Tässä on vapaa, asiallinen, rehellinen, luotettava, rauhallinen setä.
Olen huomioon ottava, kiihkeä, huumorintajuinen, ystävällinen.
Minulla on harrastuksia ja osaan käyttäytyä hyvin.
Lupaan kunnioittaa sinua enkä petä sinua.
Olen 171 cm pitkä ja painoa on 68 kiloa ja ikää on kohta 49 vuotta
EIPÄ HEINOLASTA LÖYTYNY NEITOA JONKA KANSSA VOI ALKAA HARRASTAMAA SEKSIÄ JOKA PÄIVÄ
34
135
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Miksi tuollainen vammainen kusimulkku ei uskalla nähdä edes vammaisten kavereiden kanssa?
- AnonyymiUUSI
48vuotiasRaneheiRane kirjoitti:
Oliko sulla muutakin PIIPITETTÄVÄÄ ITESTÄS ja sun vammaisista kavereista
Miksi teistä kukaan ei uskalla nähdä minua? Olette kaikki ihan homoja.
- AnonyymiUUSI
Oliko sulla muutakin PIIPITETTÄVÄÄ ITESTÄS ja sun vammaisista kavereista
Kerroin osoitteen mutta et vammainen paska uskalla nähdä!!
Anonyymi kirjoitti:
Miksi teistä kukaan ei uskalla nähdä minua? Olette kaikki ihan homoja.
Kato ku taas tsjusit piipittää itestäs että homo kavereistas
- AnonyymiUUSI
Kato ku taas tsjusit piipittää itestäs että homo kavereistas
Hakkasin tollasen vs olin vaikka sokkona.
- AnonyymiUUSI
Vitun kahjo, lopeta jo noiden ilmoitustesi rustaaminen! Ai niin, kohtahan ne laittaa sut unten maille!
- AnonyymiUUSI
Joo ei kiinnosta tollanen pelkuri.
Anja 16- AnonyymiUUSI
Olen tyttö, miksi olet pelkuri?
Anonyymi kirjoitti:
Olen tyttö, miksi olet pelkuri?
Kato ku tajusin taas piipittää itestäs homo
- AnonyymiUUSI
Olen tyttö ja en ole lesbo, mikä sinua vaivaa?
Olet lapsen tasolla älyllisesti, jos edes siellä. Anonyymi kirjoitti:
Olen tyttö ja en ole lesbo, mikä sinua vaivaa?
Olet lapsen tasolla älyllisesti, jos edes siellä.Hyvä ku tajusit taas piipittää itestäs että oot lapsen tasolla tai tsikiö tasolle jääny
- AnonyymiUUSI
No niin tajusitkii, buahahahahahahah!!
- AnonyymiUUSI
Et ole sitten kiinnostunut musta?
t:Claude
PS: Mulla on hyvä peppu ja kova meisseli. - AnonyymiUUSI
Täytyykö sinun pöljän joka ainut päivä todeta sama ihmeellinen tosiasia aina vaan uudelleen ja uudelleen? 😁😁😁😁
Luulisi yli 13 vuodessa jo tyhmimmänkin vajakin oppineen kokemuksistaan sen verran että älyäisi lopettaa saman toistamisen tai kokeilevan jotain muuta. Mutta ei , Heinolan pöljä setä se vaan jatkaa samaa latua kunnes lopulta lentää lusikka nurkkaan 😁😁😁😁
On kuitenkin onneksi kohta taas sedän nukkumaanmenoaika , pääset laitoslakanasi kanssa parittelemaan ja sen laitoshuoltajien riemuksi taas spermallasi sotkemaan 😁😁😁😁
Sedän oma suoli onkin nukutuksen jälkeen myös täynnä siemennestettä kun homo mieshoitsu astuu taas tainnutetun sedän 😁😁😁😁
Vittumaisin terveisin Pentti Hirvonen Hinthaara- AnonyymiUUSI
Huoran laitos penikka PENTTI HIRVONEN tuli jälleen piipittämää itestää
Sinusta kerroin muttet sä vaan taaskaan tajunnut hölkäsen pöläystä lukemastasi tekstistä 😁😁😁😁
Jos on noin tyhmä niin ainut konsti tehdä itsestäsi fiksumpi vaikutelma olisi pitää turpasi kiinni mutta sekin on sinulta tunnetusti liikaa vaadittu 😁😁😁😁
Onneksi sinut nukutetaan ihan kohta niin loppuu paskan piipityksesi taas muutamaksi tunniksi. Kohta setä jo kuorsaa niin että koko hoitolaitos tärisee 😁😁😁😁
Vittumaisin terveisin Pentti Hirvonen Hinthaara Anonyymi kirjoitti:
Sinusta kerroin muttet sä vaan taaskaan tajunnut hölkäsen pöläystä lukemastasi tekstistä 😁😁😁😁
Jos on noin tyhmä niin ainut konsti tehdä itsestäsi fiksumpi vaikutelma olisi pitää turpasi kiinni mutta sekin on sinulta tunnetusti liikaa vaadittu 😁😁😁😁
Onneksi sinut nukutetaan ihan kohta niin loppuu paskan piipityksesi taas muutamaksi tunniksi. Kohta setä jo kuorsaa niin että koko hoitolaitos tärisee 😁😁😁😁
Vittumaisin terveisin Pentti Hirvonen HinthaaraHuoran laitos penikka PENTTI HIRVONEN tajus taas piipittää itsestään
- AnonyymiUUSI
Huoran laitos penikka PENTTI HIRVONEN tajus taas piipittää itsestään
Heinolan pöljä huoranpenikka äpärä Rauno Vihannes Katokujander se vaan ei millään tajua että hänestä kaikki kirjoittelevat. Avuton tyhmä setä se vaan hokee samoja lauseita piipittäen kuin perseeseennussittu porsas 😁😁😁😁
Vittumaisin terveisin Pentti Hirvonen Hinthaara
- AnonyymiUUSI
Jos oisit rehellinen setä ja kaikkea mitä aloituksessasi kerrot, ei ylläpito poistaisi noita sinun aloituksiasi. Mutta kaikki tietää jo mikä valehtelija olet 🤮
-Ansku- AnonyymiUUSI
Mä oon juuri sellainen kuin seuranhaussani kerron
Eli vammainen luuseri joka omistaa pienen keskijalan? Vittu että olet vammainen.
