"Vanhetessani olen tullut yhä vakuuttuneemmaksi siitä, että muut planeetat käyttävät tätä planeettaa hullujenhuoneenaan."
https://quotefancy.com/quote/812623/George-Bernard-Shaw-The-longer-I-live-the-more-convinced-am-I-that-this-planet-is-used-by
George Bernard Shaw oli oikeassa..?:
6
<50
Vastaukset
- Anonyymi
George oli kova Hitlerin ja Mussolinin kannattaja ja sanoi, että yhteiskunnalle hyödyttömät yksilöt tulisi tuhota.
Oikein hieno henkilö, jota toki aikoinaan pidettiin älykkönä ja jotkut kai pitävät vieläkin.
Minä en.- Anonyymi
en ole koskaan pitänyt halla ahoa tai purraa normaaleina....
- Anonyymi
shaw mukaan putin ja hitler oli hyödyllistä elämää viettäviä, on se muistanu lääkkeet ehkä joskus ottaa
“A life spent making mistakes is not only more honorable, but more useful than a life spent doing nothing.”
— George Bernard Shaw- Anonyymi
Tuossakin sitaatissa on paljon järkeä...........
AP - Anonyymi
elämä jossa tekee virheitä ei ole vain kunniakkaampi, vaan käyttökelpoisempi, kuin elämä jossa ei tee mitään."
- etkö osaa kääntää suomeksi- voisit sitten jättää englaniinkieliset lauseet lähettellemättä tänne
- Anonyymi
Adolf Hitler Uunona
Melko outo juttu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k374906- 823496
- 302943
- 612915
- 82737
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t552270- 381763
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….91690- 181681
- 161574