Ottakaapas ateistit oppia presidentistä!

Anonyymi-ap

16

206

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
    • Anonyymi

Ja kannattaa muistaa käydä viemässä myös saunatontulle se aamu-puuro!

• Anonyymi
    • Anonyymi

Kristinusko on Lähi-idän paimentolaisheimon myyttisten tarinoiden tuotos, ja vieraana tuotteena miekalla suomalaisille pakoitettu.
      Olkaamme itsenäisiä, heittäkkäämme tämä vieras, inha tuontitavara syrjään ja kunnioittakaamme sijaan esi-isiemme omaa uskontoa.

https://karhunkansa.fi/usein-kysytyt-kysymykset/

• ”Olkaamme itsenäisiä, heittäkkäämme tämä vieras, inha tuontitavara syrjään ja kunnioittakaamme sijaan esi-isiemme omaa uskontoa.”

Nopealla perehtymisellä Karhunkansan uskomukset eivät ole teistisiä vaan animistisia. Karhunkansan uskomukset eivät välttämättä ole ristiriidassa tieteellisen maailmankuvan kanssa koska eittämättä karhu on elävä olento, joka on animismin perusta. Tässä mielessä ateistikin voisi kuulua Karhunkansaan ja silti olla ateisti.

• ”Olkaamme itsenäisiä, heittäkkäämme tämä vieras, inha tuontitavara syrjään ja kunnioittakaamme sijaan esi-isiemme omaa uskontoa.”

Lisäyksenä vielä linkkaamaasi Karhunkansan sivustoon, minulle selvisi, että karhua on sanottu kouvoksi. Minusta Kouvolasta pitäisi tehdä Suomen Karhunkansan hengellinen pääkaupunki, jossa vietettäisiin Kouvon häitä ja hautajaisia. Se olisi melkoinen jumalaton rituaali- ja rajapintakokonaisuus joka osoittaisi, että yhteiskunta pysyy koossa ilman kristinuskoakin.

• Anonyymi
        The_Raven kirjoitti:

”Olkaamme itsenäisiä, heittäkkäämme tämä vieras, inha tuontitavara syrjään ja kunnioittakaamme sijaan esi-isiemme omaa uskontoa.”

Lisäyksenä vielä linkkaamaasi Karhunkansan sivustoon, minulle selvisi, että karhua on sanottu kouvoksi. Minusta Kouvolasta pitäisi tehdä Suomen Karhunkansan hengellinen pääkaupunki, jossa vietettäisiin Kouvon häitä ja hautajaisia. Se olisi melkoinen jumalaton rituaali- ja rajapintakokonaisuus joka osoittaisi, että yhteiskunta pysyy koossa ilman kristinuskoakin.

Saameksi guovža.

https://saamelaisensyklopedia.fi/wiki/Guovža_(karhu).html

• Anonyymi kirjoitti:

Saameksi guovža.

https://saamelaisensyklopedia.fi/wiki/Guovža_(karhu).html

Kiitos tästä. Olen kiinnostunut luonnonkansojen uskomuksista ja myyteistä, johon nimimerkkinikin viittaa. Guovža on kyllä nimimerkkiainesta ja varasinkin sen jo itselle Suomi24:lla, jos joskus päättäisin vaihtaa nimimerkkiä.

• Anonyymi
        Guovza kirjoitti:

Kiitos tästä. Olen kiinnostunut luonnonkansojen uskomuksista ja myyteistä, johon nimimerkkinikin viittaa. Guovža on kyllä nimimerkkiainesta ja varasinkin sen jo itselle Suomi24:lla, jos joskus päättäisin vaihtaa nimimerkkiä.

Teepä se ja epäilemme sinua heti venäläiseksi.

• Anonyymi

Ja vain 2000 vuotta vanha usko sen ajan ilmiö.
        Onhan meilläkin Ylivainio voishan siihen ympärille luoda kultin. Usko on kultti vaikka luterilaisia tai katolisia. Ylemmät määrää eli papisto ja paavi ja kerää rahat. Kultti mikä kultti.

• Anonyymi

Mitä synkkää on ateismissa? Kerro!

Ateistina voi vaikka halailla puita, jos siltä tuntuu, eikä kukaan sano, että se on syntiä ja pakanallista. Ei tietenkään ole pakko halailla puita, mutta ei se kiellettyäkään ole.

• Anonyymi

Voi Jeesus sentään. Nautin kesästä satoi tai paistoi enkä pilaa yhtään päivää vieralemalla helvetin tuli saarnoja kuullen. Sama synti periytyy lapsille, älä tee syntiä tai joudut helvettiin ikuiseen tuleen...kuka uskoo tällaiseen soopaan.
      Ei ole helvettiä tai taivasta on kuolema ja se siinä. Se on loppu. Miljardeja ihmisiä kuollut vuosi satojen aikana eikä yksikään ole palannut kertomaan missä kävi.
      Uskovaisten höpöhöpöjä. Pitää uskoa kun kaikki muutkin uskoo siksi lapset uskoo joulupukkiin kun tätit setät ukit mummitkin uskoo.
      Usko jokainen mihin haluat ja anna muiden olla rauhassa. Hanki elämä

• Anonyymi

jumalan siunausta on poikansa lennun näköinen 🤣🤣🤣

• Anonyymi

ei tule vammaisia kun vanhana kakaroita tekee , jos on uskovainen 🤔

• Anonyymi

Ei Niinistö kovin kristitty voi olla koska presidenttinäkin armahti hyvin vähän rikollisia verrattuna muihin.

• Anonyymi

Suvipippalot eksyttää!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      89
      6052
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      334
      5309
    3. Huono päivä

Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja
      Ikävä
      21
      2686
    4. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      51
      2615
    5. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      84
      1875
    6. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      105
      1697
    7. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      114
      1571
    8. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      18
      1533
    9. seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen

Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa
      Kemijärvi
      124
      1454
    10. Olen ihmetellyt yhtä asiaa

Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm
      Ikävä
      135
      1413
    Aihe