25.5.2025 ollut viimeksi taivaan ja maan väliltä ihmeteltävässä radioohjelmassa. Missä Leo on nyt?
Missä Leo Meller on?
16
229
Vastaukset
- Anonyymi
Voideltu on vetäytynyt julkisuudesta. Suuri profeetallinen ääni ja huomattava julistaja on vaiennut.
- Anonyymi
voideltu tarkoittaa kristusta. tarkkuutta näihin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näille meller on kristus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voideltu tarkoittaa 1. kuningasta, 2. ylipappia tai 3. profeettaa. Kaikki nämä asetettiin muinoin virkoihinsa voitelemalla pää oliiviöljyllä. Eikä tässä vielä kaikki: UT sanoo uskovaisista: KAIKILLA teillä on voitelu. Meller on lähinnä voideltu profeetta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näille meller on kristus.
Nii. Huijareita kumpikin.
- Anonyymi
1Kor.11:18 Sillä ensin, kuin te seurakuntaan tulette, minä kuulen eripuraisuudet olevan seassanne; jonka minä myös puolittain uskon. Biblia (1776) 1Kor:1:10-12
>>Voideltu on vetäytynyt julkisuudesta. Suuri profeetallinen ääni ja huomattava julistaja on vaiennut.>>
Toivottavasti iäksi.
Oli huvittavaa kuunnella kun pohdiskeli aikoinaan että John MacCain nousee presidentiksi, sitten Jumala tappaa Mac Cainin ja Sarah Palinista tulee presidentti ja sitten Yhdysvalloista tulee kristillinen teokratia.
Ihan näin ei käynyt.- Anonyymi
Ps.139:8 Jos minä astuisin ylös taivaasen, niin sinä siellä ole: jos minä vuoteeni helvetissä rakentaisin, katso, sinä myös siellä olet. Biblia (1776) Job.26:6. Aam.9:2
- Anonyymi
olisikohan israelissa.
- Anonyymi
Tuskin Venäjällä kuitenkaan tai saastepilvessä ylöstempauksen epäonnistuttua, joka on mahdottomuus. Ylöstempaus ei ole vielä tapahtunut ja Leo on varmaan ulkomailla kiertelemässä, mutta missä niin siitä vain harvat tietävät. Jokunen vuosi sitten ajeli autolla Euroopassa.
https://www.youtube.com/watch?v=1QYO-R0CMII&list=RD1QYO-R0CMII&start_radio=1
- Anonyymi
On jo temmattu epäilen, olisko juuttunut saastepilveen.
Kaikki on mahtollista - Anonyymi
Kuluttamassa hengellisellä pyramidi/Ponzihuijauksella ansaitsemiaan rahojaan. Tajuaa varmaan, ettei saa niitä hautaan mukaansa, joten ukolla pitää kiirettä ennen kuin noutaja tulee.
- Anonyymi
saat vastata sanomisestasi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
saat vastata sanomisestasi.
Leo Meller on varas. Toivottavasti on jo kuollut.
- AnonyymiUUSI
Olisiko eläkkeellä tai vanhuuden heikko peräti?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2053181Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2391610Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus951472- 921379
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461334Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1561246Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121178Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze1231009Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89922Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.44803