Kovalla uhoamisella lupasivat persut julkaista Tiitisen listan. Samoin uhosivat Amerikan persut julkaisevansa Epsteinin listan. Mutta eipä kumpaakaan listaa näy eikä kuulu? Mistä kiikastaa persut? Löytyikö listoilta sittenkin kotipesän kavereita? Eli tuliko taas Kremlin tyyliin syyteltyä muita siitä, mihin itse on syyllistynyt?
Eikö hävetä persut?
Koska te persut julkaisette Tiitisen ja Epsteinin listat?
7
90
Vastaukset
- Anonyymi
Amerikan persujen pimein päätyhän uskoi palavasti itse keksimäänsä salaliittoteoriaan pizzerioista, joista kaapattiin lapsia raiskattaviksi demokraattien salaisiin bileisiin. Nyt kuitenkin on päivä päivältä selvempää että Amerikan pääpersu itse on tainnut osallistua Epsteinin saaren bileisiin.
Eli tässäkin tapauksessa persut taisivat syyttää muita siitä mihin itse syyllistyivät. Sellainen ilkeämielisten haittalahko persujen lahko on. - Anonyymi
Ei näy listoja, ei. Vaalitemppu se vaan oli.
- Anonyymi
Tiitisen listalta löytyy vain demareita, kommunisteja, salattu sen takia niin kauan.
- Anonyymi
Persuilla on sisäministeriö ja Supo hallussaan. Ei listaa näy eikä kuulu. Epäilys herää.
- Anonyymi
mm. Halonen, Tuomioja, Kiljunen... ovat kaiken takana...
- Anonyymi
Persuilla on sisäministeriö ja Supo hallussaan. Mutta listaa ei näy eikä kuulu? Hmmm. Miksi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Persuilla on sisäministeriö ja Supo hallussaan. Mutta listaa ei näy eikä kuulu? Hmmm. Miksi?
Siksi, että persuilta meni hötöt housuun tässäkin asiassa, kuten aina kun pitäisi kantaa vastuuta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä403027- 722585
- 1742344
Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?352081- 181446
Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411376Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?221373- 131259
- 101254
- 221231