Toknannin hinnat

Anonyymi-ap

Mikä ihme tässä kauhajoen Tokmannin liikkeessä kanssa on vikana, kuten Seinäjoen. Olen seinäjoen Tokmannissa lipettanut käynnin kun on huijattu liikaa.

Nyt olen 15 vuoden aikana huomannut saman ilmiön siellä Kauhajiella. Hinnat jossa -30% ei koskaan päde, ei 15 vvuoden aikana. Aina nypätään ylimääräistä, mutta kun menet vslittamaan, ilman tarkastusta "virhe" oikaistaa.
Jos esim on miinuslapot, jokaisen myyjän pitäisi huomata, viimeistään kassakone, mutta tahallista nämä rikokset on, ellei kassakonekaan osaa oikein laskea. Tästä käynyt poliisilla keskustelemassa, mutta sanoo ota yhteis kauppaan. Siis kun en asu likikään tää, kuvittelin että seinäjoen tokmanni oli poikkeus, mutta ei, koko ketju tekee näitä huijauksia tahallaan.
Meni vaan tämäkin paikka banniin.

10

962

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Juu jokainen kuitti pitää tarkastaa , no kunhan saa ilmaisen ämpärin niin ei siinä tohkeessa kerkiä.

• Anonyymi

Ihan vastaavaa käy meille. Ehkä samaa tehdään kaikille mitä nyt kuullut.

Mikä tässä on pointti, en voi ymmärtää minä myöskään

• Anonyymi

Tokmanni on kyllä erikoinen kauppa. Hyllyt on kyllä täynnä tavaraa mutta mitään etsimääsi et koskaan löydä, ja jos satutkin löytämään niin tuote on huonotasoisinta roskaa jota olet koskaan nähnyt.
      Eipä ole enää aikoihin kyseisen ketjun liikkeissä käytyä.

• Anonyymi

Itse olen ostanut virtajohtoja, kaikki rikki parissa viikossa. Onko ollut jo vikaa alunperin

• Anonyymi

Puuilo kun saataisiin tilalle

• Anonyymi

Joka Tokmannilla sama juttu. Esim. pesuaine tarjouksessa ja tarjouslappu kalliin aineen edessä, joka ei ole tarjouksessa. Tai tarjous on päättynyt, mutta ale hintalappu vielä paikalla. Todella ärsyttävää. Kyllä mielestäni asiakkaan pitäisi saada luottaa eikä aina tarvisi tarkistaa kuitteja.
      Eläkeläinen kun olen tarjoukset olisi tarpeellisia eikä aina jaksaisi palata kassalle huomauttamaan.....

• Anonyymi

Tämä sama hintojen arvuuttelu ollut käytäntö ainakin Kauhajoen Tokmannilla siitä lähtien, kun tuli Kauhajoelle. Eikä asiaa ole vieläkään saatu korjattua. Johtopäätöksenä voi todeta, että hintojen arpominen jatkukoon, heillä ei mitään kiinnostusta tehdä asialle mitään. Asiointini ko. liikkeessä vähentynyt tästä syystä minimiin. Niin on monella muullakin.

• Anonyymi

Tuollaisen olen huomannut että tarjouskorin päällä on vastaava tuote eri merkkiä kovaan hintaan kiireinen napsaa sen ja maksaa täyden hinnan tuotteesta. Näitä on ollut jopa 3kpl tarjouskorin päällimäisenä. ?

• Anonyymi

pu-pu-pu-pu-puuutt-tt-t-inimm h-hh-hinnat,,,,

• Anonyymi

Take that Putin. Ja suomalainen köyhtyy!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      98
      6128
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      349
      5565
    3. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      52
      2639
    4. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      104
      2036
    5. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      107
      1758
    6. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      114
      1621
    7. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      19
      1593
    8. Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan

Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju
      Kotimaiset julkkisjuorut
      180
      1267
    9. On todella hassua

Ajatella että pitäisit erityisen kuumana tai seksikkäänä?
      Ikävä
      73
      1167
    10. Nuoret hakevat eläkkeelle, vaikka eivät ole olleet vielä töissäkään

hyvin menee. Pieni vastoinkäyminen elämässä, ja heti masennutaan. Monet alle 30-vuotiaat hakevat työkyvyttömyyseläkettä
      Maailman menoa
      188
      988
    Aihe