Moro! Oon siis 17v tyttö ja opiskelen amiksessa logistiikkapuolella ja syksyllä olis tarkotuksessa ekan auton hankinta. Mikä olis hyvä auto ja luotettava (enkä meinaa mitään fiat puntoja yms) vaan siis sellasta "kunnollista" autoo joka olis semi tilava ja käytännöllinen ja kestäis ja olis suht halpa. Kannattasko mielummin nettiautosta vai esim kamuxilta? Ja kun hommaa auton niin paljonko kannattas olla mittarilukema?
Mikä ensiautoksi 17v tytölle?
4
51
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Paljonko aiot käyttää rahaa auton hankkimiseen?
Oletko tietoinen auton omistamiseen ja käyttämiseen liittyvistä kustannuksista, kuten vakuutukset, huollot, korjaukset, polttoaine, renkaat, pesunesteet jne? Toisinaan ne ovat yllättävän suuret siihen nähden, mitä äkkinäinen saattaisi olettaa.
Hyvä auto on uusi auto, jolla on takuu mahdollisten vikojen tms. ongelmien varalta.
Käytetyt autot ovat kaikki yksilöitä, edellisten käyttäjien tekemiset ja tekemättä jättämiset vaikuttavat auton kuntoon paljon. Toiset ovat ihan hyviä ja kelvollisia, jotkut varsinaisia pommeja. Varaa autokaupoille mukaan luotettava asiantuntija, joka auttaa valinnassa.
On myös hyvä pitää mielessä, että ainakaan halvemman hintaluokan luotettavat ja varmat käyttöautot eivät ole nopeita ja näyttäviä.- AnonyymiUUSI
Nii. Joku 3000 - 5000 olis ehkä hyvä. Kyllähän siihe auton käyttöön tottakai kuuluu noi kaikki polttoainekustannukset, vakuutukset, huollot jne ja paljo muutakin eikä ne mistää halvimmasta päästä ole. Miulle se on silleen pääasia et sillä pääsee paikasta a paikkaan b eikä jätä tielle eikä tarvitse olla paljoa laittelemassa. Mitään hienoa ja uutta en aio hommata kuitenkaan. Enkä ole hommaamassa sellaista millä on ajettu yli 400k kun sitte ei tiiä että alkaako vaivoja tulemaan tien päällä ja vaihdelaatikko rupee temppuilemaan.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Nii. Joku 3000 - 5000 olis ehkä hyvä. Kyllähän siihe auton käyttöön tottakai kuuluu noi kaikki polttoainekustannukset, vakuutukset, huollot jne ja paljo muutakin eikä ne mistää halvimmasta päästä ole. Miulle se on silleen pääasia et sillä pääsee paikasta a paikkaan b eikä jätä tielle eikä tarvitse olla paljoa laittelemassa. Mitään hienoa ja uutta en aio hommata kuitenkaan. Enkä ole hommaamassa sellaista millä on ajettu yli 400k kun sitte ei tiiä että alkaako vaivoja tulemaan tien päällä ja vaihdelaatikko rupee temppuilemaan.
Kokeile vaikka nettiautoa, https://www.nettiauto.com/hakutulokset?haku=P1307977232&page=1
Hain 3000-5000€ autoja sellaisilla parametreilla, joita itse käyttäisin, jos olisin hankkimassa tuon hintaista autoa.
Muokkaa hakua omien mieltymyksesi mukaan, niin pääset alkuun.
- AnonyymiUUSI
Corolla...ketju koneella. Paska ajettava tuulessa,mutta muuten pelaa..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En tullut, koska käytit päätäsi.
Ja koska ihmiset pilaavat sillä mahdollisuudet, kaikki mikä toimii vaatii oman lähestymistapani. Kun levittää punaisia m372746Miten kaivattusi teki sinuun lähtemättömän vaikutuksen?
Minulla kävi niin, että hän laittoi ruokaa, kun olin nälkäinen. Tie miehen sydämeen käy vatsan kautta.891184Alkon myynti putosi kesäkuussa 10 prosenttia
Niin se hallitus tuhoaa valtion verokertymää ylisuurella alkoholiverolla, kun kansalaiset hankkivat juomansa ulkomailta.127989Oliko mies vetäytyminen
Toimiva veto? Miten meille kävi. Ei hyvin ja mahdottomalta tuntuu tilanne nyt.61967- 66907
Ulosotossa olevan tulisi saada itse päättää
Maksetaanko hänen ulosotossa olevia velkoja takaisin yksi kerrallaan vai ripotellen pikku summia sinne tänne, kuten ulos78888EU:lta tyly ratkaisu Temulle
On se hyvä, että EU on vihdoin ja viimein puuttunut noiden Kiinan krääsän kauppiaiden toimintaan. https://www.is.fi/ta102832Oon tässä pohtinut että se nainen
Ei sovi sulle. Ihmetyttää mitä näet hänessä. Mieheltä miehelle70815Nainen on ihana
ilta-päivää tosi söpölle naiselle 🤗😘☺ Jos saisin sinut nainen oisin onnellisin mies Etpäs tiedäkään keneltä tämä on?25718Hallinto-oikeus kumosi valtuuston päätöksiä
Teksti-tv kertoo, että valtuuston päätöksentekoon on osallistunut varavaltuutettu jolla ei ollut oikeutta osallistua. Mi30684