Ottakaapas ateistit oppia presidentistä!

Anonyymi-ap

17

228

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Ja kannattaa muistaa käydä viemässä myös saunatontulle se aamu-puuro!

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Kristinusko on Lähi-idän paimentolaisheimon myyttisten tarinoiden tuotos, ja vieraana tuotteena miekalla suomalaisille pakoitettu.
      Olkaamme itsenäisiä, heittäkkäämme tämä vieras, inha tuontitavara syrjään ja kunnioittakaamme sijaan esi-isiemme omaa uskontoa.

      https://karhunkansa.fi/usein-kysytyt-kysymykset/

      • ”Olkaamme itsenäisiä, heittäkkäämme tämä vieras, inha tuontitavara syrjään ja kunnioittakaamme sijaan esi-isiemme omaa uskontoa.”

        Nopealla perehtymisellä Karhunkansan uskomukset eivät ole teistisiä vaan animistisia. Karhunkansan uskomukset eivät välttämättä ole ristiriidassa tieteellisen maailmankuvan kanssa koska eittämättä karhu on elävä olento, joka on animismin perusta. Tässä mielessä ateistikin voisi kuulua Karhunkansaan ja silti olla ateisti.


      • ”Olkaamme itsenäisiä, heittäkkäämme tämä vieras, inha tuontitavara syrjään ja kunnioittakaamme sijaan esi-isiemme omaa uskontoa.”

        Lisäyksenä vielä linkkaamaasi Karhunkansan sivustoon, minulle selvisi, että karhua on sanottu kouvoksi. Minusta Kouvolasta pitäisi tehdä Suomen Karhunkansan hengellinen pääkaupunki, jossa vietettäisiin Kouvon häitä ja hautajaisia. Se olisi melkoinen jumalaton rituaali- ja rajapintakokonaisuus joka osoittaisi, että yhteiskunta pysyy koossa ilman kristinuskoakin.


      • Anonyymi
        The_Raven kirjoitti:

        ”Olkaamme itsenäisiä, heittäkkäämme tämä vieras, inha tuontitavara syrjään ja kunnioittakaamme sijaan esi-isiemme omaa uskontoa.”

        Lisäyksenä vielä linkkaamaasi Karhunkansan sivustoon, minulle selvisi, että karhua on sanottu kouvoksi. Minusta Kouvolasta pitäisi tehdä Suomen Karhunkansan hengellinen pääkaupunki, jossa vietettäisiin Kouvon häitä ja hautajaisia. Se olisi melkoinen jumalaton rituaali- ja rajapintakokonaisuus joka osoittaisi, että yhteiskunta pysyy koossa ilman kristinuskoakin.

        Saameksi guovža.

        https://saamelaisensyklopedia.fi/wiki/Guovža_(karhu).html


      • Anonyymi kirjoitti:

        Saameksi guovža.

        https://saamelaisensyklopedia.fi/wiki/Guovža_(karhu).html

        Kiitos tästä. Olen kiinnostunut luonnonkansojen uskomuksista ja myyteistä, johon nimimerkkinikin viittaa. Guovža on kyllä nimimerkkiainesta ja varasinkin sen jo itselle Suomi24:lla, jos joskus päättäisin vaihtaa nimimerkkiä.


      • Anonyymi
        Guovza kirjoitti:

        Kiitos tästä. Olen kiinnostunut luonnonkansojen uskomuksista ja myyteistä, johon nimimerkkinikin viittaa. Guovža on kyllä nimimerkkiainesta ja varasinkin sen jo itselle Suomi24:lla, jos joskus päättäisin vaihtaa nimimerkkiä.

        Teepä se ja epäilemme sinua heti venäläiseksi.


      • Anonyymi

        Ja vain 2000 vuotta vanha usko sen ajan ilmiö.
        Onhan meilläkin Ylivainio voishan siihen ympärille luoda kultin. Usko on kultti vaikka luterilaisia tai katolisia. Ylemmät määrää eli papisto ja paavi ja kerää rahat. Kultti mikä kultti.


    • Anonyymi

      Mitä synkkää on ateismissa? Kerro!

      Ateistina voi vaikka halailla puita, jos siltä tuntuu, eikä kukaan sano, että se on syntiä ja pakanallista. Ei tietenkään ole pakko halailla puita, mutta ei se kiellettyäkään ole.

    • Anonyymi

      Voi Jeesus sentään. Nautin kesästä satoi tai paistoi enkä pilaa yhtään päivää vieralemalla helvetin tuli saarnoja kuullen. Sama synti periytyy lapsille, älä tee syntiä tai joudut helvettiin ikuiseen tuleen...kuka uskoo tällaiseen soopaan.
      Ei ole helvettiä tai taivasta on kuolema ja se siinä. Se on loppu. Miljardeja ihmisiä kuollut vuosi satojen aikana eikä yksikään ole palannut kertomaan missä kävi.
      Uskovaisten höpöhöpöjä. Pitää uskoa kun kaikki muutkin uskoo siksi lapset uskoo joulupukkiin kun tätit setät ukit mummitkin uskoo.
      Usko jokainen mihin haluat ja anna muiden olla rauhassa. Hanki elämä

    • Anonyymi

      jumalan siunausta on poikansa lennun näköinen 🤣🤣🤣

      • Anonyymi

        ei tule vammaisia kun vanhana kakaroita tekee , jos on uskovainen 🤔


    • Anonyymi

      Ei Niinistö kovin kristitty voi olla koska presidenttinäkin armahti hyvin vähän rikollisia verrattuna muihin.

    • Anonyymi

      Suvipippalot eksyttää!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      127
      1306
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      98
      973
    3. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      934
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      907
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      297
      789
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      95
      748
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      656
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      648
    9. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      140
      589
    10. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      581
    Aihe