Nimimerkki: Krevokki
Olen itse kuolemaani asti murheellinen tästä asiasta:
Niin kreationistit kuin evolutionistit kieltävät VIELÄKIN toistensa TIEDOSSA juuri sen, missä SE "vastapuolensa" oli oikeassa! Miksi paholainen ja sen väärä profeetta VIELÄKIN ONNISTUU eksyttämään niin uskovaisia kuin evolutionisteja?
Luoja henkenä sisäisesti aiheuttaa eliöissä mutaatiopainetta, ja lisäksi on olemassa aiempien maailmankaikkeuksien olentoja, joiden ruumiin ulkonäöstä meillä ei juuri nyt ole tarkempaa havaintoa ja tietoa?! Tuon em. evolutionistit tavallisesti kieltävät tai eivät jaksa miettiä millä tavoin juurikin HENKI päättää jokaisessa olennossa, millaiset mutaatiot SUKUSOLUT saavat...
Kuitenkin myös kreationistit ovat väärässä, jos yrittävät ajoittaa koko galaksimme tai vain planeettamme alun ja luomisen esim. 6025 vuotta sitten tapahtuneeksi asiaksi. Sellaiset eivät tietääkseni ole oppineet koskaan edes tavallista FYSIIKKAA; jos noin uskaltavat väittää, ja pistävät SENKIN sitten seurakunnissaan mukamas jopa USKOVAISUUDEN vaatimukseksi! Ei valhetta saa pistää uskovaisuuden vaatimukseksi, koska varsinkin Jeesuksen Kristuksen omaksi Messiaaksi ja Mestarikseen valinneet, saavat ja heidän täytyy etsiä totuus kaikesta selville!
Miksi näin - miksi näin?!
10
146
Vastaukset
- Anonyymi
"Miksi paholainen ja sen väärä profeetta VIELÄKIN ONNISTUU eksyttämään niin uskovaisia kuin evolutionisteja?"
---------
Evoluutio ei kuulu mihinkään ismiin.
Sen olemassa olo on materialistisesti todistettu.
Henkiolentoja ei ole koskaan todistettu.- Anonyymi
"Henkiolentoja ei ole koskaan todistettu. Mitä Helvettiä? Etkö tajua, että nyt tuo sinun lauseesi henki, kieltää olevansa henkiolento? Mitä järkeä siinä on? Katso selitys jostakin kirjasta, mitä HENKI tarkoittaa, ennen kuin väität tuollaista?! Jos et sitä, tee, niin et kyllä saa edes järjellisen ihmisen mainetta! Etkö ymmärrä kieltäväsi ymmärtäväsi TÄYSIN edes koko sanan HENKI merkitystä?
- Anonyymi
Vain otettu lääke auttaa.
- Anonyymi
Tuohon tautiin ei lääkkeetkään auta. Ehkä mahtikänni? Jos vaikka herättyään tajuaisi olleensa sekaisin päästä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuohon tautiin ei lääkkeetkään auta. Ehkä mahtikänni? Jos vaikka herättyään tajuaisi olleensa sekaisin päästä.
"Sekaisin päästä"?
"Kun sokea taluttaa sokeaa, siinä molemmat kuoppaan putoavat".(Jeesus)
Mutta jos luulet minun olevani sekaisin - tämän asian selittämisessä - niin vertaillaan nyt sitten vaikka kännimääriämme, uskoisin itse olleeni kauemmin ja enemmän selvin päin kuin SINÄ?! Olettekohan siis itse vielä edes opiskelleet - tuota sanan HENKI - merkitystä? Se on aivan 100% varmasti synonyymi selitykselle: "INFORMAATION TUOTATMINEN ITSE"! Jos joku wikipedia väittää jotakin muuta, niin ainakin kristityn tieto on saattanut jäädä niiltä tietoilijoilta tietämättä?! Henki on triviaalisti liittynyt biologisesti maailman selityksissä vain keuhkojen ilmaan, mutta se sana siis tarkoittaamyös ajattelun ja puheen ymmärtämistä, kun muistamme miten Jeesus sen sanan määritti. Ei "henki"- sana ole ainoa sana, jolla on useita merkityksiä.
Jos kännissä paljastui joku sellainen asia, jonka itse sait pääteltyä ja kopioitua havaintona ittelles, kännistäkin on joskus ollut hyötyäkin, muutakin kuin ne hetken fiilikset, tai joku omituinen harha, kännissä havaittuna ja suoritettuna.. Jos aiotte ottaa taas uuden kännin, niin älkää yksin sitä tehkö, olen sitä kokeillut muutamankin kerran eläessäni, ja lopputulos ei ollut aina kovin kiva... No, nyt valehtelematta viimoisesta oluestanikin taitaa olla ittelläni yli puoli vuotta? "Viina on rähinävettä, viinistä tulee irstas meno, ja olut sopii vain onnettomille!"
