bröööhhhh

..huomenna pidän illanistujaiset.. tai ainakin ehdotan.. me istuttais kellarissa ja kuunneltais musaa, juotais ohrapirtelöö.. saunottais.. pelattais korteilla.. puhuttais huuhaata.. siis niinkuin aina ennenkin mut nyt olis niinku meikäläisen vuoro kutsuu porukka koolle..

siis näin jos joku vaan tulee tänne.. muuten lähden terassille tuopille.... KALLIOOONNN...

17

592

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eijarina

      ja saaviakaan ei tarvi enää hommata tähän hätään, tääl tuli meinaan taivaan täydeltä vettä ja ukkosti oikein kunnolla... Mietintä myssy päähän viel huomisen suhteen.

      • ..voi vähäks aikaa unohtaa.. mutta jos sinilevää tulee niin sit on pakko polskutella sangossa.. hemmetin sinilevä..


      • eijarina
        pervokki kirjoitti:

        ..voi vähäks aikaa unohtaa.. mutta jos sinilevää tulee niin sit on pakko polskutella sangossa.. hemmetin sinilevä..

        lähi järvessä on jo sinilevää, oli eilisessä paikallis lehdessä, et taitaa sen saavin sittenkin joutuu ostamaan.


      • eijarina kirjoitti:

        lähi järvessä on jo sinilevää, oli eilisessä paikallis lehdessä, et taitaa sen saavin sittenkin joutuu ostamaan.

        ..kivempi olis pulahdella järvessä tai meressä.. noh ehdin sentään heittää talviturkkini meressä.. tarkemmin sanoen töölönlahdessa...


      • eijarina
        pervokki kirjoitti:

        ..kivempi olis pulahdella järvessä tai meressä.. noh ehdin sentään heittää talviturkkini meressä.. tarkemmin sanoen töölönlahdessa...

        se lehti meinaan kun mun piti just mennä kuutamo uinnille ja sit sanotaan et on jo sinilevää, on se niin väärin, jäi sekin nautinto kokematta niinku moni muukin.


      • eijarina kirjoitti:

        se lehti meinaan kun mun piti just mennä kuutamo uinnille ja sit sanotaan et on jo sinilevää, on se niin väärin, jäi sekin nautinto kokematta niinku moni muukin.

        ..onneksi lehti varoitti.. mieti jos olisit nielaissut sinilevää.. olisit voinut muuttuu siniseks niinkuin smurffit..


      • eijarina
        pervokki kirjoitti:

        ..onneksi lehti varoitti.. mieti jos olisit nielaissut sinilevää.. olisit voinut muuttuu siniseks niinkuin smurffit..

        mua on ennenkin verrattu smurffiin en kyl oo sininen mut melkein yhtä pitkä kun leveekin eli paatintappi mikä paatintappi.


      • eijarina kirjoitti:

        mua on ennenkin verrattu smurffiin en kyl oo sininen mut melkein yhtä pitkä kun leveekin eli paatintappi mikä paatintappi.

        ..hyvä ettet oo sininen.. vai että paatintappi?


      • eijarina
        pervokki kirjoitti:

        ..hyvä ettet oo sininen.. vai että paatintappi?

        en muiden mielestä. Eiks naiset aina valita ulkonäköönsä? Mä oon ottanu muista oppia.


      • eijarina kirjoitti:

        en muiden mielestä. Eiks naiset aina valita ulkonäköönsä? Mä oon ottanu muista oppia.

        ..nuo naaraat tuntuvat valittavan..


      • eijarina
        pervokki kirjoitti:

        ..nuo naaraat tuntuvat valittavan..

        se miehiltäkin, olen antanut kertoa itselleni.


      • eijarina kirjoitti:

        se miehiltäkin, olen antanut kertoa itselleni.

        ...hemmetti mikä läävämato kurkista taas peilistä ku menin aamulla veskiin..


      • eijarina
        pervokki kirjoitti:

        ...hemmetti mikä läävämato kurkista taas peilistä ku menin aamulla veskiin..

        ja sit jos ei oikein ota... niin se on jo itsarin paikka liki hirttoköyttä ja lähimpää oksaa haetaan vaiks vika on yleensä promilleissa...


      • eijarina kirjoitti:

        ja sit jos ei oikein ota... niin se on jo itsarin paikka liki hirttoköyttä ja lähimpää oksaa haetaan vaiks vika on yleensä promilleissa...

        ..luo harhaisen olotilan.. elä anna viinan puhuu..


      • eijarina
        pervokki kirjoitti:

        ..luo harhaisen olotilan.. elä anna viinan puhuu..

        ei sais antaa viinan puhua, ainakaan niin usein, sitä tulee sanottua niinpaljon sellasta mitä sit kadutaan jälkeen päin.


      • eijarina kirjoitti:

        ei sais antaa viinan puhua, ainakaan niin usein, sitä tulee sanottua niinpaljon sellasta mitä sit kadutaan jälkeen päin.

        ..voipi olla.. sellasta on kyllä sattunut..

        hmm kohta alkaakin dharma ja greg.. sit pitäis maalata.. sit tulee simpsonit ja sit pitäis taas maalata.. juup..paras lopettaa tähän tää huuhailu tällä erää.. moikka..


      • eijarina
        pervokki kirjoitti:

        ..voipi olla.. sellasta on kyllä sattunut..

        hmm kohta alkaakin dharma ja greg.. sit pitäis maalata.. sit tulee simpsonit ja sit pitäis taas maalata.. juup..paras lopettaa tähän tää huuhailu tällä erää.. moikka..

        Hyvää illan jatkoa.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      68
      1919
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      126
      1381
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      132
      1333
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1064
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      927
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      348
      868
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      754
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      694
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      654
    Aihe