Saisipa sitä palata ajassa taaksepäin

Anonyymi-ap

maailmaan jossa oli vielä edes joku järki tallella ja ajatus takana. Sain myös suunnatonta iloa erään henkilön näkemisestä.

46

1323

3Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Hän ei halua sua.

• Anonyymi

Kukaan ei halua sua.

• Anonyymi

Ennen sai kun olin, nykyään muut tuulet puhaltaa.

• Anonyymi

Tuohon mekin Rumat Turjakkeet pyrimmä.
      Meillä on niin hyvä suhde, että minä Rumana Turjake Ämmänä kysyn telepatian avulla Rumalta Turjake Äijältä.
      Hän vastaa minulle KYLLÄ aina, koska HILJAISUUS ON MYÖNTÄVÄISYYDEN merkki.

Minusta tuntuu, että Ruma Turjake Äijäni on sitä mieltä, että se mikä tekee minut onnelliseksi tekee hänet myös onnelliseksi, koska hän on lopettanut turhan veivailun mitä hän teki.

Ehkä nämä muutaman päivän erillään olot tekee meille hyvää niin ehtii miettimään, että haluaako oikeesti olla kokoajan yhdessä vai elääkö mielummin yksin.

Henkisessä telepatia suhteessa on sentään mahdollisuuksia ottaa myös selvää näistäkin asioista, koska alussa ollaan suhteessa tiivisti yhdessä.
      Jossain vaiheessa alkaa ärsyttämään toinen.

• Anonyymi

Skitsofrenia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Skitsofrenia.

Eihän täällä muita olekkaan tuolla perustella, kun SKITSOFRENIKOITA jotka tappelee sekä keskustelee itsensä kanssa 🤣😂🤣

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eihän täällä muita olekkaan tuolla perustella, kun SKITSOFRENIKOITA jotka tappelee sekä keskustelee itsensä kanssa 🤣😂🤣

Skitsofrenikoista annetaan tuolla mihin vastasit väärää kuvaa.

• Anonyymi

Tiedän, että näkemiseni ilahduttaa, kiitos. ☺️🥰

• Anonyymi

Jotenkin herttaista että kuvittelit että toi on sulle.

• Anonyymi

Miksi ette voisi edelleen nähdä?

• Anonyymi

Eiköhän tämäkin vain ole ylläpidon tekemä aloitus.

• Joo, mäkin halusin siihen järkevään aikaan. Siihen kun oli täystyöllisyys ja ammatillista koulutusta arvostettiin.

Jaa että ketä haluisin tavata niiltä ajoilta. Kekkosta? No ehkä ei nyt sentään.

• Anonyymi

Kekkonen toimi punaisten telottajana kansalaissodassa. CIA:n agentti ja natsi.

• Anonyymi kirjoitti:

Kekkonen toimi punaisten telottajana kansalaissodassa. CIA:n agentti ja natsi.

Kekkonen kuitenkin perusti pohjois suomen teollisuusopiston ja Ahtisaari sen laajensi. Nykypoliitikot tuhos.

• Anonyymi

Tiedän, että haluaisit olla mun kaa ❤️

• Anonyymi

Odotan sun yhteydenottoa.

• Anonyymi

Olihan se kivaa aikaa.

• Anonyymi

Mikä muuttui?

• Anonyymi

Kissa jäi🐅

• Anonyymi

Mullakin oli kivaa ja aina se sykähdyttävä odotuksen tunne sinä aamuna, jess 💚💚💚💚💚

• Anonyymi

jesse vai jessika

• Anonyymi

Tavoitit täysin fiilikseni. Mutta tässä ajassa ollaan, eikä muuta voida. Onneksi on mielikuvitus.

• Anonyymi

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂miten typerää

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂miten typerää

😂😂😂

• Anonyymi

Missä ajassa tämä tapahtui?

• Anonyymi

Joskus 80-luvulla.

• Anonyymi

Täällä myös kova ikävä menneeseen maailmaan, siihen mikä oli tuttu. Järkevä.

• Anonyymi

Haluaisitko mahdollisesti minun liikkuvan kävellen tai fillarilla?

• Anonyymi

Kuka kysyy ja keneltä?😊

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuka kysyy ja keneltä?😊

P niinkuin peppu kysyy.

• Anonyymi

Samaa minäkin haluan

• Anonyymi

Jos ajastani voisin palata hetkeen kun hänet näin

• Anonyymi

Voisikin palata siihen hetkeen😍

N- sivusta

• Anonyymi

Voisikin palata siihen hetkeen, kun viimeksi nähtiin siellä. Tekisin jotain toisin😊🤗
      En tiennyt ettet enään tule sinne💔...sanottiin nähdään.
      Nähdäänhän me vielä?

-naiselta sivusta

• Anonyymi

Meidän piti nähdä uudestaan kesällä. Harmittaa kun en sanonut enempää silloin kun tavattiin. Mokasin sen jutun täysin, en tosiaan tiennyt että se oli ehkä viimeinen kerta kun nähtiin. Luulin että tilaisuuksia tulisi enemmän. Jos olisin tiennyt että oli vain se yksi tilaisuus niin olisin sen käyttänyt aivan erillailla. Olisinpa edes sanonut että haluan nähdä sinut uudestaan.

