PIMEYS EI YMMÄRRÄ VALKEUTTA

Anonyymi-ap

”Hänessä oli elämä, ja elämä oli ihmisten valkeus.
Ja valkeus loistaa pimeydessä, ja pimeys ei sitä käsittänyt.”
Joh 1:4,5

28

87

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

Hänessä oli elämä, ja elämä oli ihmisten valkeus.
      Ja valkeus paistaa pimeydessä, jota ei pimeys käsittänyt.

• Anonyymi
        UUSI

I det var liv, och livet var människornas ljus.
        Och ljuset lyser i mörkret, och mörkret har icke fått makt därmed.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

I det var liv, och livet var människornas ljus.
        Och ljuset lyser i mörkret, och mörkret har icke fått makt därmed.

In him was life; and the life was the light of men.
        And the light shineth in darkness; and the darkness comprehended it not.

• Anonyymi
      UUSI

Hihhuleita ja hurmahenkisiä on aina ollut olemassa, jotka pitävät itseään tosiuskovaisia.

Jer. 29:26

'Herra on pannut sinut, Sefanja, pappi Jojadan seuraajaksi valvomaan järjestystä Herran temppelissä ja toimittamaan jalkapuuhun ja kaularautaan kaikki hullut ja hurmahenget, jotka esiintyvät profeettoina.

• Anonyymi
        UUSI

1. Kun. 18:29

Kun puolipäivä oli kulunut, joutuivat he hurmoksiin, aina siihen hetkeen asti, jolloin ruokauhri uhrataan. Mutta ei ääntä, ei vastausta, ei vaarinottoa!

Hes. 13:17

Ja sinä, ihmislapsi, käännä kasvosi kansasi tyttäriä vastaan, jotka joutuvat hurmoksiin oman sydämensä voimasta, ja ennusta heitä vastaan.

• Anonyymi
        UUSI

Pidät siis Jeesusta hihhulina?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Pidät siis Jeesusta hihhulina?

Kyllä pidän.

• Anonyymi
      UUSI

Hurmoslahkot pyydystää kristittyjen sieluja.

Hes. 13:18

ja sano: Näin sanoo Herra, Herra: Voi niitä naisia, jotka sitovat taikasiteet kaikkiin ranteisiin ja tekevät hunnut kaikenkorkuisiin päihin pyydystääksensä sieluja! Toisia sieluja te pyydystätte minun kansaltani pois, toisten sielujen annatte elää omaksi eduksenne.

• Anonyymi
        UUSI

Niitä Jeesuksen tuntijoita ja seuraajia piisaa joka lähtöön.

Monenlaista julistajaa on liikkeellä nykyisin.

Ap. t. 19:15 mutta paha henki vastasi heille sanoen: "Jeesuksen minä tunnen, ja Paavalin minä tiedän, mutta keitä te olette?"

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ap. t. 19:15 mutta paha henki vastasi heille sanoen: "Jeesuksen minä tunnen, ja Paavalin minä tiedän, mutta keitä te olette?"

Perinteinen kristillinen vanha kirkko on turvallisin paikka nykyisin uskonasioissa,
        kuin mennä hihhuloimaan pää sekaisin johonkin kaatolahkoihin.

Saarn. 4:17

Varo jalkasi, kun menet Jumalan huoneeseen. Tulo kuulemaan on parempi kuin tyhmäin teurasuhrin-anto, sillä he ovat tietämättömiä, ja niin he tekevät pahaa.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Perinteinen kristillinen vanha kirkko on turvallisin paikka nykyisin uskonasioissa,

Varo jalkasi, kun menet Jumalan huoneeseen. Tulo kuulemaan on parempi kuin tyhmäin teurasuhrin-anto, sillä he ovat tietämättömiä, ja niin he tekevät pahaa.

Uskonlahkoissa ihmisiä maahan kaatava henki ei välttämättä ole se henki, miksi sitä mainostetaan ja millä ihmisiä houkutellaan tulemaan paikalle sidottavaksi niihin asioihin.

Mark. 9:22

"Henki on monet kerrat kaatanut hänet, jopa tuleen ja veteen, jotta saisi hänet tapetuksi."

• Anonyymi
        UUSI

Jeesuksen omana on paras olla❣️

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Suviseurat oli hyvä juhla❣️

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Suviseurat oli hyvä juhla❣️

Niitä massailmiötä kutsutaan sosiaalisen paineen aikaansaamaksi joukkoharhaksi.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Niitä massailmiötä kutsutaan sosiaalisen paineen aikaansaamaksi joukkoharhaksi.

