaille ja köyhille kakkukahvia konjakkiryypyt.
Meillä ei ollut monikulttuurista, monimuotoista kulttuuririkasta kehitysmaataustaista islampaskaa Suomessa! Miten ihmeessä me olemme pärjänneet ilman näitä holtittomasti lisääntyviä elättejä ja islampaskan mukaisia rinnakkaisyhteiskuntia Suomessa!
Silloin lainaa sai pankeista niin paljon kuin halusi. Riitti että puliukko takasi toista puliukkoa. Pankit suorastaan tyrkyttivät lainaa ilman rajoja. Tavallinen Jormakin saattoi ostaa urheiluauton.
Musiikki ei niin hyvää kuin 70-luvulla, mutta parempaa kuin nykyinen mustien monotoninen puhe musiikki ilman melodioita tai kunnon rytmiä.
Yökerhot kukoisti ja jupit antoi rahan palaa. Discot,antavaiset naiset ja upeat autot kukoisti ja drinkit elivät kulta-aikaa tyyliin sininen enkeli ja ampiainen. Miami Vice tyyliin miehet kääri pikkutakin hihat rullalle ja kenkiä pidettiin ilman sukkia.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 15110944
- 525230
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html452433- 302133
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131701Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,421544Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta301241Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v351166Daniel Nummelan linjapuhe 2025
Kansanlähetyksen toiminnanjohtajan Daniel Nummelan linjapuhe tänään. Rehellistä analyysiä mm. evlut kirkosta ja piispo92935TÄSTÄ TAITAA TULLA SUOMEN HISTORIAN SUURIN USKONNONVAPAUDEN OIKEUDENKÄYNTI.
Sinun täytyy hyväksyä se että jos sinä vetoat uskonnonvapauteen, silloin sinun tulee antaa myös muille vastaava vapaus o317892