- mies

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Meidän piti nähdä uudestaan kesällä. Harmittaa kun en sanonut enempää silloin kun tavattiin. Mokasin sen jutun täysin, en tosiaan tiennyt että se oli ehkä viimeinen kerta kun nähtiin. Luulin että tilaisuuksia tulisi enemmän. Jos olisin tiennyt että oli vain se yksi tilaisuus niin olisin sen käyttänyt aivan erillailla. Olisinpa edes sanonut että haluan nähdä sinut uudestaan.

- mies

Jos olet hän, niin anteeks taidettiin mokata kumpikin. Samaa minäkin luulin.
        Nähdäänkö?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos olet hän, niin anteeks taidettiin mokata kumpikin. Samaa minäkin luulin.
        Nähdäänkö?

Minun puolestani nähtäisiin vaikka heti tänään....
        Haluaisin nähdä sinut taas. Kaikki jäi niin kesken. Loppui lyhyeen, ennekuin oli edes alkanutkaan.

En vaan oikeasti jaksa uskoa että sinä olisit juuri se.

-mies

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Haluaisin nähdä sinut taas. Kaikki jäi niin kesken. Loppui lyhyeen, ennekuin oli edes alkanutkaan.

-mies

Olisikin pystyny näkemään tänään. Koko päivä menny reissussa.
        Voitaisko huomenna? Minä myös haluaisin nähdä sinut uudestaan. Niin jäi. Et meinannut päästä lähtemään... Tuntui, että jäi keskustelut kesken.
        Pitäiskö se laittaa jotain tunnisteita tänne?

-Nainen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

-mies

Ikävöin sinua. Meidän tosiaan piti vielä tavata. Nyt suuri kysymys merkki milloin nähdään mutta oon varma että vielä nähdään. Toivotaan molemmat sitä 💓🪽⚓ 😘

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Olisikin pystyny näkemään tänään. Koko päivä menny reissussa.
        Voitaisko huomenna? Minä myös haluaisin nähdä sinut uudestaan. Niin jäi. Et meinannut päästä lähtemään... Tuntui, että jäi keskustelut kesken.
        Pitäiskö se laittaa jotain tunnisteita tänne?

-Nainen

Älä laita tunnisteita.... Menee vaan pilalle hyvä tarina.
        Sinä toivot että olen joku muu, ja minä toivon että sinä olisit joku toinen.
        Todennäköisesti emme enää koskaan kohtaa niitä joita kaipaamme, tälläistä elämä on. Epäreilua.

- mies

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Älä laita tunnisteita.... Menee vaan pilalle hyvä tarina.
        Sinä toivot että olen joku muu, ja minä toivon että sinä olisit joku toinen.
        Todennäköisesti emme enää koskaan kohtaa niitä joita kaipaamme, tälläistä elämä on. Epäreilua.

- mies

En laita... näin on hyvä. Sitä se elämä välillä on. Kaikkea hyvää sinulle🤗

- Nainen

• Anonyymi

Mulle taas ne ajat oli tosi vaikeita ja jäit varmaan mieleen siksi että se toi pienen valonpilkahduksen siihen tilanteeseen

• Anonyymi
        UUSI

❤️

• Anonyymi
      UUSI

No järjellisesti toimivia ihmisiä aika moni nykypäivänä kaipaa. Ei ole liikaa heitä, ei.

• Anonyymi
        UUSI

Ei ole maalaisjärkeä kasvanut noihin netin kasvattamiin nuoriin. Niin se vaan on ja näkyy kaikessa. Poikkeuksiakin onneksi löytyy.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan uusi poikakaveri

Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu
      Kotimaiset julkkisjuorut
      128
      976
    2. Rakastan sinua

Enkä halua enkä aio sinua satuttaa. Satuttaisin samalla itseäni. Olet ihana mies ja olen pahoillani kuinka sinua kohteli
      Ikävä
      37
      897
    3. Kun viimeksi tapasit kaivattusi

Kasvokkain ( ei netti, varmuudeksi vielä tarkennan), jännittikö? Jos, miten se ilmeni? Huomasitko jännittikö kaivattuasi
      Ikävä
      47
      839
    4. Laita mulle viesti!!

Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus
      Ikävä
      50
      741
    5. Jos lähestyisin

näyttäisitkö ovea vai vihreää valoa?
      Ikävä
      54
      731
    6. Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.

Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva
      Maailman menoa
      143
      724
    7. Vanhemmalle naiselle

alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e
      Ikävä
      32
      713
    8. Ootko sä oikeasti sinkku?

Kun oot aina yksin tuol kylil, kyl mä susta naisen ottasin jos saisin luvan😳😘🔥
      Ikävä
      42
      676
    9. Leppäskän tarratoimikunta kävi Suviseuroussa haastamassa riitaa!

Voiko enää törkeämmin häiritä uskovien juhlia? https://www.kirkkojakaupunki.fi/-/tarratoimikunnan-aktivistit-kokivat-sy
      Luterilaisuus
      187
      670
    10. Mitä Raamattu opettaa samaa sukupuolta olevien avioliitosta 4.0

Edelliset kolme ketjua tuli täyteen joten jatketaan keskustelua. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että homoseksuaali
      Luterilaisuus
      136
      665
    Aihe