Toknannin hinnat

Anonyymi-ap

Mikä ihme tässä kauhajoen Tokmannin liikkeessä kanssa on vikana, kuten Seinäjoen. Olen seinäjoen Tokmannissa lipettanut käynnin kun on huijattu liikaa.

Nyt olen 15 vuoden aikana huomannut saman ilmiön siellä Kauhajiella. Hinnat jossa -30% ei koskaan päde, ei 15 vvuoden aikana. Aina nypätään ylimääräistä, mutta kun menet vslittamaan, ilman tarkastusta "virhe" oikaistaa.
Jos esim on miinuslapot, jokaisen myyjän pitäisi huomata, viimeistään kassakone, mutta tahallista nämä rikokset on, ellei kassakonekaan osaa oikein laskea. Tästä käynyt poliisilla keskustelemassa, mutta sanoo ota yhteis kauppaan. Siis kun en asu likikään tää, kuvittelin että seinäjoen tokmanni oli poikkeus, mutta ei, koko ketju tekee näitä huijauksia tahallaan.
Meni vaan tämäkin paikka banniin.

11

990

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Juu jokainen kuitti pitää tarkastaa , no kunhan saa ilmaisen ämpärin niin ei siinä tohkeessa kerkiä.

• Anonyymi

Ihan vastaavaa käy meille. Ehkä samaa tehdään kaikille mitä nyt kuullut.

Mikä tässä on pointti, en voi ymmärtää minä myöskään

• Anonyymi

Tokmanni on kyllä erikoinen kauppa. Hyllyt on kyllä täynnä tavaraa mutta mitään etsimääsi et koskaan löydä, ja jos satutkin löytämään niin tuote on huonotasoisinta roskaa jota olet koskaan nähnyt.
      Eipä ole enää aikoihin kyseisen ketjun liikkeissä käytyä.

• Anonyymi

Itse olen ostanut virtajohtoja, kaikki rikki parissa viikossa. Onko ollut jo vikaa alunperin

• Anonyymi

Puuilo kun saataisiin tilalle

• Anonyymi

Joka Tokmannilla sama juttu. Esim. pesuaine tarjouksessa ja tarjouslappu kalliin aineen edessä, joka ei ole tarjouksessa. Tai tarjous on päättynyt, mutta ale hintalappu vielä paikalla. Todella ärsyttävää. Kyllä mielestäni asiakkaan pitäisi saada luottaa eikä aina tarvisi tarkistaa kuitteja.
      Eläkeläinen kun olen tarjoukset olisi tarpeellisia eikä aina jaksaisi palata kassalle huomauttamaan.....

• Anonyymi

Tämä sama hintojen arvuuttelu ollut käytäntö ainakin Kauhajoen Tokmannilla siitä lähtien, kun tuli Kauhajoelle. Eikä asiaa ole vieläkään saatu korjattua. Johtopäätöksenä voi todeta, että hintojen arpominen jatkukoon, heillä ei mitään kiinnostusta tehdä asialle mitään. Asiointini ko. liikkeessä vähentynyt tästä syystä minimiin. Niin on monella muullakin.

• Anonyymi

Tuollaisen olen huomannut että tarjouskorin päällä on vastaava tuote eri merkkiä kovaan hintaan kiireinen napsaa sen ja maksaa täyden hinnan tuotteesta. Näitä on ollut jopa 3kpl tarjouskorin päällimäisenä. ?

• Anonyymi

pu-pu-pu-pu-puuutt-tt-t-inimm h-hh-hinnat,,,,

• Anonyymi

Take that Putin. Ja suomalainen köyhtyy!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      91
      2531
    2. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      67
      1465
    3. Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin

Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww
      Maailman menoa
      86
      1437
    4. EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!

Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje
      Maailman menoa
      13
      1208
    5. Miks me oikein

Rakastuttiin vaikka kaikki on mahdotonta?
      Ikävä
      81
      943
    6. Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä

Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi
      Kuhmo
      19
      920
    7. Miehet trikoissaan

On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe
      Suomussalmi
      36
      810
    8. Ratikka Turkuun

Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta
      Turku
      105
      804
    9. Nainen, mikset lähetä

miehelle viestiä? Tiedän, että sulla on asiaa ja kysyttävää.
      Ikävä
      54
      793
    10. Rakastan sinua

Yhä.
      Ikävä
      30
      716
    Aihe