Piispojen pitäisi valvoa puhdasoppisuutta minkä sisällön kirkolliskokous tarkentaa. Jos piispat eivät näin tee ja kirkkoherrat heitä tukevat ei mitään tapahdu. Kirkolliskokouksen pitäisikin aloitteen pohjalta saada äänestää piispan erottamisesta virastaan. Tämä ratkaisisi esim kiistan samaa sukupuolta olevien avioliittoon vihkimisestä kirkolliskokouksen kannan mukaiseksi.
Kirkon hallinnossa valuvika
10
76
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Vaihda Ortodoksikirkkoon
- AnonyymiUUSI
El vaan papeissa ja piispoissa. He ovat eksyttäjiä.
Ai sinä meinaat että vähemmistö pappeja voisi erottaa piispoja? Etkö ollenkaan muista, että syy siihen miksi kirkon homovihkimiset eivät menneet läpi oli määräennemmistö-vaatimus. Tälläiseen päätökseen vaaditaan 3/4 enemmistö.
Kirkolliskokouksen enemmistö olisi ollut valmis vihkimään homoja. Asian puolesta äänesti 62 ja 40 vastaan. Kuusi edustajaa äänesti tyhjää. Muutokseen olisi tarvittu 77 edustajan eli kolmen neljäsosan edustajista tuki.
Joten miten olisi jos vähän miettisit taas uudestaan mitä kirjoitat, kun menee ihan metsään tuo sinun "ehdotus". Kirkkolliskokous ei tosiakaan ryhdy erottamaa piispoja, koska sillä ei riitä siihen enemmistöä.- AnonyymiUUSI
Teit taas Räsäsestä aloituksen Anona
Vaikutat olevan todella sairas. - AnonyymiUUSI
Mutta kun vaaditaan 3/4 enemmistö!
Ymmärrätkö? Anonyymi kirjoitti:
Teit taas Räsäsestä aloituksen Anona
Vaikutat olevan todella sairas.Kuule kun ei ole tapana tehdä aloituksia anona. Mutta tätähän sinä et usko, vaan väität kivenkovaan että kyseessä on minun aloitus. Vaan kun ei ole. Koeta nyt vain elää sen asian kanssa jotekin....
- AnonyymiUUSI
Mistänäitäoikeintulee kirjoitti:
Kuule kun ei ole tapana tehdä aloituksia anona. Mutta tätähän sinä et usko, vaan väität kivenkovaan että kyseessä on minun aloitus. Vaan kun ei ole. Koeta nyt vain elää sen asian kanssa jotekin....
Kuule kun säännöt on säännöt, ulise mitä uliset!
- AnonyymiUUSI
Maniasi riehuu taas.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Maniasi riehuu taas.
On se pipi …
- AnonyymiUUSI
ArtoTTT
Kun katto oli niin korkealla ja seinät leveällä, että harhaopitkin mahtuu tekemään pesän, niin nyt ei muuta enää olekaan...
Kävikö tässä näin?
https://www.youtube.com/watch?v=ZkvvUteno9c
(Aki Sirkessalo, naispaholainen) Annoin pikkusormen se vei koko käden...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k395278- 853772
- 503180
- 113055
- 623045
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t562393Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?
Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai1481892- 411878
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….101835- 181751