Tiede todistaa Jumalan

Anonyymi-ap

Ateistit eivät vain rohkene tutkia asioita tieteellisesti. Luominen.fi sivusto on täynnä tieteellisiä artikkeleita, joissa todistetaan Raamatun olevan totta. Luoja on.

22

106

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

Se että hihhulien valehtelu sivulla valehdellaan ei ole tiedettä vaan pelkästään hihhulien valehtelua.

• Anonyymi
        UUSI

Maalaisjärki sanoo, mitään ei synny tyhjästä, mitä on luotu!!!

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Miksei se teidän maalaisjärki sano, ettei mielikuvituskaverit loihdi tyhjästä yhtään mitään :O

• Anonyymi
      UUSI

No tuliko se Jeesukseksi mainittu takaisin Maan päälle vielä osan kuulijoistaan eläessä, kuten vannotti tekevänsä?
      Ei tullut.
      Hupatusukko mikä hupatusukko.

• Anonyymi
        UUSI

Tulee takaisin, mutta sen aika ei ole vielä, näin toteaa myös Raamattu!

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ei tule. Raamattu on kakkaa!

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta, mutta, mutta - kun kysymys on siitä, että se Jeesukseksi mainittu lupasi tulla takaisin pian, vieläpä niin pian, jotta osa tuon puheen kuulijoista eläisi hänen tullessaan.
        Ei tullut, huiputti.
        Semmosia ne ovat lupaukset näillä jumalilla.

• Anonyymi
        UUSI

Ehkä sinun pitäisi lukea Raamattua tarkemmin Mat.24: 34- 36.. Näitä ennen Jeesus kuvaa tapahtumia, jotka ennakoivat Jeesuksen tuloa noutamaan valittunsa, Se sukupolvi, joka näkee nämä ennakoivat tapahtumat ei kuole, ennen Jeesuksen tuloa tempaamaan omansa kotiinsa. Vielä ei ihmiskunta ole nähnyt näitä voimallisia tapahtumia. Jeesus sanoo myös, ettei myöskään Poika tiedä milloin, vain Isä tietää.

• Anonyymi
      UUSI

Jumala on potaskaa. Vai mitä Jumala?
      Ei vastausta. Vaikeneminen on myöntämisen merkki.

• Anonyymi
        UUSI

Jumala ei tunne idiootteja!
        Saatana haluaa tuntea sinut, siksi olet se mikä olet!

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Saatana sulla on housuissas tollo!

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Herra Sebaot loi saatanaksi myöhemmin muuttuneen arkkienkeli Luciferin, vaikka kaikkitietävänä tiesi tästä tulevan vastustajansa.
        Vastuu on siis yksin Herra Sebaotin.

• Anonyymi
      UUSI

Totta.
      Tiede todistaa jumalan yksinkertaisten ihmisten mielikuvitusystäväksi.

• UUSI

Funktionaalinen magneettikuvaus tosiaan todistaa, että Jumala löytyy uskovaisten aivoista mielihyväalueelta. Samalta alueelta, joka aiheuttaa päihderiippuvuutta, peliriippuvuutta, seksiriippuvuutta ja saa aikaan musiikin aiheuttamia hyvän olon tunteita.

• Anonyymi
        UUSI

Ateistista huuhaata!

• Anonyymi
        UUSI

Joillakin uskovaisilla Jumala löytyy myös hajuaistimusalueelta etenkin pierun hajun mielihyväareenalta.

• Anonyymi
      UUSI

Totta haastat!

• Anonyymi
        UUSI

Itse asiassa EN sanonut avauksessani mitään siis "haastat" , edes inahtanut?
        - Kuuletko usein ääniä joita muut eivät kuule, tekeekö usko Jesukseen sinut onnettomaksi tai har-hai-seksi?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Itse asiassa EN sanonut avauksessani mitään siis "haastat" , edes inahtanut?
        - Kuuletko usein ääniä joita muut eivät kuule, tekeekö usko Jesukseen sinut onnettomaksi tai har-hai-seksi?

sanoin vaan haastaville äänille päissäni etä "mee vittuu", kun ei sanonut mitään!
        Ei kuulunut mitään, löi luurin korvaan.

Tulee äänet Jumalan läpi estolääkkeistä huolimatta.
        sama tyyppi. En vastannut kumpaankaan.

• Anonyymi
      UUSI

Katsoin äskettäin Luominen ry Youtube-kanavalta Raamattu &Tiede 2 osan jossa Tomi aalto kertoi että on kutsuttu ateisteja keskuselemaan mutta he ovat aina kieltäytyneet ja ihmeelliseltä Aallon tutkimus vaikutti. Kertoi ettei ateisteilla ole perusteluja tutkimukselle ja kieltämättä maallikolle aihe on vaikea. https://youtu.be/QQ9mnVuaLro

• UUSI

"Tomi aalto kertoi että on kutsuttu ateisteja keskuselemaan mutta he ovat aina kieltäytyneet..."

Miksi kukaan alentuisi keskustelemaan tuollaisen megalomaanisen ja harhaisen valehtelijan kanssa? Esimerkki herra Aallon näytöistä kreationismipalstalla:

RoTin kommentti minun avauksestani: "Aloitus on niin täynnä asiavirheitä, että sitä ei voi ottaa vakavasti."

Gemini AI:n vastaus kysymykseen onko aloituksen teksti totta: "Kyllä, antamasi teksti pitää paikkansa."

https://keskustelu.suomi24.fi/t/19005698/evoluutio-todistuu-ilman-yhtaan-ainoaa-fossiilia

Jo tuo avaus pyyhkii lattiat RoT:lla ja kreationismilla, todistaa evoluution todeksi ja kreationismin pelkäksi harhaiseksi valheeksi.

• Anonyymi
      UUSI

> Kuka loi Jumalan

oikein hyvä kommentti avauseeni, PH
      Pahalla Hielle haisevat evankelistat, perustelkaapäst ämä!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      39
      5238
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      85
      3742
    3. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      48
      3145
    4. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      62
      3035
    5. Suuri tulipalo

Missä mikä palaa?
      Kiuruvesi
      11
      3025
    6. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      56
      2383
    7. Miksi haluat pitää estettynä mutta täällä puhut?

Eikö olisi parempi puhua ihan kasvotusten?
      Ikävä
      41
      1868
    8. Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?

Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai
      Sinkut
      145
      1838
    9. Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!

Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      1815
    10. Mies! Lupaatko

enskerral kertoo mis mennään..? :D <3
      Ikävä
      18
      1741
    Aihe