Joo voin sanoa näin olen paska psykiatrian uhri väärin nimetyn. Jonka luomuksen tunaroi arvostettu nykyään näkyy olevan ihan eläkkeellä .saa varmasti helvetin hyvää eläkettä miksi vituttaa koko ihminen. En viitsi jatkuvasti selittää enköhän tuo perkele tunarin munaukset ole selittänyt niin monta kertaa luulisi jo tulleen täälä paska mediassa tulleen jo selväksi tuskin pohjois maita tuskin koko Euroopassa löytyy ketää lääkäriä joka olisi edes käyttänyt edes harkinnut diagnoosi nimeä mitä käytti minun diagnoosista. Selitys osa on ihan kelvollinen paitsi se nimi en ole sitä enkä ole koskaan ollut . Näyttää olevan perkele mahdoton muuttaa tai luultavasti muutaman rivin poistaminen sen lisäksi. Joo vittu kyllä kaikkea paikalliset ovat ehdottaneet sanotaan jopa video yhteyttä vitun psykiatrian ,kun en ole halukas menemään paikalliseen sotekeskukseen. Joo mikä se ehdotus on käyttää tämä ylilääkärin kusipää nimeä uudelleen arviointi tarkoitan pitäisi todistaa itsensä hulluksi jotta voisivat paska diagnoosin jopa kumota saisin tilalle jonkun kusipään näkemyksen . Vitun hyvä ehdoissa kai tältä älykkäältä ihmiseltä sitä älyä olen alkanut rankasti epäillä onko sitä olemassa koskaan ollut .minun kuulemma normaali älykön tajuaa mitä pyydät. Joo sanotaan tarjoat paskaa paskan tilalle ..Kiitos Eero Rantasila olen nauttinut sinun takiasi vitun tunarointi nöyttesi takia 49.vutta vittu elämästä ja saanut softaa niskaan niiltäkin jotka eivät tunne minua muuta kuin nimen en jos edes sitämä. Kysymys onko sairasta miettiä tämän jälkeen jonkun tappamista tai loppuiäksi tekemistä monivammaiseksi ja perkele jopa nauttia ajatuksesta. En ole mitään toteuttanut miettinyt vähän liikaakin voit toivoa ihan hyväksyttävästi,että kuolen ennen kuin teen mitään asialle kuten ostan sen yksi suuntainen lipun jyväskylään teen mitä pitää jos voin olla viimeinen ihminen jonka tapaat teen niin hitaasti kuin mahdollista. Joss en tapa voit puolen vuoden päästä miettiä miltä tuntuu olla moniin vammainen jos kykenet mitään miettimään edes normaali älysyisenä enbtiedäbtavataanko koskaan niissä merkeissä toivottavasti ei. Olen lukemattomia kertoja tarjonnut mahdollisuutta tule tänne tiedät vitun hyvin osoitteen korjaa tunaroitisi eii siinä kovin paljon korjatavaa pitäisi olla olen kertonut voit tavata minun kotona turvallisesti ilman henkesi menetyksen pelkoa tai varautumista et tarvitse mukaan isoja miehiä turvakseni pääset yhtä terveenä pois .saatanan selkärangaton raukka .pelkuri .Voi olla toinen mahdollisuus saat tilaisuuden sen ujon rakkosi kanssa kusta ja paskoa vapaasti housusi häpeilemättä ei tarvitse hävetä saat itkeä huutaa ja kerjätä armoa silloin voi olla myöhäistä. Miksi 40vuotta on pitkä aika. En ole skitso enkä koskaan ollut vaikka tämän mukaan varmaan luullaan en epäile.en ole kieltänyt mielenterveys ongelmia useisiin vuosiin olen itse tutkinut asiaa sen verran voin sanoa ei tarvitse olla lääkäri pelkkä lukutaito ja looginen ajsttelu pieni varmuuden vuoksi tarkistus lukeminen netistä riittää olen useiden tutkittumusten itse tekemieni odennut olisin ölyllisedtii joku idiootti joka ri paljon pystyisi ajattelemaan jos kuulisin tuon perkeleen dinöagnoosisi en olisi mitään mieltä korkeintaan nauraa höröhtelisin ja kehuisin oon se tuo Eero älykäs mies,kun tuomostakin keksii. Irmelistä vähän pidedäädänn älykkäänä en kuulu enää niihin pidän jos imarrella pitää oppineena iddipottina paska lääkärinä läpimätänä irvikuvana kaikkien oikeiden läökärien häpeän todisteena Joo voi niillä kuuden öllän papereilla pyyhkiä perssetäån jos ei muuta pyyhittävää keksi. En arvoststa ihmisenä en minään mitenkään ei ole syytää enempää kuin sinuanua perkele, kun tykkäät olla jonakin linsi luteena käypä vilkaisemassa vaikka YouTubea siellä on joitakin ajatuksia minulta arvosteluissa minulta.jotkut voivat olla niitä jotka olen kirjoittanut melkein sairaana VIHASTA. EIKÄ SITÄ TSRVITDE IHMETELLÄ SLOIN TÄMÄN OIKEISTA SYISTÄ OIKEAN ASIAN TAKIA OIKlKEUTTA EN KUVITTELE KOSKAAN SAAVANI KUIN DUYTETYJENNPENKILLÄ JA SILLOIN EI SÄÄSTELLÄ.
Pitäisikö huolissaan terveydestään lähinnä mielen?
Anonyymi-ap
1
57
Vastaukset
- Anonyymi
Joo voin kertoa mitä menetin takiasi. Uskon vitun moraaliin ja etiikkaan tosin epäilin ennen sen olemassa oloon en ei sitä ole. En usko oikeus laitokseen poliisiin oikeuden toteutumiseen.ihmis arvo saatanan paska viitteitä. Menetin myös siskonoöi yhden siskopuolen . Mitä sain jos ei ennen pidetty hulluna nyt kaikki pitävät. Ja voisi lisätä helvetin paljon lisää menetin äitinikin melkein Joo kyllä tiedän menetän äitini varmasti ilman sinun apua on kyse vaan ajasta milloin.?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1302738
- 681616
Poliisi losautti puukkohemmon hengiltä
Mitäs läks, heilumaan puukon kanssa eikä totellut käskytystä. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011361763.html2321308Nainen, huomasitko kun muutin sinua?
Niin lyhyessä ajassa niin paljon. Mutta jotain muuttui minussakin. :/1051251- 111168
Tämä kesä ei ollut vielä meidän
Olisihan se ihana viettää kesäiltoja kanssasi ulkona. Ei kai ollut vielä oikea aika. Ehkä kohtaamme vielä sattumalta jos671115Mitä jos vaan tapaisit sen jota mietit
Jos se yksi henkilö on sinun mielessäsi niin entäs jos vaan menisit tapaamaan sitä, heti, samantien, miettimättä mitään.921026Sofiaa ei kelpuutettu Martinan kaveriporukkaan
Ibizalla lomailee Martinan kanssa ihan muut naiset.175998Teet tämän niin
Helpoksi, mutta silti niin vaikeaksi. Vihaan omaa saamattomuuttani, vaikka kaikki olisi saatavilla. 🩷🌸44988IS Viikonloppu 12.-13.7.2025
Viikonlopun ratoksi Skyttä ja Kärkkäinen ovat taiteilleet 3.0 arvoisen ristisanatehtävän ratkottavaksi. Kenenkään ratko56969