Autoja pilvin pimein liikkeellä.
Ensi vuonna verotus nousee. Saa nähä moniko lopettaa autoilun siinä kohtaa.
Toistaiseksi vielä matkailuautoilu näyttää olevan hyvin suosittua.
13
268
Vastaukset
- Anonyymi
Ei monikaan.
- Anonyymi
Minulla tarkoitus myydä matkailuauto pois ja ostan pakun johon nakkaan kyytiin sängyn, jonkinlaisen kaapin vaatteille ja retkikeittimen yms mitä nyt tarvitsee...nestekaasujääkaapi tietysti.
- Anonyymi
Laita pyörä ja hommaa teltta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Laita pyörä ja hommaa teltta
Ei kulje vatsa sillä.
- Anonyymi
Näistä luvuista en ala kiistelemään ,kun eivät ole omasta hatusta vedettyjä.Laskin vain tämän arvon mukaan ,kuinka paljon joudun masamaan enemmän veroa kokonauspainon mukaan ,mitä vero olisi co2.den mukaan.
- Anonyymi
Ei vaikuta mitenkään. Meillä ja varmaan lähes kaikilla muillakin matkailuauto poistetaan liikennekäytöstä aina, kun sille ei ole käyttöä. Meillä autolle on käyttöä ympäri vuoden, mutta liikennekäytössä auto on 2 - enintään 3 kk vuodessa.
- Anonyymi
On huomattu..
Tuossa lähellä esim. Yksi sadan tonnin iso matkailuauto seisonut vuoden päivät samolla sijoillaan..
Nämähän on vain koristeena ja viestitään naapureille varakkuudestaan.
Itse ajelen ympäri vuoden.
- Anonyymi
Eikös sen veron saa maksettua edelleen rahalla?
- Anonyymi
Jaa, niinhän se on. Eli hallitus voisi nostaa valtionverotusta 50% huoletta koska verot voi maksaa edelleen rahana.
Myös tupakka ja alkoholi vetoa voi nostaa, alv veroa voi nostaa, polttoaineveroa..henkilöautoihin lisävero tehojen mukaan. 10 euroa jokaiselta kilowatilta.
Omakotitalo veron voisi asettaa, kaikista polttomoottorista vero eli myös ruohonleikkurit verolle koska verot voi maksaa rahalla.
- Anonyymi
Kuka noita laskee.
Jos kommari huojuu tiellä niin
ajan päälle.
Viikon hyvä teko. - Anonyymi
Kateusveroa unohtamatta.
- Anonyymi
Kyllä täytyy hyväksyä asuntoauto veron korotus, mutta vaatia samalla verolle pantavaksi moottoripyörät ja veneet. Veroherra hieroo karvaisia käsiään, kun hallintoalamaiset kivittää toinen toisiaan.
- Anonyymi
Se on vain mitättömän pieni kulu muiden joukkoon.
Ei vaikuta mihinkään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its4068902Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1743348- 191830
- 771166
- 761078
- 271065
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta641021Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss791005- 55983
- 65930