- Anonyymi
Ok, mutta milloinkahan TE kyllästytte olemaan henkisesti petoja? Vihje: Ne eivät ole ihmisen henkiä - loppupeleissä lainkaan. "Peto" -henki- pilkkaa langenneena ollessaan ihan ketä sattuu... Paavali olisi voinut sanoa jopa niin vaikeasti: "Annetaan teidät saatanan valtaan, että ymmärtäisitte olla pilkkaamatta Jumalan Henkeä". Minun tapauksessani sillä ei ole väliä, voisin kuitenkin joskus kertoa seikkaperäisestikin - miksi ei ole...
- Anonyymi
Jeesus sanoi henkisellä lauseellaan Getsemanessa: "Sanat jotka olen puhunut teille - ovat henki ja elämä!" Kuitenkin on vain kahdenlaisia henkiä, Valheen ja Totuuden henget. Valhe ei tietenkään osu totuuteen eikä ole tarkka vastaus, koskaan, se on aina joku mahdoton asia tai kovaa pilailua, mutta vääränä ollessaan, joku uskoo valheen, ja jää sitä noudattamaan - ikään kuin se olisi totta! Ei pahuuden tarkoitettu koskaan olemaan edes totta?! Mutts silti on ollut, koska MAAILMA on väärässä, Se on myös valhetta, jos kiellätte totuuden...
Johannes, Jeesuksen "rakkain "opetuslapsi, kirjoitti ilmestyskirjan luvussa 20i, että "Valehtelijat joutuvat Tulisen Järveen!" EI riitä edes narttuna syntyminen, siitä pelastamaan, koska jos nainenkin helposti ymmärtää, mitä sana TOTUUS tarkoittaa, ja silti jää vain valeämmäksi, miehiään eksyttämään, on Helvetti senkin muijan asuinsija, vaikka olisi kuinka "syntisen" nätti päältäpäin?! "Moni kakku päältä kaunis!"- Anonyymi
"Anonyymi
2025-07-09 14:33:37
Jeesus sanoi henkisellä lauseellaan Getsemanessa: "Sanat jotka olen puhunut teille - ovat henki ja elämä!" Kuitenkin on vain kahdenlaisia henkiä, Valheen ja Totuuden henget. Valhe ei tietenkään osu totuuteen eikä ole tarkka vastaus,"
<<<<<<<<<<<
Itse asiassa.
yeesus ei ole koskaan sanonut mitään.
Kaikki sen Lauseet ovat ihmisten kirjoittamia.
Kumotkaa lauseeni?
Sitä ei tosin kukaan tule koskaan tekemään.
- Anonyymi
Valheen henki ei ole tietenkään aina paha henki, silloin kun kaikki tietävät informaatiossa, miksi jonkun pilailu tai huono ja hassahtanut teoria ei ole totta... Jos kaikki sen tietävät, valhe on aina yhtä tärkeää informaatiossa kuin totuus - tietokoneessa esim. tavallinen NOT -piiri, on teoriassa äärettömän arvokas, kuten ihmiselle kieltäminen puheessa, se on arvokas tieto, kun ei saa suorittaa sitä, mikä on valhetta itselleen ja periaatteelleen edes...Mutta jos kaikki olisi totta - informaatiossa kaikilla, ei olisi käsitteitä totuus ja valhe lainkaan, mutta ne ovat molemmat tarpeellisia, koska erehtymiset johtuu valheesta ja riittämättömistä havainnoista ja tiedoista, ja siksi jokaisen ensimmäinen arvaus, selittäessään jotakin, ei ole aina TÄYSIN tosi, jos asiaa katsoo vaikka eri näkökulmasta- ja lopputulos on juuri päinvastoin, siinä miten katsovat asiaa?! Valhetta on siis sekin, jos syyttää jotakuta valheesta, mutta ei ymmärrä juuri sitä näkökulmaa, mikä oli toiselle täysin totta...
- Anonyymi
Ei näin noin pois päin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k522316Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖271304Aavistatko että moni tietää
Vai ollaanko hyvin vedätetty pokerinaamalla. No kun vähiten odotat niin yllätämme sinut871086Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt551022Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me163975Yritin saada
Vastauksia mutta et voinut olla rehellinen ja kaiken kannoin yksin. Halusin kovasti ymmärtää mutta en voi enää ymmärtää.11934- 68893
vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos22843Kronikat..
Mikä hele… on tää yks kronikat mikä suoltaa facessa kaikkea julkaisua ja AINA samoista firmoista imatralla??? Eikö ne mu10833- 74815