maailmaan jossa oli vielä edes joku järki tallella ja ajatus takana. Sain myös suunnatonta iloa erään henkilön näkemisestä.
Saisipa sitä palata ajassa taaksepäin
46
1323
Vastaukset
- Anonyymi
Hän ei halua sua.
- Anonyymi
Kukaan ei halua sua.
- Anonyymi
Ennen sai kun olin, nykyään muut tuulet puhaltaa.
- Anonyymi
Tuohon mekin Rumat Turjakkeet pyrimmä.
Meillä on niin hyvä suhde, että minä Rumana Turjake Ämmänä kysyn telepatian avulla Rumalta Turjake Äijältä.
Hän vastaa minulle KYLLÄ aina, koska HILJAISUUS ON MYÖNTÄVÄISYYDEN merkki.
Minusta tuntuu, että Ruma Turjake Äijäni on sitä mieltä, että se mikä tekee minut onnelliseksi tekee hänet myös onnelliseksi, koska hän on lopettanut turhan veivailun mitä hän teki.
Ehkä nämä muutaman päivän erillään olot tekee meille hyvää niin ehtii miettimään, että haluaako oikeesti olla kokoajan yhdessä vai elääkö mielummin yksin.
Henkisessä telepatia suhteessa on sentään mahdollisuuksia ottaa myös selvää näistäkin asioista, koska alussa ollaan suhteessa tiivisti yhdessä.
Jossain vaiheessa alkaa ärsyttämään toinen.- Anonyymi
Skitsofrenia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Skitsofrenia.
Eihän täällä muita olekkaan tuolla perustella, kun SKITSOFRENIKOITA jotka tappelee sekä keskustelee itsensä kanssa 🤣😂🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eihän täällä muita olekkaan tuolla perustella, kun SKITSOFRENIKOITA jotka tappelee sekä keskustelee itsensä kanssa 🤣😂🤣
Skitsofrenikoista annetaan tuolla mihin vastasit väärää kuvaa.
- Anonyymi
Tiedän, että näkemiseni ilahduttaa, kiitos. ☺️🥰
- Anonyymi
Jotenkin herttaista että kuvittelit että toi on sulle.
- Anonyymi
Miksi ette voisi edelleen nähdä?
- Anonyymi
Eiköhän tämäkin vain ole ylläpidon tekemä aloitus.
Joo, mäkin halusin siihen järkevään aikaan. Siihen kun oli täystyöllisyys ja ammatillista koulutusta arvostettiin.
Jaa että ketä haluisin tavata niiltä ajoilta. Kekkosta? No ehkä ei nyt sentään.- Anonyymi
Kekkonen toimi punaisten telottajana kansalaissodassa. CIA:n agentti ja natsi.
Anonyymi kirjoitti:
Kekkonen toimi punaisten telottajana kansalaissodassa. CIA:n agentti ja natsi.
Kekkonen kuitenkin perusti pohjois suomen teollisuusopiston ja Ahtisaari sen laajensi. Nykypoliitikot tuhos.
- Anonyymi
Tiedän, että haluaisit olla mun kaa ❤️
- Anonyymi
Odotan sun yhteydenottoa.
- Anonyymi
Olihan se kivaa aikaa.
- Anonyymi
Mikä muuttui?
- Anonyymi
Kissa jäi🐅
- Anonyymi
Mullakin oli kivaa ja aina se sykähdyttävä odotuksen tunne sinä aamuna, jess 💚💚💚💚💚
- Anonyymi
jesse vai jessika
- Anonyymi
Tavoitit täysin fiilikseni. Mutta tässä ajassa ollaan, eikä muuta voida. Onneksi on mielikuvitus.
- Anonyymi
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂miten typerää
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂miten typerää
😂😂😂
- Anonyymi
Missä ajassa tämä tapahtui?
- Anonyymi
Joskus 80-luvulla.
- Anonyymi
Täällä myös kova ikävä menneeseen maailmaan, siihen mikä oli tuttu. Järkevä.
- Anonyymi
Haluaisitko mahdollisesti minun liikkuvan kävellen tai fillarilla?
- Anonyymi
Kuka kysyy ja keneltä?😊
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuka kysyy ja keneltä?😊
P niinkuin peppu kysyy.
- Anonyymi
Samaa minäkin haluan
- Anonyymi
Jos ajastani voisin palata hetkeen kun hänet näin
- Anonyymi
Voisikin palata siihen hetkeen😍
N- sivusta
- Anonyymi
Voisikin palata siihen hetkeen, kun viimeksi nähtiin siellä. Tekisin jotain toisin😊🤗
En tiennyt ettet enään tule sinne💔...sanottiin nähdään.
Nähdäänhän me vielä?
-naiselta sivusta- Anonyymi
Meidän piti nähdä uudestaan kesällä. Harmittaa kun en sanonut enempää silloin kun tavattiin. Mokasin sen jutun täysin, en tosiaan tiennyt että se oli ehkä viimeinen kerta kun nähtiin. Luulin että tilaisuuksia tulisi enemmän. Jos olisin tiennyt että oli vain se yksi tilaisuus niin olisin sen käyttänyt aivan erillailla. Olisinpa edes sanonut että haluan nähdä sinut uudestaan.
