Tämä on kuin tehty tämän palstan itse itsensä mukamas profeetoiksi ylentäneille, vallanhaluisille narsisteille prsrei`ìlle, jotka yksinkertaisuudestaan huolimatta himoavat olla määräileviä kukkulan kuninkaita.
https://www.youtube.com/watch?v=T0vM4TfVn2M&ab_channel=AivoKirurgi 👍
Opettavainen kertomus
10
167
Vastaukset
- Anonyymi
-
- Juu u , - SDP:n - " PERSEILIJÄT " -Yrittää olla " Kukkulan-kuninkaita "
-
-Mutta -Mutta - TosiAsiassa Nuo -SAASTAT- onkin - KANSAN-Kusettajia - !
-- Anonyymi
Ihan yhtä paljon, jos ei enemmänkin, kansan ja erityisesti herkkäuskoisten uskovaisten kusettajia ovat tuollaiset omatekoiset profeettoina esiintyvät narsistit. Minkaanlaista häpeää, synnintuntoa tai katumusta eivät tunne, vaan päivästä ja vuodesta toiseen työntävät samaa paskaa palstalle. Se ei varmasti ole henkisesti eikä hengellisesti terveen ihmisen merkki!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan yhtä paljon, jos ei enemmänkin, kansan ja erityisesti herkkäuskoisten uskovaisten kusettajia ovat tuollaiset omatekoiset profeettoina esiintyvät narsistit. Minkaanlaista häpeää, synnintuntoa tai katumusta eivät tunne, vaan päivästä ja vuodesta toiseen työntävät samaa paskaa palstalle. Se ei varmasti ole henkisesti eikä hengellisesti terveen ihmisen merkki!
Kysymyksessä on aika usein mielenterveysongelmat. Psyykkisesti sairastuneelle on turha yrittää selittää, että hän on täysin väärässä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kysymyksessä on aika usein mielenterveysongelmat. Psyykkisesti sairastuneelle on turha yrittää selittää, että hän on täysin väärässä.
Se on selvää ettei mielenterveysongelmaiset kykene itse ymmärtämään sairauttaan. Onhan ikivanha sanontakin "hullu on hullu," eli ominaisuus ja tila on niin vaikea ettei sitä voi eikä kannata edes yrittää muuttaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on selvää ettei mielenterveysongelmaiset kykene itse ymmärtämään sairauttaan. Onhan ikivanha sanontakin "hullu on hullu," eli ominaisuus ja tila on niin vaikea ettei sitä voi eikä kannata edes yrittää muuttaa.
Hulluus ja mielenterveysongelmat ovat kuitenkin kaksi eri asiaa. Voisitko jatkossa kommentoida sen mukaan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hulluus ja mielenterveysongelmat ovat kuitenkin kaksi eri asiaa. Voisitko jatkossa kommentoida sen mukaan?
Nyt onkin kyse vanhan kansan sanonnasta. Tuskin esimerkiksi 1900-luvun alkupuolella eikä vuosikymmeniä myöhemminkään puhekielessä eroteltiin eri mielenterveysongelmia, tai käytettiin ko. nimitystä yleensäkään, vaan todettiin lyhyesti "hullu on hullu."
- Anonyymi
Usein juuri hullu itse puhuu pelkkää pssssskaaa.
- Anonyymi
Tai tyhmä?
- Anonyymi
Tämän viestiketjun sisällöstä ei liikoja viisautta löydy.
- Anonyymi
Sittenhän se onkin juuri sinulle sopivaa sisältöä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?1084843Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia
Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell1132505- 282457
- 2012225
PoIiisi jahtasi mopopojan hengiltä
Toivottavasti on s i n i v u o k k o nyt ylpeä itsestään, kun ajatti teinin päin lyhtypylvästä. https://w4292071- 1761597
Emme voi elää velaksi, sanoi Riikka
Valtionvelan odotetaan nousevan 86,3 prosenttiin bruttokansantuotteesta vielä kuluvan vuoden aikana. https://www.iltale1061311Et halua kohdata niitä tunteita ja asioita, joita minä herätän sisälläsi
Vastustelet. Yrität esittää, että kaikki on hyvin. Leikit perhettä.351147Miksi epäilit kaivattusi kiinnostuneen
Juuri sinusta? Mihin piirteisiin hän aikanaan saattoi sinussa ihastua? Olivatko ne yhtään samoja asioita joihin itse iha72996Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?
Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?81910