..huomenna pidän illanistujaiset.. tai ainakin ehdotan.. me istuttais kellarissa ja kuunneltais musaa, juotais ohrapirtelöö.. saunottais.. pelattais korteilla.. puhuttais huuhaata.. siis niinkuin aina ennenkin mut nyt olis niinku meikäläisen vuoro kutsuu porukka koolle..
siis näin jos joku vaan tulee tänne.. muuten lähden terassille tuopille.... KALLIOOONNN...
bröööhhhh
17
573
Vastaukset
- eijarina
ja saaviakaan ei tarvi enää hommata tähän hätään, tääl tuli meinaan taivaan täydeltä vettä ja ukkosti oikein kunnolla... Mietintä myssy päähän viel huomisen suhteen.
..voi vähäks aikaa unohtaa.. mutta jos sinilevää tulee niin sit on pakko polskutella sangossa.. hemmetin sinilevä..
- eijarina
pervokki kirjoitti:
..voi vähäks aikaa unohtaa.. mutta jos sinilevää tulee niin sit on pakko polskutella sangossa.. hemmetin sinilevä..
lähi järvessä on jo sinilevää, oli eilisessä paikallis lehdessä, et taitaa sen saavin sittenkin joutuu ostamaan.
eijarina kirjoitti:
lähi järvessä on jo sinilevää, oli eilisessä paikallis lehdessä, et taitaa sen saavin sittenkin joutuu ostamaan.
..kivempi olis pulahdella järvessä tai meressä.. noh ehdin sentään heittää talviturkkini meressä.. tarkemmin sanoen töölönlahdessa...
- eijarina
pervokki kirjoitti:
..kivempi olis pulahdella järvessä tai meressä.. noh ehdin sentään heittää talviturkkini meressä.. tarkemmin sanoen töölönlahdessa...
se lehti meinaan kun mun piti just mennä kuutamo uinnille ja sit sanotaan et on jo sinilevää, on se niin väärin, jäi sekin nautinto kokematta niinku moni muukin.
eijarina kirjoitti:
se lehti meinaan kun mun piti just mennä kuutamo uinnille ja sit sanotaan et on jo sinilevää, on se niin väärin, jäi sekin nautinto kokematta niinku moni muukin.
..onneksi lehti varoitti.. mieti jos olisit nielaissut sinilevää.. olisit voinut muuttuu siniseks niinkuin smurffit..
- eijarina
pervokki kirjoitti:
..onneksi lehti varoitti.. mieti jos olisit nielaissut sinilevää.. olisit voinut muuttuu siniseks niinkuin smurffit..
mua on ennenkin verrattu smurffiin en kyl oo sininen mut melkein yhtä pitkä kun leveekin eli paatintappi mikä paatintappi.
eijarina kirjoitti:
mua on ennenkin verrattu smurffiin en kyl oo sininen mut melkein yhtä pitkä kun leveekin eli paatintappi mikä paatintappi.
..hyvä ettet oo sininen.. vai että paatintappi?
- eijarina
pervokki kirjoitti:
..hyvä ettet oo sininen.. vai että paatintappi?
en muiden mielestä. Eiks naiset aina valita ulkonäköönsä? Mä oon ottanu muista oppia.
eijarina kirjoitti:
en muiden mielestä. Eiks naiset aina valita ulkonäköönsä? Mä oon ottanu muista oppia.
..nuo naaraat tuntuvat valittavan..
- eijarina
pervokki kirjoitti:
..nuo naaraat tuntuvat valittavan..
se miehiltäkin, olen antanut kertoa itselleni.
eijarina kirjoitti:
se miehiltäkin, olen antanut kertoa itselleni.
...hemmetti mikä läävämato kurkista taas peilistä ku menin aamulla veskiin..
- eijarina
pervokki kirjoitti:
...hemmetti mikä läävämato kurkista taas peilistä ku menin aamulla veskiin..
ja sit jos ei oikein ota... niin se on jo itsarin paikka liki hirttoköyttä ja lähimpää oksaa haetaan vaiks vika on yleensä promilleissa...
eijarina kirjoitti:
ja sit jos ei oikein ota... niin se on jo itsarin paikka liki hirttoköyttä ja lähimpää oksaa haetaan vaiks vika on yleensä promilleissa...
..luo harhaisen olotilan.. elä anna viinan puhuu..
- eijarina
pervokki kirjoitti:
..luo harhaisen olotilan.. elä anna viinan puhuu..
ei sais antaa viinan puhua, ainakaan niin usein, sitä tulee sanottua niinpaljon sellasta mitä sit kadutaan jälkeen päin.
eijarina kirjoitti:
ei sais antaa viinan puhua, ainakaan niin usein, sitä tulee sanottua niinpaljon sellasta mitä sit kadutaan jälkeen päin.
..voipi olla.. sellasta on kyllä sattunut..
hmm kohta alkaakin dharma ja greg.. sit pitäis maalata.. sit tulee simpsonit ja sit pitäis taas maalata.. juup..paras lopettaa tähän tää huuhailu tällä erää.. moikka..- eijarina
pervokki kirjoitti:
..voipi olla.. sellasta on kyllä sattunut..
hmm kohta alkaakin dharma ja greg.. sit pitäis maalata.. sit tulee simpsonit ja sit pitäis taas maalata.. juup..paras lopettaa tähän tää huuhailu tällä erää.. moikka..Hyvää illan jatkoa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Paskakaivo Kuhmo
Moniko teki uuden saostuskaivon, joka erittelee paskan ja nesteet imeytyskenttineen maassa taloissa. Kaikkien talojen pi674232Uskotko yliluonnolliseen?
Mitä jos tämä ns. kaivattusi on loitsunut sinut? Olettekos sitä ajatelleet, niinpä. Ette todellakaan. :D883815- 473323
Mitä kuuluu?
Toivottavasti sulla oli hyvä päivä tänään. Täällä on taas ollut niin negatiivista juttua. Oli pakko tulla sanomaan sinul192608Keilahalli
Onneksi rakennettiin aikoinaan se keilahalli, se pelastaa eläinpuistoyhtiöiden sekä koko Ähtärin kaupungin talouden!232469Uskallatko katsoa pitkään silmiin
kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa562313- 482145
- 471828
- 361780
- 301606