- mies - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Meidän piti nähdä uudestaan kesällä. Harmittaa kun en sanonut enempää silloin kun tavattiin. Mokasin sen jutun täysin, en tosiaan tiennyt että se oli ehkä viimeinen kerta kun nähtiin. Luulin että tilaisuuksia tulisi enemmän. Jos olisin tiennyt että oli vain se yksi tilaisuus niin olisin sen käyttänyt aivan erillailla. Olisinpa edes sanonut että haluan nähdä sinut uudestaan.
- miesJos olet hän, niin anteeks taidettiin mokata kumpikin. Samaa minäkin luulin.
Nähdäänkö? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos olet hän, niin anteeks taidettiin mokata kumpikin. Samaa minäkin luulin.
Nähdäänkö?Minun puolestani nähtäisiin vaikka heti tänään....
Haluaisin nähdä sinut taas. Kaikki jäi niin kesken. Loppui lyhyeen, ennekuin oli edes alkanutkaan.
En vaan oikeasti jaksa uskoa että sinä olisit juuri se.
-mies - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minun puolestani nähtäisiin vaikka heti tänään....
Haluaisin nähdä sinut taas. Kaikki jäi niin kesken. Loppui lyhyeen, ennekuin oli edes alkanutkaan.
-miesOlisikin pystyny näkemään tänään. Koko päivä menny reissussa.
Voitaisko huomenna? Minä myös haluaisin nähdä sinut uudestaan. Niin jäi. Et meinannut päästä lähtemään... Tuntui, että jäi keskustelut kesken.
Pitäiskö se laittaa jotain tunnisteita tänne?
-Nainen - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minun puolestani nähtäisiin vaikka heti tänään....
-miesIkävöin sinua. Meidän tosiaan piti vielä tavata. Nyt suuri kysymys merkki milloin nähdään mutta oon varma että vielä nähdään. Toivotaan molemmat sitä 💓🪽⚓ 😘
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Olisikin pystyny näkemään tänään. Koko päivä menny reissussa.
Voitaisko huomenna? Minä myös haluaisin nähdä sinut uudestaan. Niin jäi. Et meinannut päästä lähtemään... Tuntui, että jäi keskustelut kesken.
Pitäiskö se laittaa jotain tunnisteita tänne?
-NainenÄlä laita tunnisteita.... Menee vaan pilalle hyvä tarina.
Sinä toivot että olen joku muu, ja minä toivon että sinä olisit joku toinen.
Todennäköisesti emme enää koskaan kohtaa niitä joita kaipaamme, tälläistä elämä on. Epäreilua.
- mies - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Älä laita tunnisteita.... Menee vaan pilalle hyvä tarina.
Sinä toivot että olen joku muu, ja minä toivon että sinä olisit joku toinen.
Todennäköisesti emme enää koskaan kohtaa niitä joita kaipaamme, tälläistä elämä on. Epäreilua.
- miesEn laita... näin on hyvä. Sitä se elämä välillä on. Kaikkea hyvää sinulle🤗
- Nainen
- Anonyymi
Mulle taas ne ajat oli tosi vaikeita ja jäit varmaan mieleen siksi että se toi pienen valonpilkahduksen siihen tilanteeseen
- AnonyymiUUSI
❤️
- AnonyymiUUSI
No järjellisesti toimivia ihmisiä aika moni nykypäivänä kaipaa. Ei ole liikaa heitä, ei.
- AnonyymiUUSI
Ei ole maalaisjärkeä kasvanut noihin netin kasvattamiin nuoriin. Niin se vaan on ja näkyy kaikessa. Poikkeuksiakin onneksi löytyy.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu128976Rakastan sinua
Enkä halua enkä aio sinua satuttaa. Satuttaisin samalla itseäni. Olet ihana mies ja olen pahoillani kuinka sinua kohteli37897Kun viimeksi tapasit kaivattusi
Kasvokkain ( ei netti, varmuudeksi vielä tarkennan), jännittikö? Jos, miten se ilmeni? Huomasitko jännittikö kaivattuasi47839Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus50741- 54731
Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva143724Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e32713Ootko sä oikeasti sinkku?
Kun oot aina yksin tuol kylil, kyl mä susta naisen ottasin jos saisin luvan😳😘🔥42676Leppäskän tarratoimikunta kävi Suviseuroussa haastamassa riitaa!
Voiko enää törkeämmin häiritä uskovien juhlia? https://www.kirkkojakaupunki.fi/-/tarratoimikunnan-aktivistit-kokivat-sy187670Mitä Raamattu opettaa samaa sukupuolta olevien avioliitosta 4.0
Edelliset kolme ketjua tuli täyteen joten jatketaan keskustelua. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että homoseksuaali136665