Rock-festivaaleissa palvotaan saata-naa, hengellisillä juhlilla Jeesusta Kristusta❣️

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Rock-festivaaleissa palvotaan saata-naa, hengellisillä juhlilla Jeesusta Kristusta❣️

Jeesuksena esiintyvä antikristus on paljon vaarallisempi, koska sitä luullaan Jeesukseksi.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

”Mutta tämä on iankaikkinen elämä, että he tuntevat sinut, joka yksin olet totinen Jumala, ja hänet, jonka sinä olet lähettänyt, Jeesuksen Kristuksen.”
        ‭‭Johannes‬ ‭17‬:‭3‬ ‭FB38‬‬

”Ja miten soveltuvat yhteen Jumalan temppeli ja epäjumalat? Sillä me olemme elävän Jumalan temppeli, niinkuin Jumala on sanonut: "Minä olen heissä asuva ja vaeltava heidän keskellään ja oleva heidän Jumalansa, ja he ovat minun kansani".”
        ‭‭2. Korinttilaiskirje‬ ‭6‬:‭16‬ ‭FB38‬‬

”Hänessä on teihinkin, sitten kun olitte kuulleet totuuden sanan, pelastuksenne evankeliumin, ja uskoneet sen, pantu sinetiksi luvattu Pyhä Henki, joka on meidän perintömme vakuutena hänen omaisuutensa lunastamiseksi, hänen kirkkautensa ylistykseksi.”
        ‭‭Kirje efesolaisille‬ ‭1‬:‭13‬-‭14‬ ‭FINRK‬‬

”Lihan mieli on kuolema, mutta Hengen mieli on elämä ja rauha. Lihan mieli on näet vihollisuutta Jumalaa vastaan, sillä se ei alistu eikä voikaan alistua Jumalan lain alle. Ne, jotka ovat lihan vallassa, eivät voi olla Jumalalle mieleen. Te ette kuitenkaan ole lihan vallassa vaan Hengen, jos kerran Jumalan Henki asuu teissä.

Mutta jolla ei ole Kristuksen Henkeä, se ei ole hänen omansa.”
        ‭‭Kirje roomalaisille‬ ‭8‬:‭6‬-‭9‬ ‭FINRK‬‬

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Uskonlahkoissa ihmisiä maahan kaatava henki ei välttämättä ole se henki, miksi sitä mainostetaan ja millä ihmisiä houkutellaan tulemaan paikalle sidottavaksi niihin asioihin.

Mark. 9:22

"Henki on monet kerrat kaatanut hänet, jopa tuleen ja veteen, jotta saisi hänet tapetuksi."

Haluaisitko olla jeesuksen oma poikaystävä?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Jeesuksen omana on paras olla❣️

Ja samassa sängyssä.

• Anonyymi
      UUSI

Pelkkä "Jeesustelu" -pitäisikin saada hälytyskellot soimaan.

Jeesus ei enää edes käytä samaa maan päällä käyttämäänssä tavallista miehen nimeä, koska sillä nimellä monet eksytykset tulevat.

Jeesus pyysi yksinäisyydessä (omassa huoneessa ovi kiinni) rukoilemaan suoraan Isäänsä, Isä meidän, joka olet taivaassa...Sitä rukousta Jumala arvostaa ja maksaa siitä.

Jeesus pyysi kastamaan nimeen Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen....

jne.

Ilm. 3:12

Siitä, joka voittaa, minä teen pylvään Jumalani temppeliin, eikä hän joudu milloinkaan lähtemään sieltä. Minä kirjoitan häneen Jumalani nimen ja Jumalani kaupungin nimen, uuden Jerusalemin, joka laskeutuu taivaasta Jumalani luota, JA OMAN UUDEN NIMENI.

• Anonyymi
      UUSI

Hän, Vastustaja, korottaa itsensä kaiken jumalana pidetyn yläpuolelle, asettuu itse istumaan Jumalan temppeliin ja julistaa olevansa Jumala.

• Anonyymi
      UUSI

Jeesuksen nimeä käyttävät ja ylistävät antikristukset ovat pahoja eksyttäjiä.

Isoissa porukoissa eksyminen on vielä helpompaa, koska ihminen kuvittelee olevansa oikeassa uskossa, kun toiset ajattelevat samalla tavalla ja vahvistavat omia käsityksiä.

