Minulla ei ole linkata uutista, mutta kuulin automatkalla radiosta, että Asevelvollisuuslakia oltaisiin muuttamassa. Tarkoituksena on helpottaa asevelvollisuuden jatkamista sukupuolenvaihdoksen jälkeen. Naisten vapaaehtoista asepalvelusta suorittava voi jatkaa suoraan asevelvollisena miehenä ilman, että palvelus pitäisi keskeyttää. Vastaavasti mies voi jatkaa suoraan varusmiespalvelusta naisten vapaaehtoisena asepalveluksena kun hän vaihtaa sukupuoltaan.
Mitä mieltä palstan Jeesuspöristelijät on asiasta? Mitä jos ryhmän mies vaihtuukin naiseksi tai toisin päin? Pitääkö keskeyttää palvelus ja ohjata eheytyshoitoon? Vai onko intti kokonaan käymättä mielenterveysongelmien vuoksi eikä ole lainkaan mielipidettä? No, ainakin minä ja Aijalon ollaan käyty intti. Minä everstiluutnantti Aijalon sissiluutnantti.
Minusta tämä on hieno asia. Ainoa ratkaiseva tekijä on ihmisen oma tahto, maanpuolustustahto, eikä siinä ole sukupuolella tai muiden mielipiteillä mitään väliä.
Sukupuolen vaihtaminen helpommaksi armeijassa
3
183
Vastaukset 3
- Anonyymi
Kauheeta on . Kantsii syntyä semmoseks olioks , joka ite pystyy vaihtamaan sukupuolta . Kirottuu on syntyy ihmiseksi.
- Anonyymi
minä en transujen puolesta kuole 🤣
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761530
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.98740En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58725Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203588- 48536
- 126536
- 37526
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50518Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15500- 25483