Anonyymi kirjoitti:
Eli vammainen luuseri joka omistaa pienen keskijalan? Vittu että olet vammainen.
Kato ku sä huoran pentu tajusit taas piipittää itestäs
- AnonyymiUUSI
Mä oon juuri sellainen kuin seuranhaussani kerron
Hyvä että sustakin tietää sen mitä halusinkin sun noille muille tekemiesi vastausten perusteella.
Jos väität olevasi rauhallinen ja mukava ym mutta tekosi on ihan päinvastaisia niin se on jo vienyt sulta kaiken uskottavuutesi. Pelkkä karkeakäytöksinen valehteleva itsekäs moukka sinä setä olet !
T. Ansku Anonyymi kirjoitti:
Hyvä että sustakin tietää sen mitä halusinkin sun noille muille tekemiesi vastausten perusteella.
Jos väität olevasi rauhallinen ja mukava ym mutta tekosi on ihan päinvastaisia niin se on jo vienyt sulta kaiken uskottavuutesi. Pelkkä karkeakäytöksinen valehteleva itsekäs moukka sinä setä olet !
T. AnskuMÄ OON JUURI SELLAINEN KU SEURANHAUSSANI KERRON
- AnonyymiUUSI
MÄ OON JUURI SELLAINEN KU SEURANHAUSSANI KERRON
Ei raunolla syytä huoleen, kun yöhoitaja tunkeutuu pakkonukutuksen yhteydessä suoleen.
- AnonyymiUUSI
MÄ OON JUURI SELLAINEN KU SEURANHAUSSANI KERRON
Puhu mitä lystäät, sun tyhjillä sanoillasi ei ole mitään merkitystä koska samaan aikaan raivoat ja kiroilet täällä kaiket päivät.
Et saa ikinä seuraa sekopää!
T. Ansku
- AnonyymiUUSI
Setä pysyy vapailla markkinoilla koko loppuelämänsä ajan mutta rauhallisuus ja asiallisuus loppuu jo muutamissa minuuteissa tämän letkautukseni jälkeen 😆
T. Aukka Tinus Padasjoelta - AnonyymiUUSI
Ei Rauno pääse illalla syömään mäkkiin, sillä raunon hippuli teljetään joka ilta hippulihäkkiin pakkonukutuksen yhteydessä..
Vesa - AnonyymiUUSI
Siinä se taas nähtiin, typerä valehteleva setä pakkonukutettiin taas samaan aikaan. Klo 23 jälkeen ei enää setä piipitä.
T. Ansku - AnonyymiUUSI
Mun on kai kaivettava dildo ja tehtävä sillä kivaa, kun ei seura kelpaa 😪
t:Claude - AnonyymiUUSI
HOMORAUNO PIIPITTÄÄ KATO KU ITESTÄÄN
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En tullut, koska käytit päätäsi.
Ja koska ihmiset pilaavat sillä mahdollisuudet, kaikki mikä toimii vaatii oman lähestymistapani. Kun levittää punaisia m372746Miten kaivattusi teki sinuun lähtemättömän vaikutuksen?
Minulla kävi niin, että hän laittoi ruokaa, kun olin nälkäinen. Tie miehen sydämeen käy vatsan kautta.891184Alkon myynti putosi kesäkuussa 10 prosenttia
Niin se hallitus tuhoaa valtion verokertymää ylisuurella alkoholiverolla, kun kansalaiset hankkivat juomansa ulkomailta.127999Oliko mies vetäytyminen
Toimiva veto? Miten meille kävi. Ei hyvin ja mahdottomalta tuntuu tilanne nyt.62985- 66907
Ulosotossa olevan tulisi saada itse päättää
Maksetaanko hänen ulosotossa olevia velkoja takaisin yksi kerrallaan vai ripotellen pikku summia sinne tänne, kuten ulos80904EU:lta tyly ratkaisu Temulle
On se hyvä, että EU on vihdoin ja viimein puuttunut noiden Kiinan krääsän kauppiaiden toimintaan. https://www.is.fi/ta102842Oon tässä pohtinut että se nainen
Ei sovi sulle. Ihmetyttää mitä näet hänessä. Mieheltä miehelle70815Nainen on ihana
ilta-päivää tosi söpölle naiselle 🤗😘☺ Jos saisin sinut nainen oisin onnellisin mies Etpäs tiedäkään keneltä tämä on?25728Hallinto-oikeus kumosi valtuuston päätöksiä
Teksti-tv kertoo, että valtuuston päätöksentekoon on osallistunut varavaltuutettu jolla ei ollut oikeutta osallistua. Mi30684