Sillä senkaltaiset väärät apostolit ja petolliset työntekijät teeskelevät itsensä Kristuksen apostoleiksi.
      Ei myös ihmekään ole; sillä itse Saatana muuttaa itsensä valkeuden enkeliksi.
      Ei siis se ole suuri, jos myös hänen palveliansa itsensä asettelevat niinkuin he olisivat vanhurskauden saarnaajat, joiden loppu pitää oleman heidän töittensä perään.

• Anonyymi
      UUSI

”Mutta, niin kuin on kirjoitettu: ”Mitä silmä ei ole nähnyt eikä korva kuullut, mikä ei ole ihmisen sydämeen noussut, minkä Jumala on valmistanut niille, jotka häntä rakastavat”, sen Jumala on meille ilmoittanut Henkensä kautta, sillä Henki tutkii kaiken, Jumalan syvyydetkin. Kuka muu tietää, mitä ihmisessä on, paitsi ihmisen henki, joka hänessä on? Kukaan ei myöskään tiedä, mitä Jumalassa on, paitsi Jumalan Henki.

Mutta me emme ole saaneet maailman henkeä vaan sen Hengen, joka on Jumalasta, jotta tietäisimme, mitä Jumala on meille lahjoittanut. Siitä me myös puhumme, emme inhimillisen viisauden opettamin sanoin vaan Hengen opettamin, selittäen hengelliset asiat hengellisesti.

Sielullinen ihminen ei ota vastaan sitä, mikä on Jumalan Hengestä, sillä se on hänelle hullutusta, eikä hän voi sitä ymmärtää, koska sitä on tutkittava hengellisesti. Hengellinen ihminen sitä vastoin tutkii kaiken, mutta häntä itseään ei kukaan kykene tutkimaan. Sillä kuka on tullut tuntemaan Herran mielen, niin että voisi neuvoa häntä? Mutta meillä on Kristuksen mieli.”
      ‭‭1. kirje korinttilaisille‬ ‭2‬:‭9‬-‭16‬ ‭FINRK‬‬

• Anonyymi
        UUSI

Jumala on järjestyksen Jumala, ei mikään hullutusten mestari.

Lahkolaisten hullutuksiin uskomalla ihmisiä viedään vielä syvemmälle eksytyksen kavaliin juoniin.

Jer. 29:26

'Herra on pannut sinut, Sefanja, pappi Jojadan seuraajaksi valvomaan järjestystä Herran temppelissä ja toimittamaan jalkapuuhun ja kaularautaan kaikki hullut ja hurmahenget, jotka esiintyvät profeettoina.

• Anonyymi
        UUSI

Kristinuskonto ei ole mikään pelkkä henkiuskonto, kuten eksyttäjät uskottelee.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kristinuskonto ei ole mikään pelkkä henkiuskonto, kuten eksyttäjät uskottelee.

Matt. 5:18

Totisesti: laista ei häviä yksikään kirjain, ei pieninkään piirto, ennen kuin taivas ja maa katoavat, ennen kuin kaikki on tapahtunut.

pieninkään piirto tarkoittaa kirjoitettuja Jumalan lakeja ja käskyjä, joita ihmisten tulee totella ja noudattaa, ei pelkkien henkien perässsä juosta

• Anonyymi
        UUSI

Paavali: " Mutta meillä on Kristuksen mieli.”

Room. 3:7

Paavali: "Mutta jos minun valheellisuuteni vain lisää Jumalan kirkkautta, kun sen ansiosta hänen totuutensa yhä korostuu, miksi minut sitten tuomitaan syntisenä?

• Anonyymi
      UUSI

Jeesuksen lähettämät oikeat evankelistat ovat lainopettajia, ei mitään hurmoshenkien voimalla ihmisiä nurin viskovia lahkolaisia.

Matt. 23:34

"Kuulkaa siis: Minä lähetän teidän luoksenne profeettoja, viisaita miehiä ja lainopettajia. Toiset heistä te tapatte ja ristiinnaulitsette, toisia ruoskitte synagogissanne ja ajatte takaa kaupungista toiseen."

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      31
      3874
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      41
      2599
    3. Otavassa tapahtuu!

Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut
      Mikkeli
      42
      2558
    4. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      8
      2345
    5. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      29
      2148
    6. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      38
      1779
    7. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      46
      1623
    8. Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan

Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.
      Maailman menoa
      301
      1505
    9. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      46
      1468
    10. Oletko ollut vihainen, suuttunut tai pettynyt

johonkin kaivattusi toimintaan?
      Ikävä
      141
      1467
    Aihe